Sidan 49 av 102 Första ... 3947484950515999 ... Sista
    Provat sojaprotein? Inte gott..

Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Provat sojaprotein? Inte gott..
    Njaa, tror att jag hoppar det.

Finns det några fördelar med sojaprotein?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Kom på att jag hade studentrabatt på gymgrossisten (10% på alla varor samt fraktfritt) så la en beställning på

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...er-amino-12-kg fruit punch
    http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...protein-delite strawberry, white chocolate
    Samt lite proteinkakor.

Blir intressant och testa nya produkter
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Skulle vilja veta vad som är felet med "discogym".

Själv har jag aldrig tränat benen på gymmet, och har inga planer på att börja heller. Visst att de ser lite mindre ut, men jag vill hellre kunna gå/springa på ett okej sätt än gå runt med massa muskler där som är helt oanvändbara annat än när man lyfter.

Upp på springbandet några minuter så räcker det gott, man behöver inte se ut som hulken över hela kroppen.
    Där måste jag säga, att det var det dummaste jag hört denna veckan. Om inte månaden! Inte bara för att det ska se proportionerligt ut måste du träna ben, men även för att få igång kroppen ordentligt. När du tränar ben börjar kroppen automatiskt producera mer ... (ngt jag inte minns nu) som ger kroppen mer energi, men också underlättar byggning.

Nu vet jag hur du ser ut (A), men att hålla styrkan i benen uppe, är inte detsamma som att få två muskelpaket till ben. Det är skitviktigt att träna benen!

Och för att bryta av lite - Har själv kommit igång väldigt hårt med min träning och det ger bannemig resultat! Har nu varit vit i snart 30 dagar (ingen alkohol) och skött min kost så gott jag kunnat. Tränat stenhårt och skött det bra. Har på 24 dagar gått upp nära 5kg i muskelmassa. Man vill inte sluta

btw. sitter förövrigt just nu och trycker i mig en burk tonfiskfilé á 150g.. nyttigt och bra med protein, men smakar

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Kom på att jag hade studentrabatt på gymgrossisten (10% på alla varor samt fraktfritt) så la en beställning på

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...er-amino-12-kg fruit punch
    http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...protein-delite strawberry, white chocolate
    Samt lite proteinkakor.

Blir intressant och testa nya produkter
    ***, har man rabatt från csn eller? bästllde precis skit för 600 bagare :U

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg

Mina argument får väl jag stå för om jag vill, de håller om jag så tycker det. Ingen som behöver bestämma över hur jag ska träna direkt, utan jag ser ut som jag vill. Tack för tiden.
    (Ställer gärna upp på 100 meter spring mot dig om du är sugen, jag med mina "discoben" vs dina icke-förjävliga ben.)
    Lol, så allt gym handlar i slutändan om hur snabb man är på 100 meter? Men okey, jag ställer gärna upp... Är jävligt snabb och explosiv då jag har spelat fotboll i många år + gymmar. Men du får gärna försöka

Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Där måste jag säga, att det var det dummaste jag hört denna veckan. Om inte månaden! Inte bara för att det ska se proportionerligt ut måste du träna ben, men även för att få igång kroppen ordentligt. När du tränar ben börjar kroppen automatiskt producera mer ... (ngt jag inte minns nu) som ger kroppen mer energi, men också underlättar byggning.

Nu vet jag hur du ser ut (A), men att hålla styrkan i benen uppe, är inte detsamma som att få två muskelpaket till ben. Det är skitviktigt att träna benen!

Och för att bryta av lite - Har själv kommit igång väldigt hårt med min träning och det ger bannemig resultat! Har nu varit vit i snart 30 dagar (ingen alkohol) och skött min kost så gott jag kunnat. Tränat stenhårt och skött det bra. Har på 24 dagar gått upp nära 5kg i muskelmassa. Man vill inte sluta

btw. sitter förövrigt just nu och trycker i mig en burk tonfiskfilé á 150g.. nyttigt och bra med protein, men smakar

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    ***, har man rabatt från csn eller? bästllde precis skit för 600 bagare :U
    Haha, kom på det när jag gick till kassan. Sparade lite över 100 kr sammanlagt..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Har några frågor. Vad eftersträvar ni med eran träning? Vad är era mål? Kortsiktigt/långsiktigt? Varför/Varför inte?

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Har några frågor. Vad eftersträvar ni med eran träning? Vad är era mål? Kortsiktigt/långsiktigt? Varför/Varför inte?
    Jag tycker om att träna, blir dessutom glad av det. Sedan har jag valt en hårt yrke. Och är man inte vältränad så pallar man inte länge.
    Sedan tycker jag väl om att vara stark också kanske

Mål, så länge jag inte har valkar på magen är jag nöjd! Nej men ärligt, målet långsiktigt är att fortsätta träna, hålla sig vältränad. kortsiktiga mål är väl att få tillbaka energin man hade innan..
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Kreatin och kaffe är inte så bra kombination för magen min, märkte man
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Mitt mål med träningen just nu är att bli lite större då jag alltid varit liten och benig, något som jag för längesedan bestämde mig för att ändra på. Fram och tillbaka över åren har det varit seriös träning, och däremellan oseriöst. Nu de senaste månaderna, speciellt den senaste har jag kommit igång ordentligt med träningen och tänker fortsätta tills det att jag tycker det ser bra ut. Målet är väl att någorlunda kunna fylla ut kläder och annat. Utöver det är det väl mycket för att jag personligen känner mig piggare, mer energisk och friskare när jag tränar, så för att hålla igång. Även för att jobbet mitt är rätt påfrestande på många punkter, och då jag i framtiden planerar på att bli snickare, så är det även där rätt positivt om man har lite styrka.

[QUOTE=Bjorviken;160959]Där måste jag säga, att det var det dummaste jag hört denna veckan. Om inte månaden! Inte bara för att det ska se proportionerligt ut måste du träna ben, men även för att få igång kroppen ordentligt. När du tränar ben börjar kroppen automatiskt producera mer ... (ngt jag inte minns nu) som ger kroppen mer energi, men också underlättar byggning.

tyvärr men 5kg ren muskelmassa är OMÖJLIGT på den tiden om du inte använder dig av otillåtna medel....

Tränat stenhårt och skött det bra. Har på 24 dagar gått upp nära 5kg i muskelmassa.
    Starkt! Och jag som trodde att Cutler och grabbarna ökade snabbt...

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Bli starkare och det är roligt tidsfördriv helt enkelt.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Tjeenare!

Jag har nu bestämt mig för att börja träna lite mer seriöst än vad jag har gjort förut. Jag är dock ganska så mkt nybörjare. Jag skulle vilja lägga mest fokus på armar, mage och rygg. Därför undrar jag om det är någon som skulle kunna lägga upp ett sorts schema till mig uppdelat på 3 dagar?

Jag skulle även uppskatta tips på hur jag gör träningen så effektiv som möjligt, med andra ord, hur jag får mest resultat på kortast tid
    Uppskattar verkligen om någon skulle kunna ta sig tid att göra detta!

Mvh!

Testosteron om jag minns rätt, nedre ryggraden "ansträngs".

Någon som har lust att hjälpa mej? Har en uppgift i idrotten tills i morgon! Ska göra ett "styrke/rörlighetsprogram". Ska vara 8 olika övningar och varje övning avsedd för en viss muskelgrupp, ska gå att göra med kroppen alternativt bänkar etc. men helst bara kroppen. Och så ska man stretcha (stavning) dom musklerna som man har tränat. Så är det någon som har tips på övningar?
    Tack på förhand!

Blev väl lite konstigt, men med tanke på mitt jobb så "tränar" jag inte ben. Tycker helt enkelt inte att det behövs, de funkar perfekt som de är

Fortsätt i samma takt nu!

Tonfisk är gott?! Ta med olja istället för vatten så blir det mumsfillibabba

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Får damp på mina bröst nu. Var uppe på 100kg bänkpress och 40kg hantelpress innan, men nu är det fan kämpigt redan vid 80 i bänk och 30 i hantlar...

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Får damp på mina bröst nu. Var uppe på 100kg bänkpress och 40kg hantelpress innan, men nu är det fan kämpigt redan vid 80 i bänk och 30 i hantlar...
    Har varit samma sak för mig i flera månader nu, men idag vände det äntligen. 2 reps till på 80kg och jag bör ta 100kg. Kcal överskott är sjukt viktigt för mig, ligger jag på underskott tar det bara stopp.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Varit småsjuk dvs förkyld allmänt seg och sovigt dåligt i 3 dagar, men for iaf på gymmet idag då jag kände mig lite bättre, gick hyffsat men var lite seg........
    Blir iaf hårt imorrn!

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Kcal överskott är sjukt viktigt för mig, ligger jag på underskott tar det bara stopp.
    +1 dock har jag så jävla svårt att ligga på överskott när man märker de synliga resultaten börjar komma. Då vill man inte bita i det sura äpplet att lägga på sig igen... men men bara att acceptera kanske om man ska öka i vikter.

Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Varit småsjuk dvs förkyld allmänt seg och sovigt dåligt i 3 dagar, men for iaf på gymmet idag då jag kände mig lite bättre, gick hyffsat men var lite seg........
    Blir iaf hårt imorrn!
    De var du som hade tränat var dag i typ 3 veckor va?
    Hur klarar du det utan att bli förkyld o liknande? Jag måste verkligen ha iaf en vilodag i veckan för att inte bli sjuk (har testat, kan visserligen bero på annat).
    F.d. Almsarn

Hej,
    vet ej om någon redan svarat på ditt påstående om ''5kg muskler på 24dagar'' men det är helt enkelt omöjligt att ens lägga på sig 2kg muskelmassa på 4veckor, man kan max OCH MAX bygga 400g muskler i månaden, och då krävs det MYCKET käk och MYCKET HÅRD träning.
    Jag hoppas du bara skämtade...
    Dock, det första du sa om benen är helt sant, bara idioter(ursäkta) tränar bara överkropp.

Källa är(studier) från ex. bodybuilding.com och body.se, har ingen länk då det var länge sedan jag fick reda på det.

Snälla, läs lite av vad som tidigare sagts så slipper man läsa samma sak fem gånger.

Ont: Känner nu äntligen att benen mår helt bra, blir och köra ett riktigt tungt ben-pass imorgon för att fira.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Hehehe, soft kväll hemma, ritar lite på sig själv för att få ideer till tatueringar och tar lite bögbilder.
    Kan lika bra uppdatera i träningstråden då tänkte jag

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Måste nog säga att jag hittat den första BCAA jag kan säga faktiskt smakar gott på rak arm.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...er-amino-12-kg
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Måste nog säga att jag hittat den första BCAA jag kan säga faktiskt smakar gott på rak arm.

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...er-amino-12-kg
    Verkar ju vara 75% kolhydrater om jag förstod innehållet rätt, inte så konstigt att det smakar bra med andra ord.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in