Sidan 52 av 102 Första ... 242505152535462 ... Sista
  1. #1531
    Citat Ursprungligen postat av Kafi Visa inlägg
    Okejokej så inget under träningen alltså?

    Haha bra ide där, kanske man ska göra
    Det brukar bli att jag sippar i början av träningen med ibland.
    Beroende på om jag tar prestationshöjare innan =)

  2. #1532
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Ligger på 87.4 kg @ 188 cm nu
    Ska se om jag ska komma över 90 nu eller om det blir deff lagom till sommaren... Är ju ingen strandspännbög, så deff känns egentligen lite onödigt... Men å andra sidan, man vet ju aldrig vad som händer till sommaren

  3. #1533
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Ligger på 87.4 kg @ 188 cm nu
    Ska se om jag ska komma över 90 nu eller om det blir deff lagom till sommaren... Är ju ingen strandspännbög, så deff känns egentligen lite onödigt... Men å andra sidan, man vet ju aldrig vad som händer till sommaren
    Varför vill du väga så mycket?

  4. #1534
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Min kompis säger att han tar 250 kg i Benpress, haha. Han måste vara efterbliven. Jag sa att jag tog 80 ungeför, men bör klara 180 med en vikt på 73..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  5. #1535
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Varför vill du väga så mycket?
    Så någonting händer på gymmet OFC!

  6. #1536
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Min kompis säger att han tar 250 kg i Benpress, haha. Han måste vara efterbliven. Jag sa att jag tog 80 ungeför, men bör klara 180 med en vikt på 73..
    Inte speciellt otroligt, nej.
    Själv tar jag 400kg på en av våra maskiner som tränar framsida lår. Dock så har det med vridmomentet att göra, benen belastas inte med all den vikten.
    Samma sak med benpressen, eftersom den är vinklad så är det inte 250 kg som benen utsätts för.

  7. #1537
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Inte speciellt otroligt, nej.
    Själv tar jag 400kg på en av våra maskiner som tränar framsida lår. Dock så har det med vridmomentet att göra, benen belastas inte med all den vikten.
    Samma sak med benpressen, eftersom den är vinklad så är det inte 250 kg som benen utsätts för.
    Jag tror inte han klarar det, han tränar aldrig och dricker pepsi hela dagarna. Klarar du riktigt Benpress 250 kg? 250 är väldigt mycket i benpress, 400 lite väl mycket, men säger du det så!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  8. #1538
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Inte speciellt otroligt, nej.
    Själv tar jag 400kg på en av våra maskiner som tränar framsida lår. Dock så har det med vridmomentet att göra, benen belastas inte med all den vikten.
    Samma sak med benpressen, eftersom den är vinklad så är det inte 250 kg som benen utsätts för.
    Benpress vinklad?
    När jag kör benpress har man all tyngd rätt ner på benen och är viktigt att man gör övningen ordentligt att gå långt ner!
    Därför är 250 väldigt orimligt.
    En kille jag brukar träna med är 19 år och väldigt duktig inom träning , han tar 120-130 kanske!

  9. #1539
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Inte speciellt otroligt, nej.
    Själv tar jag 400kg på en av våra maskiner som tränar framsida lår. Dock så har det med vridmomentet att göra, benen belastas inte med all den vikten.
    Samma sak med benpressen, eftersom den är vinklad så är det inte 250 kg som benen utsätts för.
    Jag å polaren körde på ett halvt ton i vader i en maskin, lastade vikter överallt på den!

  10. #1540
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Varför vill du väga så mycket?
    Inte så farligt mycket egentligen, själv ligger jag på 82kilo @ 184cm och tycker jag är liten. 90kilo är rätt ultimat i vår längd, och är den vikt jag satsar på tills sommaren 2012.

    Gott folk; Folk som ni avskyr på gymmet? alltid kul med lite roliga/tragiska människor på gym

  11. #1541
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag tror inte han klarar det, han tränar aldrig och dricker pepsi hela dagarna. Klarar du riktigt Benpress 250 kg? 250 är väldigt mycket i benpress, 400 lite väl mycket, men säger du det så!
    250 är inte speciellt mycket, sen är det en väldigt stor skillnad mellan olika maskiner. Jag tar nog 220 med maskinen vi har på vårat gym, men kolla när han kör så ser du väl om han ljuger eller inte.

    Men det kan mycket väl stämma det han säger.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  12. #1542
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jag tror inte han klarar det, han tränar aldrig och dricker pepsi hela dagarna. Klarar du riktigt Benpress 250 kg? 250 är väldigt mycket i benpress, 400 lite väl mycket, men säger du det så!
    Som sagt, handlar till stor del om vridmomentet, eller i fallet med benpressen, lutningen.

    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Benpress vinklad?
    När jag kör benpress har man all tyngd rätt ner på benen och är viktigt att man gör övningen ordentligt att gå långt ner!
    Därför är 250 väldigt orimligt.
    En kille jag brukar träna med är 19 år och väldigt duktig inom träning , han tar 120-130 kanske!
    Du tänker på knäböj, vilket är en helt annan sak Googla benpress...

    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Inte så farligt mycket egentligen, själv ligger jag på 82kilo @ 184cm och tycker jag är liten. 90kilo är rätt ultimat i vår längd, och är den vikt jag satsar på tills sommaren 2012.

    Gott folk; Folk som ni avskyr på gymmet? alltid kul med lite roliga/tragiska människor på gym
    * 14-åringar som går runt och skakar sina jävla shakers mer än de tränar
    * Invandrare
    * Killen som tränar armar 8 gånger i veckan.
    * Killar som ska visa sina tjejer hur man ska göra, men visar åt helvete fel.
    * Folk som snackar mer än de tränar
    * Folk som luktar skit (tåler svettlukt till en viss gräns)
    * Folk som inte plockar undan efter sig.

  13. #1543
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Gott folk; Folk som ni avskyr på gymmet? alltid kul med lite roliga/tragiska människor på gym
    De enda man stör sig på här är idioterna som aldrig lägger tillbaka vikterna från stångar vilket får dem att böja sig, däremot vet jag inte vem det är som håller på så. Sen finns det småungar som kommer och går men dom är aldrig i vägen.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  14. #1544
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    * 14-åringar som går runt och skakar sina jävla shakers mer än de tränar
    * Invandrare
    * Killen som tränar armar 8 gånger i veckan.
    * Killar som ska visa sina tjejer hur man ska göra, men visar åt helvete fel.
    * Folk som snackar mer än de tränar
    * Folk som luktar skit (tåler svettlukt till en viss gräns)
    * Folk som inte plockar undan efter sig.
    Fyfan vilken feting wörd.. de som utövar övningen fel och tar tid på sig när man är uppe i flås kan bara få den här..


  15. #1545
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Min kompis säger att han tar 250 kg i Benpress, haha. Han måste vara efterbliven. Jag sa att jag tog 80 ungeför, men bör klara 180 med en vikt på 73..
    Jag tar 8x330kg i en standard benpress och väger 70kg, så 250kg är långt ifrån orimligt.

    Pimme fick med det mesta, men stör mig på folk som glor också.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  16. #1546
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Ja 250 är kanske inte så mycket i benpress, jag syftade på knäböj. Det var därför jag inte trodde han tog 250, så ja, det är rimligt :-P
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  17. #1547
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Woody, vad kör du på för svårighetsgrad när du lirar Crosstrainer, sedan vilken fart ligger du på ungefär?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  18. #1548
    vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    2 031
    Avskyr och avskyr, men skrattretande iaf:
    Var på gymmet innan med en polare, så hör vi en två killar som diskuterar deras viktökningar osv.

    - Asså jag har fan gått upp 4kg nu på en månad bara, blev helt chockad när jag ställde mig på vågen..
    - Jäklar du, jag har minskat 5kg nu på en månad!
    - Soft, fan 4kg ökning för mig, typ 1kg fett och 3kg muskler!
    - Ja, fyfan det är bra!


    Ja, något sådant sa dem iaf, haha! Lät så sjukt kul!

  19. #1549
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Nytt PB i sittande hantelpress (axlar) idag 35 kg 5*1

  20. #1550
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Inte så farligt mycket egentligen, själv ligger jag på 82kilo @ 184cm och tycker jag är liten. 90kilo är rätt ultimat i vår längd, och är den vikt jag satsar på tills sommaren 2012.

    Gott folk; Folk som ni avskyr på gymmet? alltid kul med lite roliga/tragiska människor på gym
    avskyr och avskyr, alltid kul med skitsmala killar som tror att de är biffar med gasp-linne

  21. #1551
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Inte så farligt mycket egentligen, själv ligger jag på 82kilo @ 184cm och tycker jag är liten. 90kilo är rätt ultimat i vår längd, och är den vikt jag satsar på tills sommaren 2012.

    Gott folk; Folk som ni avskyr på gymmet? alltid kul med lite roliga/tragiska människor på gym
    såna som inte plockar efter sig och sen alla 95or som endast tränar magen, sen går dem till närmsta flickorna o pratar och sen tränar dom magen lite till...
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  22. #1552
    När folk har tränat mage, för att sedan gå mot spegeln, dra upp t-shirten/linnet och spänna magen. Sånna stör jag mig på. En annan sak är när jättetjocka personer som verkligen borde köra cardio aldrig gör det, utan sitter med något de inte tycker är lika jobbigt istället..
    F.d summertime

  23. #1553
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Avskyr och avskyr, men skrattretande iaf:
    Word.

    Btw, vivarn, vet du vad skillnaden på HV71 och HIV är?

  24. #1554

  25. #1555
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    HV71 bildades 71 men din mor fick HIV igår natt?

    Nej vad är det för skojsigt skämt?
    Eeey, inga sådana påhopp!

    Nej men, HIV utvecklas!

  26. #1556
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Vad tror ni om att testa denna i 1vecka?

    http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...ck-diet-pack-2

  27. #1557
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vad tror ni om att testa denna i 1vecka?

    http://www.gymgrossisten.com/1/sv/ar...ck-diet-pack-2
    Idiotiskt. Lägg dina pengar på annat och lär dig hur man går ner i vikt genom en normal väg.

  28. #1558

  29. #1559
    vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    2 031
    Ja, dem har ju var i final de 3 senaste åren i rad varav 2 guld, och dem har stor chans att vinna i år med... Själv tycker jag inte det är speciellt dåligt, men du kanske har andra åsikter om det?

    Idiotiskt. Lägg dina pengar på annat och lär dig hur man går ner i vikt genom en normal väg.
    Sant, Fettförbännare osv är så sjukt överskattat.

    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Rekomendera ni Gainomax efter ett hårt gympass? Allså efter styrketräning!
    Funkar alldeles utmärkt, dock sjukt dyrt i längden, skulle hellre blanda själv isf. Men om du känner att du har råd med det så visst, men tänk på att käka efter passet när du kommer hem med.

  30. #1560
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Ja, dem har ju var i final de 3 senaste åren i rad varav 2 guld, och dem har stor chans att vinna i år med... Själv tycker jag inte det är speciellt dåligt, men du kanske har andra åsikter om det?



    Sant, Fettförbännare osv är så sjukt överskattat.



    Funkar alldeles utmärkt, dock sjukt dyrt i längden, skulle hellre blanda själv isf. Men om du känner att du har råd med det så visst, men tänk på att käka efter passet när du kommer hem med.
    Haha, bara ett skämt, kanske ligger en lite mindre del sanning bakom? Oavsett så är man FBK:are!

    Ont: Benhinneinflammationen är tillbaka...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in