Sidan 57 av 102 Första ... 747555657585967 ... Sista
    Har nyss varit och tränat blev ett långt pass !! känslan efter är underbar bara skönt att sitta ner !!

Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Har nyss varit och tränat blev ett långt pass !! känslan efter är underbar bara skönt att sitta ner !!
    Samma här

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    KVARG @ LIDL - 9.90kr per burk. Gäller hela veckan. BUNKRA UPP!!
    Tack som fan! Har käkat keso innan (visste inte de fanns annat), o de e så jävla dyrt. Så sökte runt vad kvarg var nu när jag såg ditt inlägg Får man fråga hur mycket du käkar om dagen?
    F.d. Almsarn

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Någon som har ett bra tips på en "deff-frukost"? Samt hur många kalorier bör den ligga på?

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Träna första dagen idag efter ett längre uppehåll, sjukt skönt
    FD rkan

Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    Tack som fan! Har käkat keso innan (visste inte de fanns annat), o de e så jävla dyrt. Så sökte runt vad kvarg var nu när jag såg ditt inlägg Får man fråga hur mycket du käkar om dagen?
    En förpackning brukar jag käka med frukt =)

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Havregrynsgröt, lättkvarg+lättfil+flingor, Äggmackor med mörkt bröd osvosv.. Låt fantasin flöda! Hur mycket kcal det bör ligga på är ju upp till dig, du känner din kropp bäst
    Var nere i köket och meckade precis, drog fram en frukost enligt följande:

Havregryn 40g
    Vatten, 200g
    Ägg, 2 st
    Mjölk, 150g
    Juice, 300g
    Lite prylar att ha på gröten, 25g.

Detta skulle ge sammanlagt:
    742 kcal
    36,29g protein
    29,17g fett
    57,99g kolhydrater

Är detta lagom eller ska jag byta ut t.ex juicen mot mjölk istället? Då blir kolhydraterna 44,99g istället....

Ingen annan här inne som är anmäld till stora Göteborgsvarvet mer än jag ? Sprang förra året på en tid på 2 timmar 18 minuter

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Tjena mitt Whey 80 börjar ta slut. Jag undrar om det finns något proteinpulver med vaniljsmak, som smakar som gainomax vanilj eller liknande?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tjena mitt Whey 80 börjar ta slut. Jag undrar om det finns något proteinpulver med vaniljsmak, som smakar som gainomax vanilj eller liknande?
    För det första: Varför ska alla använda Whey-80/100? Har aldrig riktigt fattat varför det är så populärt. För det andra, jag tycker du borde köpa antingen Whey FX eller Kolozzeums egna, lätt mer prisvärda, och ganska goda smaker. Vet inte riktigt om deras vanilj matchar gainomax-smaken, men kan annars rekommendera choklad.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    För det första: Varför ska alla använda Whey-80/100? Har aldrig riktigt fattat varför det är så populärt. För det andra, jag tycker du borde köpa antingen Whey FX eller Kolozzeums egna, lätt mer prisvärda, och ganska goda smaker. Vet inte riktigt om deras vanilj matchar gainomax-smaken, men kan annars rekommendera choklad.
    Ska prova dem. Anledningen till att jag köpte whey 80 var att jag fick ett såpass bra erbjudande hos gymgrosissten.
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2011-03-14 klockan 16:03.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    vad är kvarg?

Nej, jag orkar inte googla.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Kan man säga att marklyft och rygglyft (? se bild) är ungefär samma sak? Har inte "vågat" köra ordentligt på mark då jag varit skadad i ländryggen så kört rygglyft istället, men man kanske skulle börja med mark lite smått?

F.d. Almsarn

Jag är ingen expert, men personligen skulle jag verkligen inte säga att de är i närheten av samma sak.

Edit: Gubbar, stats i de tre stora?

Jag får väl börja i god sed.
    Mark: 4*160 kg
    Bänk: 1*80 kg
    Böj: Har inte kunnat köra på länge, benskada sedan fotbollen. Men har i alla fall dragit 1*120 kg som mest.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    PB i sittande hantelpress idag, 5x30kg Känns som att jag borde kunna pressa kv över huvudet snart.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    PB i sittande hantelpress idag, 5x30kg Känns som att jag borde kunna pressa kv över huvudet snart.
    Det endra problemet enligt mig är ju att få hantlarna till axlarna, när jag kör på 35'erna så blire värsta svingen för att få upp dom och det går knappt

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Tycker det är bra iaf!

Jag är ingen expert, men personligen skulle jag verkligen inte säga att de är i närheten av samma sak.

Edit: Gubbar, stats i de tre stora?

Jag får väl börja i god sed.
    Mark: 4*160 kg
    Bänk: 1*80 kg
    Böj: Har inte kunnat köra på länge, benskada sedan fotbollen. Men har i alla fall dragit 1*120 kg som mest.
    Mark: 1*105 (målet är 2xKv innan sommarlovet börjar! 105 gick hyffsat lätt)
    Bänk: Typ 60*1 (Har en axelskada sen jag var liten sem drabbar alla pressövningar, kan inte köra fullt ut då axeln kan gå ur led sjukt lätt)
    Böj: Inte maxat på ett bra tag, ska ta och göra det!

Inga imponerande vikter jag vet, har väl mest satsat på viktippgång, vägde 47kg i somras. Nu väger jag 63.3 somsagt.

Man får en bättre bild av det hela om ni skriver er vikt med

Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Siffrorna är inte så imponerande eftersom jag är en lite överviktig kille

190cm
    105kg morgonvikt
    19år, tränat 3ggr/vecka sen november ungefär
    U guys rule man!

''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Det endra problemet enligt mig är ju att få hantlarna till axlarna, när jag kör på 35'erna så blire värsta svingen för att få upp dom och det går knappt
    Hade problem med det förut, testade alla möjliga sätt. Testa sitt ner med hantlarna på knäna och dra upp knät snabbt samtidigt som du tar i med armarna lite, en i taget. Kan lätt få upp mer vikt än jag kan pressa på det sättet.

Edit:

Som han gör i början, fast lite mer "aggresivt" när man har mer vikt såklart.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Tycker det är bra iaf!

Mark: 1*105 (målet är 2xKv innan sommarlovet börjar! 105 gick hyffsat lätt)
    Bänk: Typ 60*1 (Har en axelskada sen jag var liten sem drabbar alla pressövningar, kan inte köra fullt ut då axeln kan gå ur led sjukt lätt)
    Böj: Inte maxat på ett bra tag, ska ta och göra det!

Inga imponerande vikter jag vet, har väl mest satsat på viktippgång, vägde 47kg i somras. Nu väger jag 63.3 somsagt.

Man får en bättre bild av det hela om ni skriver er vikt med
    Bra idé. Jag väger ca 75 och satsar också på viktuppgång, gymmat i ca 5 månader, och spelat fotboll i tolv år, så alltid varit ganska spetig. Har iaf lagt på mig ca 6 kilo sen jag började med gymmandet.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in