Sidan 80 av 102 Första ... 3070787980818290 ... Sista
  1. #2371
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Svulst
    Grov! Men dra upp byxorna!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  2. #2372
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Svulst
    [IMG]http://i44.tinypic.com/10zwb9i.jpg[/IG]

    Jävligt bra, fin vidd!
    F.d summertime

  3. #2373

  4. #2374
    Tackar!

    Vill bara dela med mig av mitt nya schema som ska göra underverk för benen.

    1. Rygg/ben (benpress, benspark, lårcurl och någon annan för baksida)

    2. Bröst/triceps

    3. Ben/vader (böj, benpress, benspark och några övningar för vaderna)

    4. Axlar/biceps

    5. vila


    6. Rygg/ben (samma som 1.)

    7. Bröst/triceps

  5. #2375
    Såg rätt intressant ut faktiskt, dock vettefan om jag skulle palla ben så många gånger i veckan
    F.d summertime

  6. #2376
    Ja man måste ju, jag har fan knappt några ben alls...Sen är det ju sjukt med grova ben!!

  7. #2377
    vad tar ni i dom 3 stora??

  8. #2378

  9. #2379
    Man brukar ju säga att lågrep=explosivitet, mellanrep = volym och högrep = uthållighet. Jag fattar inte riktigt vad man menar med volym. Explosvisitet och uthållighet beskriver ju muskels egenskaper medans volymen beskriver hur muskeln ser ut, right? Så hur beter sig en muskel med "volym", nåt slag mellanting mellan explosiv och uthållig ? Hoppas ni fattade vad jag menade.

  10. #2380
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Man brukar ju säga att lågrep=explosivitet, mellanrep = volym och högrep = uthållighet. Jag fattar inte riktigt vad man menar med volym. Explosvisitet och uthållighet beskriver ju muskels egenskaper medans volymen beskriver hur muskeln ser ut, right? Så hur beter sig en muskel med "volym", nåt slag mellanting mellan explosiv och uthållig ? Hoppas ni fattade vad jag menade.
    Volym, det vill säga att man bygger för att se stor ut exempelvis. Estetiskt snyggt före styrka! (?)

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  11. #2381
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Oj, hade aldrig orkat köra rygg och ben på samma pass. Lägger du mer fokus på ben än rygg då eller kör du ändå mark, latsdrag, rodd etc? Måste vara sjukt jobbigt att köra allt på ett pass!

    Ser sjukt bra ut förövrigt!
    Ryggpass för mig, Latsdrag, sittande rodd, stång/tbar rodd, sen någon isolations övning, inte så krävande med andra ord.
    Sen blir det ett lite snabbare benpass på det också.

  12. #2382
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Man brukar ju säga att lågrep=explosivitet, mellanrep = volym och högrep = uthållighet. Jag fattar inte riktigt vad man menar med volym. Explosvisitet och uthållighet beskriver ju muskels egenskaper medans volymen beskriver hur muskeln ser ut, right? Så hur beter sig en muskel med "volym", nåt slag mellanting mellan explosiv och uthållig ? Hoppas ni fattade vad jag menade.
    Få rep är ju som du säger för styrka och lite högre rep är för volym.

    (tränings) Volym är kg x rep x set. Så många rep och många set blir hög volym och vice versa

  13. #2383
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Fan vad gött det var med en 2 timmars futsalsträning efter all julmat och dricka!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #2384

  15. #2385

  16. #2386

  17. #2387
    Jag kör, hör och häpna: Inget av böj, bänk eller mark. Och uppenbarligen har jag fått rätt bra resultat i alla fall. Kör endast för volym.


    Bänk körde jag dock en gång i veckan eller nåt under sommaren, ökade från 70 eller om det var 75 i pb till 95. Sen blev det inte mycket mer, ser själv inte så stor vits i det. Kör andra grejer.



    Det enda jag tycker känns värt för mig av dem är böj, dock kör jag inte det heller vilket är lite dåligt av mig
    F.d summertime

  18. #2388

  19. #2389
    Bänk är ingen höjdare att köra själv imo.

  20. #2390
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    I och med att min ena axel är såpass "sliten" efter att jag fått den ur led en hel del när jag var liten så kan jag inte alls få ut min "fulla kapacitet" i bänk och andra pressövningar. Den hoppas lätt ur led då, kan trycka den ur led med andra handen bara. Därför har jag inte kört så mycket bänk tidigare, dock kört det ibland nu på senare tid, tycker det är riktigt skönt att köra med rätt låga vikter i just bänk, får bra kontakt.

    Men tack vara skadan så har jag alltid lagt mycket mer fokus på marklyft istället, riktigt skön övning. Lätt roligaste övningen imo!

    visst, man behöver inte alla basövningar, men jag tycker det är dem som tar bäst på just mig, men det är ju individuellt så klart



    Jo det är ett helvete med axlar alltså, mitt nyckelben åkte ur led i mars detta året. Lite jobbigt med nyckelbenet då det inte verkar bli 100% återställt. Inga åtgärder görs när detta händer så benet sticker ju fortfarande upp som en knöl på axeln. Dips är bara att glömma för mig. Bänk funkar visserligen dock.


    När vi ändå snackar skador så har jag nu sedan några veckor tillbaka haft problem med min vänstra underarm, på yttersidan av underarmen så att säga. Gör mest ont när jag släpper vikter, där det allra värsta är när jag har kört bicepscurls med rak stång. Någon som vet vad det kan vara eller om något kan göras åt det? Kan ju köra med det men vill inte att det ska förvärras, att vänta i någon vecka i hopp om att det ska gå över är ju rätt uteslutet.
    F.d summertime

  21. #2391
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    1 Januari skall bakfulla jag gå och skaffa ett gymkort!
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  22. #2392
    Nyårslöfte? Brukar ju vara en drös nya människor efter nyår som ska bli hälsosamma och duktiga men som sedan försvinner runt april.


    Hoppas du har diciplin nog att fortsätta
    F.d summertime

  23. #2393
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Nyårslöfte? Brukar ju vara en drös nya människor efter nyår som ska bli hälsosamma och duktiga men som sedan försvinner runt april.


    Hoppas du har diciplin nog att fortsätta
    Nej inte nyårløfte, dom håller man ju alrig ændå
    Nej, har flyttat runt en del det senaste, men bosatt mig i Norge nu, har væl trænat en del i mina dagar innan..
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  24. #2394
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Nyårslöfte? Brukar ju vara en drös nya människor efter nyår som ska bli hälsosamma och duktiga men som sedan försvinner runt april.


    Hoppas du har diciplin nog att fortsätta
    Jag är en utav dom!
    Magen ska bort nu asså! Slut på att äta onyttigt skit, och börja röra på mig, och fortsätta styrketräna som jag gör nu..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  25. #2395
    Nytt år nya tag, börjar fan se fram emot deff nu alltså. Blir min första.

    Fick bli en bild idag också


    F.d summertime

  26. #2396
    Vilka jävla traps du har, tränar du dom speciellt med någon övning ?

  27. #2397
    Tack, brukar bli shrugs på rygg/biceps passet Bra övning för traps!
    F.d summertime

  28. #2398
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Börjar få bristningar nu, så jävla gay. Har ganska så rejäla på röven, skittråkigt

  29. #2399
    Kände att jag behövde va lite manlig efter ett varmt bad med enya och ansikts mask!


  30. #2400
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Börjar få bristningar nu, så jävla gay. Har ganska så rejäla på röven, skittråkigt

    Själv hade jag bristningar på biceps och rygg redan innan jag började träna på gym, nu har jag även lite grann på röven och insida triceps. Men det syns inte mycket så stör mig inte direkt.
    F.d summertime

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in