Sidan 85 av 102 Första ... 3575838485868795 ... Sista
  1. #2521

  2. #2522
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Japp, har dock vart inne på sidor där det inte står, så kan vara värt att kika på innehållsförteckningen ändå. Grym utveckling på dig på senaste bilderna btw!

    Så är det nog


    Man tackar, går framåt sakta men säkert antar jag. Ligger på ca 92kg morgonvikt nu fördelat på 191cm. Fortsätter fram tills april då deffen inleds
    F.d summertime

  3. #2523

  4. #2524
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Gått ner ifrån 83kg till 69kg (morgonvikt).
    Hur gick du till väga? Vad käka du osv?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  5. #2525
    Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    Jag åt Pasta carbonara till lunch idag
    Sorgligt dåligt försök att vara rolig...

  6. #2526

  7. #2527

  8. #2528
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Låter som en bra plan.

    Ont. Hittat min personliga bulkmatsfavorit! Havregrynsgröt, mycket havregrynsgröt! Inget problem att smäcka i sig 10 dl havregryn om dagen (typ 3dl frukost, 4dl efter gym/skolan och 3-4 dl till innan sovdags) En dl innehåller 20g kolhydrater, vilket blir 200g per dag bara genom gröten. Inte optimalt om man tänkt bulka under en längre period kanske, endel mindre bra syror (dåligt i stora mängder) som kan vara dåligt för leder osv. Men bara för att jag latat mig så sjukt mycket på senaste så slog jag vad om en polare att jag skulle gå upp ~7kg på en månad. Kommer lägga på mig en hel del fett, men så får det bli ändå, det är ju inte stranddagar ännu
    7kg på en månad låter lite väl mycket enligt mig, men det går! Dock så fattar jag inte riktigt varför alla som bulkar vill gå upp så sjukt mycket på kort tid. Varför inte sprida ut dedär 7kg på typ 3-4 mån så kommer du fortfarande vara ganska rippad när du är färdig ?

  9. #2529
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Låter som en bra plan.

    Ont. Hittat min personliga bulkmatsfavorit! Havregrynsgröt, mycket havregrynsgröt! Inget problem att smäcka i sig 10 dl havregryn om dagen (typ 3dl frukost, 4dl efter gym/skolan och 3-4 dl till innan sovdags) En dl innehåller 20g kolhydrater, vilket blir 200g per dag bara genom gröten. Inte optimalt om man tänkt bulka under en längre period kanske, endel mindre bra syror (dåligt i stora mängder) som kan vara dåligt för leder osv. Men bara för att jag latat mig så sjukt mycket på senaste så slog jag vad om en polare att jag skulle gå upp ~7kg på en månad. Kommer lägga på mig en hel del fett, men så får det bli ändå, det är ju inte stranddagar ännu
    jävlar du, jag äter typ 1 dl till frukost och tycker det räcker bra...

  10. #2530
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Låter som en bra plan.

    Ont. Hittat min personliga bulkmatsfavorit! Havregrynsgröt, mycket havregrynsgröt! Inget problem att smäcka i sig 10 dl havregryn om dagen (typ 3dl frukost, 4dl efter gym/skolan och 3-4 dl till innan sovdags) En dl innehåller 20g kolhydrater, vilket blir 200g per dag bara genom gröten. Inte optimalt om man tänkt bulka under en längre period kanske, endel mindre bra syror (dåligt i stora mängder) som kan vara dåligt för leder osv. Men bara för att jag latat mig så sjukt mycket på senaste så slog jag vad om en polare att jag skulle gå upp ~7kg på en månad. Kommer lägga på mig en hel del fett, men så får det bli ändå, det är ju inte stranddagar ännu
    Håller med Pontus, det låter som jävligt mycket.. Vi snackar 1dl gröt = 1dl havregryn va?

  11. #2531
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Vad är fördelarna med att äta fullkornspasta istället för "vanlig" pasta?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  12. #2532
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vad är fördelarna med att äta fullkornspasta istället för "vanlig" pasta?
    Vanlig vs fullkorn

    Kcal: 353,5 vs 326,9
    Protein: 12,5 vs 11
    Kolhydrater: 71,9 vs 66,2
    Fett: 1,5 vs 1,2
    Kalcium: 27 vs 30
    Järn: 1,3 vs 6,5
    Natrium: 2 vs 2
    Fibrer: 3,2 vs 8,9

    Ganska mycket mer fiber och det är säkert bra, för något...

  13. #2533
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Vanlig vs fullkorn

    Kcal: 353,5 vs 326,9
    Protein: 12,5 vs 11
    Kolhydrater: 71,9 vs 66,2
    Fett: 1,5 vs 1,2
    Kalcium: 27 vs 30
    Järn: 1,3 vs 6,5
    Natrium: 2 vs 2
    Fibrer: 3,2 vs 8,9

    Ganska mycket mer fiber och det är säkert bra, för något...
    Tack, ska börja äta det istälet för vanlig pasta. Har förövrigt börjat ta tag i kosten nu för att dels orka mer på träningarna samt för beachen!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #2534
    http://traningsgurun.wordpress.com/m...t-traningschem, va tycker ni om detttaa schema? tÿcker själv att det är hëlt stört!

  15. #2535
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    http://traningsgurun.wordpress.com/m...t-traningschem, va tycker ni om detttaa schema? tÿcker själv att det är hëlt stört!
    Fattar inte hur man kan ha tid att gymma så mycket. Jag har problem med att få in 4pass i veckan

  16. #2536
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tack, ska börja äta det istälet för vanlig pasta. Har förövrigt börjat ta tag i kosten nu för att dels orka mer på träningarna samt för beachen!
    Ska du äta pasta för att få i dig det som behövs för att bygga muskler (kolhydrater, proteiner osv)? Eller ska du gå ner i vikt? För om det är det sistnämnda, så bör du ju skippa pastan helt.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  17. #2537
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Ska du äta pasta för att få i dig det som behövs för att bygga muskler (kolhydrater, proteiner osv)? Eller ska du gå ner i vikt? För om det är det sistnämnda, så bör du ju skippa pastan helt.
    Tränar fotboll 4 gånger i veckan samt springer 1 gåång i veckan och käkar pasta/ris innan för att orka.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  18. #2538
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Tränar fotboll 4 gånger i veckan samt springer 1 gåång i veckan och käkar pasta/ris innan för att orka.
    Du gymmar inget då?

  19. #2539
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Du gymmar inget då?
    Gjorde det förrut men tröttnade på det då jag hade svårt å ta mig till gymmet. Sen tycker jag att det är mycket roligare att lira boll än att gymma.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #2540
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Gjorde det förrut men tröttnade på det då jag hade svårt å ta mig till gymmet. Sen tycker jag att det är mycket roligare att lira boll än att gymma.
    Aha ok. Sen jag slutade i fotbollen så har det blivit mest gym för mig ca 3-4 ggr/vecka och konditionsträning max 1ggr/vecka. Känns lite surt att ha förlorat all konditionen, menmen.

  21. #2541
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Aha ok. Sen jag slutade i fotbollen så har det blivit mest gym för mig ca 3-4 ggr/vecka och konditionsträning max 1ggr/vecka. Känns lite surt att ha förlorat all konditionen, menmen.
    Okej, tycker det är härligt att träna fotboll även när det är vinter. Träningarna går fort, man får en bra kondition samtidigt som man "trimmar" kroppen.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #2542
    roaar 95a kör hårt på de lätta vikterna
    Namn:  IMG_0152.jpg
Visningar: 373
Storlek:  89,8 KB

  23. #2543

  24. #2544
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Låter som en bra plan.

    Ont. Hittat min personliga bulkmatsfavorit! Havregrynsgröt, mycket havregrynsgröt! Inget problem att smäcka i sig 10 dl havregryn om dagen (typ 3dl frukost, 4dl efter gym/skolan och 3-4 dl till innan sovdags) En dl innehåller 20g kolhydrater, vilket blir 200g per dag bara genom gröten. Inte optimalt om man tänkt bulka under en längre period kanske, endel mindre bra syror (dåligt i stora mängder) som kan vara dåligt för leder osv. Men bara för att jag latat mig så sjukt mycket på senaste så slog jag vad om en polare att jag skulle gå upp ~7kg på en månad. Kommer lägga på mig en hel del fett, men så får det bli ändå, det är ju inte stranddagar ännu



    Havregrynsgröt är grymt gött, för min del kommer det nog ofta bli det till frukost vid deff Då det inte innehåller särskilt många kalorier per gram eller hur man ska säga. Ger grym mättnadskänsla dessutom
    F.d summertime

  25. #2545

  26. #2546
    Vad brukar ni äta när ni bulkar? Jag har jääävligt svårt för att gå upp i vikt..

  27. #2547
    Citat Ursprungligen postat av Björketörparn Visa inlägg
    Vad brukar ni äta när ni bulkar? Jag har jääävligt svårt för att gå upp i vikt..
    Brukar bara äta mer och dricka röd mjölk. Sedan lite extra godis/chips till helgen. Gainer är ett bra alternativ om du vill ha protein och cal. efter träning! Ligger atm på 72kg @ 180cm så funtar lite på att dra till med en bulk snart.

  28. #2548
    hur många armhävningar orkar ni?? skriv gärna ålder och vikt ?? (bara roligt att se ungefär hur många alla orkar)

  29. #2549
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    hur många armhävningar orkar ni?? skriv gärna ålder och vikt ?? (bara roligt att se ungefär hur många alla orkar)
    Tror det är få som har något rekord i armhävningar, iaf inte jag. Bättre att fråga efter chins eller dips då jag tror det är fler som kör det.

  30. #2550
    hur många chins klarar ni då? skriv gärna vikt och ålder.. och hur länge ni har tränat

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in