Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
Träna en sak i taget. Vill du bli explosiv och snabb så tränar du styrka. Vill du få kondition så tränar du intervaller. Kombinera dessa och du kommer i princip inte att få några resultat.
Börja med att bygga upp kroppen som du vill ha den i muskelväg. Efter den perioden så tränar du kondition.

Det enda du behöver lägga ner vikt på är att äta, äta och åter äta. Protein är inget du är speciellt beroende av nu, så att försöka få en hög dos protein är bara onödigt och bortslösade pengar för din del just nu.
en sak håller ja inte med dig om protien är viktigt för att kunna bygga muskler , och tro mig , ja har märkt stor skillnad när jag har legat på hög dos protien , är piggare , gladare och mår bättre samt kan bygga muskler snabbare, simpel as that.

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
Kul med en till moppenetare på kolo! Jag hade väl nästan samma startläge som du, men jag var ännu smalare än dig dock. Sköt kosten och var inte rädd för att trycka i dig dem där sista matbitarna på tallriken så kommer det gå kanon! Håller med pimme där, det viktigaste är att du äter, och äter mycket kaloririkmat. Protein lär du få i dig ändå när du käkar.

Blir det någon journal? http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=165308 Där har du min, med bilder osv. Dock går träningen lite sisådär för tillfället, men det rullar igång snart igen!
klart! man måste ju få insperation ska checka din tränings journal! samt samma sak till dig , jag personligen tycker protien är viktigt för att kunna bygga muskler samt återhämtning