Sidan 29 av 102 Första ... 1927282930313979 ... Sista
    Datte och Iceman: Håller med er, man klarar sig långt och bra utan tillskott. Gäller och ha lite koll på kosten bara =)
    Dock kan PWO:s va sköna när man är seg, mycket sitter i huvudet med..

Dahl:
    Tagga ner lite för fan.. Lägg inte upp bilder om du inte kan ta kritik.
    Lägg upp dem på Kolo och se vad dem säger?

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Datte och Iceman: Håller med er, man klarar sig långt och bra utan tillskott. Gäller och ha lite koll på kosten bara =)
    Dock kan PWO:s va sköna när man är seg, mycket sitter i huvudet med..

Dahl:
    Tagga ner lite för fan.. Lägg inte upp bilder om du inte kan ta kritik.
    Lägg upp dem på Kolo och se vad dem säger?
    Jag kan ta kritik, det ser du väl, jag ger respons och reflekterar kring det. Sen ifall jag tycker att kritiken är ogrundbar och felaktig, pga. missbedömningar är en annan sak.
    Jag är trött på att en liten skit, som Linus Bo Mossberg, utger sig för att vara kunnig och erfaren, när han inte har en blekaste aning om något annat än vad Wikipedia's information utger.

Du är alltså 16 år, tanig på dina stabila 64 kg och påstår att något på min kropp släpar? Mitt bröstomfång mäter sig långt över din halva kropp.
    Ofta att man ska behöva bli förbannad, suck.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    Lol, du snackar så mycket skit.

Lats har jag, om något, armarna är okej, brösten är okej - men är prio, ja. Mage? Jag bulkar, jag tycker det är strongt att ha några definitioner överhuvudtaget runt magen, under bulk(utan roids).

Langa lite mått från din sida, så kan vi se om ditt bröstomfång är lika stort som din käfts.

Dessutom är de bilderna tagna för att få så svagt ljus och så lite opti-ljus som möjligt. Inga kontraster, ingenting. Jag får väl langa ett par seriösa med min 5D, om jag orkar.
    Tyckte att jag var ganska snäll med kritiken. Ja lats har du, som jag skrev. Men du har fortfarande barbapappa formen på något sätt, och det har du alltid haft så skyll inte på bulken.

Självklart är du bra mycket större än mig, men sen är det det där med propotioner också. Jag är ute efter styrka och form genom långsam viktuppgång.

Lol, barbapappa, alltid haft? Känner du mig? Hört talas om genetik? Suck och nej, jag känner inte dig, jag bor iaf. inte på Flottarvägen, såvitt jag vet.

Förövrigt barbapappa = större nedtill än i överkant. Bra liknelse, om det inte var det du menade.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    Jag kan ta kritik, det ser du väl, jag ger respons och reflekterar kring det. Sen ifall jag tycker att kritiken är ogrundbar och felaktig, pga. missbedömningar är en annan sak.
    Jag är trött på att en liten skit, som Linus Bo Mossberg, utger sig för att vara kunnig och erfaren, när han inte har en blekaste aning om något annat än vad Wikipedia's information utger.

Du är alltså 16 år, tanig på dina stabila 64 kg och påstår att något på min kropp släpar? Mitt bröstomfång mäter sig långt över din halva kropp.
    Ofta att man ska behöva bli förbannad, suck.
    Men förhelvete, du fick kritik. Din form är långt ifrån så bra som du verkar tro. Jag har aldrig påstått mig vara kunnig.

Menar du mig eller deluxe i sista raden? Jag väger 71,5kg iaf. Menar du deluxe är det ju bara pinsamt, han väger typ 64kg och är starkare i bänk än dig som väger 90kg.

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Men förhelvete, du fick kritik. Din form är långt ifrån så bra som du verkar tro. Jag har aldrig påstått mig vara kunnig.

Menar du mig eller deluxe i sista raden? Jag väger 71,5kg iaf. Menar du deluxe är det ju bara pinsamt, han väger typ 64kg och är starkare i bänk än dig som väger 90kg.
    Och nu får du kritik, deal with it.

Hur länge har du tränat, vad för mått har du? Du har då sanneligen påstått att du är kunnig, snacka inte.

Jag skiter i styrka, jag tränar på 40 kg i bänken, samtidigt som jag växer mer än er två tillsammans per månad. Det handlar ännu en gång, inte om styrka, utan om teknik och att bygga. Jag tränar för att bygga, inte för att bli något äckel fullt med ledskador.

Skulle jag vilja bänka mer än Daniel, hade jag gjort det, jag dwarfar er två tillsammans och kommer göra i forsättning, varesig han eller du bänkar 200kg - styrka är helt orelevant i mitt tycke.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Haha tjock, svag och oproportionelig är ju något att sträva efter! Kan ju bara hoppas att du kommer ner till jorden en dag. Hej

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Haha tjock, svag och oproportionelig är ju något att sträva efter! Kan ju bara hoppas att du kommer ner till jorden en dag. Hej
    Liten, rippad och inte allt för mycket att komma med är bättre?
    Don´t make excuses, make horsepower!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Snoppmätartävlingen är i full gång.. Förstår inte varför det ska spåra ur och börja någon jämförelse vem som är starkast nu också, känns lite p12 om du frågar mig.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag väger 73 fucking kilo, slå det ni.

Jäääävlar va taggat det var här nu då! Tagga ner lite vafan Alla har inte samma mål. Alla kör sitt eget race Bara för att man själv kör på ett sätt så betyder inte det att det är de som alla "ska" träna och alla trivs med

Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    samma här.. Man kommer väldigt långt på bra mat. Haha jag har ju en bit kvar men aa, du ser ut att må alla tiders Herr Isby
    Alltid kört på att rätt mat är det enda rätta, och käkar man bara bra så kommer man som sagt väldigt långt. Tack du, börjar bli rätt nöjd, lite mer kött så är vi framme!

Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Liten, rippad och inte allt för mycket att komma med är bättre?
    Frågar du mig finns det inget "bättre", vi tränar alla för vår egen skull (antar jag). Vissa är smala, vissa har lite mer att ta i, vissa är rippade, andra bulkar, men man kanske trivs exakt som man ser ut, och då tycker iaf jag att det är det bästa för en själv.

Själv är jag nöjd med min kropp, men finns säkert många här inne som inte vill se ut som jag, och det är ju helt upp till de isf och inget jag tänker se ned på.

Så sluta klaga nu, som jag ser det ger Linus mer tips till Dahl, sen att Dahl inte kan ta tipsen på ett bra sätt utan tar det mer som ett påhopp får han själv bestämma, men även vara beredd på när han lägger upp bilder på sig själv på ett forum fritt för åsikter.
    Frågar du mig har Dahl släpande bröst och rygg, men det är bara min åsikt efter att ha sett bilderna

ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tjenare

Har tränat hårt träning i tre månaders period med mål att få till rätt proportioner. Här ser ni resultat!

Utan opti:

Med opti:

Här ser vi vad lite ljus och skuggor kan göra

Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Tjenare

Har tränat hårt träning i tre månaders period med mål att få till rätt proportioner. Här ser ni resultat!

Utan opti:

[IMG]http://
    23ig.jpg[/IMG]

Med opti:

[IMG]http://i55.tinypic.

Här ser vi vad lite ljus och skuggor kan göra
    Fan så stabilt, lite smalare midje och större överarmar hade suttit fint då du har bra underarmar.
    Allt annat ser skitbra ut.
    Några förebilder?

Iceman : Upp med lite bilder bakifrån, ser bra ut framifrån iaf

ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Fan så stabilt, lite smalare midje och större överarmar hade suttit fint då du har bra underarmar.
    Allt annat ser skitbra ut.
    Några förebilder?
    Jag tror jag får jobba lite på det ja. Annars riktigt nöjd med resultatet i dagsläget. Ska ta mått på midja och överarmarna, kommer med uppdatering så fort jag kan!

Btw skall också försöka dra fram några äldre bilder så ni får se skillnaden.

Iceman : Upp med lite bilder bakifrån, ser bra ut framifrån iaf
    Ingen kamera hemma, men ska försöka få fram nåt

Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Jag tror jag får jobba lite på det ja. Annars riktigt nöjd med resultatet i dagsläget. Ska ta mått på midja och överarmarna, kommer med uppdatering så fort jag kan!

Btw skall också försöka dra fram några äldre bilder så ni får se skillnaden.
    Ser riktigt bra ut!
    Senast redigerat av Rexxy den 2010-11-09 klockan 23:06.

Jag har tränat i ett år och fyra månader, från 69kg - 91kg(dags vikt), vad som är bra, får du avgöra, Jesper.

Överarm höger: 40 cm.
    Överarm vänster: 40 cm.
    Bröstomfång: 112 cm.
    Axelomfång: 130 cm.
    Vad - höger/Vänster: 40 cm.
    Lår del 1 höger/vänster ca. 63/64 cm.
    Midjeomfång: 83 cm.

193 cm.
    91kg.

Osv.

Utgå ifrån de måtten istället, k thx bahj

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    No rage nu, bara en fråga. Vad är ditt mål med träningen?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Kul att man blev sjuk under gympasset igår, hann köra bänk (vilket gick åt helvete) och sen blev jag helt slut..

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Riktigt bra där ATRacing! Inget ser ut att släpa, och riktigt bra underarmar med!

Testade Xplode idag (Från pro nutrition) och den smakade helt okej, inte gott, men gick att få ner. Kände även av mer pump på passet! Core Gainern va faktiskt god för sitt låga pris!

Vart beställde du ifrån? Gymgrossisten?
    F.d summertime

Körde dips för första gången idag med vikter, gjorde en 8:a med +5kg, 6:a +10, 5:a +15kg. Pb allihopa med

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Tog också PB i Dips igår, 5 x kv + 40kg.

Gott! vad ligger din kv på nu?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Göransson Visa inlägg
    Gott! vad ligger din kv på nu?
    Runt 72kg, din då?

runt 105 morgonvikt ^^

runt 105 morgon vikt ^^

tips på en bra övning för att få "tjurnacke" . har bara tillgång till bänkpress o hantlar.. tränar bara gym en gång i veckan där finns ju maskiner men ge tips1

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in