Sidan 39 av 102 Första ... 2937383940414989 ... Sista
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Hur ska man kunna hålla en balanserad kost när man går i skolan? Äter liksom 50% sallad sen 25% kött/kyckling/fisk och 25% potatis/ris/pasta. Jag tappa vikt (vilket jag vill) på lovet när jag kunde bestämma vad ja skulle äta men nu har jag stannat i vikt nergången under skoltid.

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Prova att tejpa/köra stabiliseringsprylar?
    Har redan testat det mesta faktiskt. Problemet är att smärtan kommer och går, jag har ju kunnat gymma utan problem i ca 2 månader nu. Det värsta är nog att läkarna inte riktigt är säkra på vad det är heller, de trodde bara att det hade med "ledvätskan" o göra. Så jag får nog köra, mage, ben o rygg ett tag nu

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Då är man klar med första veckan med crosstrainer. Känner redan att flåsett är bättre
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    Om du menade mej kommer jag börja jogga i mars ungefär Jo har fått höra det om maten, dock kan jag inte förstå va det är för skillna att äta lite många ggr/dag eller äta mycket få ggr/dag, kan någon förklara?

Okej, varför inte? Tack, för rådena!
    Därför att i många bröstövningar "stabiliserar" du med axlarna, alltså är du trött i axlarna blir det svårare att träna bröst. Beroende på vilka övningar du kör förstås, men tror man kan säga att de gäller i allmänhet. Någon får gärna rätta mig.
    F.d. Almsarn

Reg.datum
    Jun 2010
    Skulle någon vänlig själ kunna utforma ett enkelt litet schema till mig? Söker ett tvådagars system, med tanke på att jag tränar fys och löpning med min egen klubb ca 3-4 ggr i veckan så hinner inte med att ha så många olika träningsdagar. Är 17 år, väger 77kg och mäter 192 cm om det nu är relevant. Är en fotbollsspelare som vill bli kvickare i benen dvs explosivare och på överkroppen är jag riktigt svag, så där vill jag bygga upp en okej grundfysik. Skulle någon kunna lägga upp ett fint två dagarsschema till mig enligt dessa specifikationer?
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Pb 6x100 i bänk 7:an är så stört när får dock upp den med lite pass, 6x42.5kg sned hantelpress

Citat Ursprungligen postat av Göransson Visa inlägg
    Pb 6x100 i bänk 7:an är så stört när får dock upp den med lite pass, 6x42.5kg sned hantelpress
    Satan!

Citat Ursprungligen postat av Göransson Visa inlägg
    Nog får du väl upp lite till i hantelpressen

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Hur ska man kunna hålla en balanserad kost när man går i skolan? Äter liksom 50% sallad sen 25% kött/kyckling/fisk och 25% potatis/ris/pasta. Jag tappa vikt (vilket jag vill) på lovet när jag kunde bestämma vad ja skulle äta men nu har jag stannat i vikt nergången under skoltid.
    Trodde du ville bulka, DE har folk normalt problem med i skolan.

Fan va som alla andra skolbarn, ät ingenting? ^^ Jag åt maten ett fåtal gånger dem sista åren!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

Jag har ett gammalt hemma gym hemma på viden som har gått sönder. Det är en vajer som går till viktmagasinet som är av vilket gör att det inte funkar. Vart kan man vända sig fö ratt få det lagat ?

(har ingen aning om va d det är för märke så återförsäljaeren är utesluten)

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
    Jag har ett gammalt hemma gym hemma på viden som har gått sönder. Det är en vajer som går till viktmagasinet som är av vilket gör att det inte funkar. Vart kan man vända sig fö ratt få det lagat ?

(har ingen aning om va d det är för märke så återförsäljaeren är utesluten)
    Köp en egen wire och smäll på skiten?

Jack3d, Check

Imorgon går jag på sheiko #29. Jag har aldrig testat sheiko förut, så det ska bli kul att se om det är lika tungt som det sägs.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Jack3d, Check
    Jag hoppas att du inte tävlar seriöst i någonting.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Kom just hem från gymmet, gick mycket bättre nu redan från första gångerna förra veckan eftersom man börjar få in tekniken
    Senast redigerat av Error den 2011-01-17 klockan 20:17. Anledning: redigering
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

Fyy, gått upp från 71 till 82 på ca 6 månader @ 198cm (ska ligga runt 90 för min längd egentligen)

Någon som vet en riktigt bra axelövning för att få ut så mkt som möjligt ur deltan? Gillar inte axelpress för jag har sjukt kass balans på hantlarna;P, dock bara börja träna mer!"

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Jag hoppas att du inte tävlar seriöst i någonting.
    Haha nejdå annars hade de varit lite värre ;D Bara kul att testa och se om de blir någon effekt.

Citat Ursprungligen postat av Teo^ Visa inlägg
    Fyy, gått upp från 71 till 82 på ca 6 månader @ 198cm (ska ligga runt 90 för min längd egentligen)

Någon som vet en riktigt bra axelövning för att få ut så mkt som möjligt ur deltan? Gillar inte axelpress för jag har sjukt kass balans på hantlarna;P, dock bara börja träna mer!"
    Kör axelpress i smith, då har du ju i alla fall balansen avklarad.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Träna in rätta tekniken från början är det bästa tips jag kan ge dig.

Sidolyft..?

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Här finns de flesta övningarna http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071
    Ohhh nice tackar !

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Fyfan, körde ett stenhårt benpass idag Redan nu går jag som jag har blivit rövknullad, vill fan inte veta hur det kommer att vara imorgon =/

Fyfan, körde ett stenhårt benpass idag Redan nu går jag som jag har blivit rövknullad, vill fan inte veta hur det kommer att vara imorgon =/
    Gilla.

Ont. Körde ett hårt axel- och magpass idag, efter det, ca 10 km på löpbandet. Duktigt trött när man kom hem, love it.

Lika underbart varje gång man kört ben och ska gå i trappor, speciellt ner för

Hahaha. Jag körde ben i fredags och först idag kunde jag komma iväg till gymmet och köra lite cardio. Har vart sängliggande för att jag har haft så jävla ont. Inte ens kunnat ta mig till skolan. Idag var första dan sen i fredags jag var ute. Morsan funderade på att skicka mig till akuten.

Ont: Vart förvånad idag. Vägde mig för första gången sen jag drog igång med nya schemat. Startvikten när jag började den 22a november förra året var 82kg. Första viktkollen idag sen jag började visade 75,8kg! Tappat över 6kg på dryga 1½ månad. Otroligt jävla nöjd. Några kilo till sen kan man komma igång med kampsporten igen.

Citat Ursprungligen postat av Lange Visa inlägg
    Sidolyft..?
    Tack

Tack
    Lugna pjucks!

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Kan bara meddela att jag har fått 4 kommentarer om jag har blivit rövkörd, 109 skratt åt min gångstil och 1 kommentar om jag behövde hjälp mot negrerna som våldtagit mig analt.

Träningsvärken är olidlig

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in