Sidan 53 av 102 Första ... 343515253545563 ... Sista

Tjaa grabbs!

Jag har några kilon som jag skulle vilja bli av med så jag hittade denna produkt!
    http://www.nutrilett.se/quick-weightloss-shakes/ hade tänkt att pröva den i en vecka allså bara dricka 3 portionspåsar per dag i 1 vecka inget annat ! Det står att en portion = 110 kalorier det är ingenting jU! Så det blir cirka 330 kalorier per dag i en hel vecka! Hade tänkt o pröva den! Jag har också tänkt att gymma medans jag använder den drycken! Den kostar 210kr och man får med 25 portioner allså räcker den till 1 vecka!
    Frågor:

1. Tror ni att det kommer funka? Den har ju fått väldigt bra kommentrarer!
    2. Jag gymmar också! Allså bygger muskler. Så tror ni jag kan ta denna dryck + att gymma?
    3. Jag brukar också ta gainomax efter varenda gympass så tror ni jag kan ta gainomax när jag använder den här vikt drycken?
    4. Jag har gymmat ganska länge men bara muskler så har fått resultat kommer den drycken förstöra nåt?
    Svara så snabbt som möjligt !

Edit: srry för dubbelpost!
    Senast redigerat av RAMI den 2011-02-27 klockan 21:17.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Kan man göra någon sorts träning när man är sjuk (snuvig och hosta)? Suger så rejält att inte kunna gå till gymet.

Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Tjaa grabbs!

Jag har några kilon som jag skulle vilja bli av med så jag hittade denna produkt! http://www.nutrilett.se/quick-weightloss-shakes/ hade tänkt att pröva den i en vecka allså bara dricka 3 portionspåsar per dag i 1 vecka inget annat ! Det står att en portion = 110 kalorier det är ingenting jU! Så det blir cirka 330 kalorier per dag i en hel vecka! Hade tänkt o pröva den! Jag har också tänkt att gymma medans jag använder den drycken! Den kostar 210kr och man får med 25 portioner allså räcker den till 1 vecka!
    Frågor:

2. Jag gymmar också! Allså bygger muskler. Så tror ni jag kan ta denna dryck + att gymma?
    3. Jag brukar också ta gainomax efter varenda gympass så tror ni jag kan ta gainomax när jag använder den här vikt drycken?
    4. Jag har gymmat ganska länge men bara muskler så har fått resultat kommer den drycken förstöra nåt?

Mitt enda tips är att du struntar i sådana här "mirakelkurer" som nutrilett och som det Hast länkade lite högre upp! Det kanske går långsammare men är betydligt hälsosammare och bättre att träna mer och äta bättre samt mindre mat. Och att få i sig 330 kcal per dag tycker jag låter åt helvete för lite. En vuxen man ska väl ha ungefär 2500 kcal per dag, kan inte vara hälsosamt att få i sig 330 då...

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Kan man göra någon sorts träning när man är sjuk (snuvig och hosta)? Suger så rejält att inte kunna gå till gymet.
    Så länge du inte har mer "problem" med din sjukdom så ser jag inte att det är några problem att träna lite lättare på gymmet, däremot kanske du inte behöver ge 110% i alla moment. Den cardiovaskulära träningen hade jag dock struntat i om du är rejält förkyld.

Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Mitt enda tips är att du struntar i sådana här "mirakelkurer" som nutrilett och som det Hast länkade lite högre upp! Det kanske går långsammare men är betydligt hälsosammare och bättre att träna mer och äta bättre samt mindre mat. Och att få i sig 330 kcal per dag tycker jag låter åt helvete för lite. En vuxen man ska väl ha ungefär 2500 kcal per dag, kan inte vara hälsosamt att få i sig 330 då...
    Det står ju finstilt på dessa produkter att dom ska kombineras med rätt kost och motion för bästa möjliga resultat.

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Det står ju finstilt på dessa produkter att dom ska kombineras med rätt kost och motion för bästa möjliga resultat.
    Fast han skrev att han inte skulle äta något annat.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Tjaa grabbs!

Jag har några kilon som jag skulle vilja bli av med så jag hittade denna produkt! http://www.nutrilett.se/quick-weightloss-shakes/ hade tänkt att pröva den i en vecka allså bara dricka 3 portionspåsar per dag i 1 vecka inget annat ! Det står att en portion = 110 kalorier det är ingenting jU! Så det blir cirka 330 kalorier per dag i en hel vecka! Hade tänkt o pröva den! Jag har också tänkt att gymma medans jag använder den drycken! Den kostar 210kr och man får med 25 portioner allså räcker den till 1 vecka!
    Frågor:

Läs! den! här! http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881 ! !1

Du verkar vara ung och växer nog fortfarande, då ska man helst inte ligga på kaloriunderskott öht. Läs deffguiden och gå ner i vikt så hälsosamt det går om du nu måste.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Tjaa grabbs!

Frågor:

1. Nej
    2. Ska du bygga muskler när du får i 330 kalorier per dag? Lol.
    3. Ja
    4. Ja

Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Fast han skrev att han inte skulle äta något annat.
    My bad. Missade det.

jajävlar, 330 kalorier per dag, skulle inte ens kunna få ***** att stå...

Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg

Gott folk; Folk som ni avskyr på gymmet? alltid kul med lite roliga/tragiska människor på gym
    Har en på gymmet som är där typ två timmar varje dag, typ går runt och snackar skit med folk om hur biff han är, sen tar han maxvikten på lats och gör knappt en alltså...blir så jävla irriterad på honom!

Tjaa grabbs!

Frågor:

Om den kommer förstöra nåt? Dina muskler kommer brytas ner av att du får för lite kalorier, du kommer inte ha ork att vare sig träna eller annat. Du kommer rasa i vikt, men du kommer gå upp de kilona samma dag du börjar äta vanlig mat igen!

Sån skit fungerar inte på lång sikt, du kan lika gärna sluta äta helt isf!

RAMI: Det du tänkt ta kommer bryta ner dig totalt! kommer sluta med att du blir smal, utan muskler och då är ditt jobb på gymmet år helvete!! Du kan byta ut t.ex. lunchen mot en eller två påsar med det pulvret det funkar bra, har en vän som gjort det och han har gått ner en del i vikt!

Pb för någon dag sedan i bänk! 110x2x2 alltså 2 set á 2 reps i varje!

PBBBB tror jag, 35kg x2 i chins, sen 21 chins på det!!

RAMI: Det du tänkt ta kommer bryta ner dig totalt! kommer sluta med att du blir smal, utan muskler och då är ditt jobb på gymmet år helvete!! Du kan byta ut t.ex. lunchen mot en eller två påsar med det pulvret det funkar bra, har en vän som gjort det och han har gått ner en del i vikt!

Pb för någon dag sedan i bänk! 110x2x2 alltså 2 set á 2 reps i varje!
    Tack så mkt grabbar för allt tips! Har dock bestämmt att jag inte ska ta de pulvret utan dra ner på smågodis, mat!
    Vill fan inte förstöra musklerna jag har fått Har ju jobbat hårt för dom!

ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    rekord i dips förra veckan ca 55st reps och 60kg x 6 (två röda 25kilos och en svart 10kilos)

Jävlar det var bra det!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Jävlar det var bra det!
    När du kör Crosstrainer, vad för fart håller du ungefär och vilken nivå?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    När du kör Crosstrainer, vad för fart håller du ungefär och vilken nivå?
    Kör på 5 bara, 1 timma 800 kalorier tror jag, var dock ett tag sedan. Är så seeegt.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Kan iaf svara för mig, jag brukar köra 30 minuter på den, kör "mellan" skulle jag vilja säga. Kör på level 15 av 20 och använder programmet "random" då det blir lättare/tyngre hela tiden, i slutet ökar jag ofta lite. Brukar alltid bränna över 500 kalorier, senaste var de 532 kalorier
    Okej, verkar ganska mycket på 30minuter. Men säger du det så

Kör på 5 bara, 1 timma 800 kalorier tror jag, var dock ett tag sedan. Är så seeegt.
    Verkar konstigt. Ligger på ca nivå 6-7/8. Kör ungefär 27km/h i 56min = 546 kalorier.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Ja, jag har inte så jävla mycket tid i veckorna så måste satsa för att få ur så mycket som möjligt haha de där lät fel men du fattar. Har ni också tv-skärmar i era ?
    Jag har en sådan hemma, så jag kolla SVT Play TV4 Plays osv Vilken lyx, tv skärm i varje. Kan ni välja mellan alla kanaler?

Men försöker att köra varje dag, ibland mer ibland mindre. Men oftast blir det ca 45 min/helg, 30 min på vardagar då jag är trött efter praktiken. Eftersom att mina föräldrar är skiljda så kan ju inte köra crosstrainer så har nu börjat springa till praktiken, vilket blir 3 dagar/vecka. Så jag försöker träna 10 dagar på 2 veckor

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Blä, hade precis börjat komma igång på allvar med träningen efter uppehåll på säkert 2-3 år.. Och BAAAAAAAM så får man muskelinflamation i axeln..
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Blä, hade precis börjat komma igång på allvar med träningen efter uppehåll på säkert 2-3 år.. Och BAAAAAAAM så får man muskelinflamation i axeln..
    Hur får man det?

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Hur får man det?
    en inflammation i muskeln uppstår då man får många mikroskopiska skador på muskeln, ex vid överansträngning med för hög vikt eller för många repetitioner. Det leder till att kroppen för att läka skadan skickar dit ämnen som reagerar på muskelskadan på ett sätt som kallas inflammation.

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Jag är sjukt taggad till träning nu men man blir ju deprimerad av att läsa de som axon skriver.
    Länka?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in