Sidan 59 av 102 Första ... 949575859606169 ... Sista
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Lange Visa inlägg
    Slagboll?
    Päronboll?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag hittade innan sportgymbutiken, slagboll typ hette de.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

dugligt rygg/biceps pass och 30min joggning/löpning på det

faan det ska ju vara fullt me folk på gymmet då det är roligt

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    faan det ska ju vara fullt me folk på gymmet då det är roligt
    Asdrygt, speciellt när majoriteten består av feta blattar, taniga emos och annat slödder som bara sitter på bänkarna för att snacka skit.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Någon här som verkligen bankat skiten ur någon? Hur är känslan? Funderar på att börja boxas hemma, har alltid velat slå till någon så hårt man bara kan när han förtjänar de. Måste vara en sjukt skön adrenalinkick? Någon som kan bekräfta ?

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Asdrygt, speciellt när majoriteten består av feta blattar, taniga emos och annat slödder som bara sitter på bänkarna för att snacka skit.
    Ja då är det ju åt helvete, här är det dock aldrig några sådana

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Någon här som verkligen bankat skiten ur någon? Hur är känslan? Funderar på att börja boxas hemma, har alltid velat slå till någon så hårt man bara kan när han förtjänar de. Måste vara en sjukt skön adrenalinkick? Någon som kan bekräfta ?
    Om du börjar på nån boxing klubb eller liknande så sparrar du ju så då får du väl testa på lite.

Är ju grymt skönt att gymma när det är lite folk på gymmet förövrigt. Inget stå och vänta och allt ska vara upptaget hela tiden.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Varför blir man alltid bjuden på en massa onyttigheter när man deffar?
    T.ex för en timme sen kom min brossa in med ett paket ballerina. Hur ofta händer det liksom?

Fixade också nytt pb i hantelpress igår: 42.5 kg x 3 repp ;D
    Nice du!

Har du kört på 50?
    Testade även 52.5orna men dem kom bara upp cirka 15 cm sen var det kört men någon vecka/månad så kanske Körde trots allt bänk innan så prövar jag på det ''färsk'' så tror jag dem hade flugit upp 1 eller 2 ggr

Kul att man är så liten så folk tvekar att jag ens tar 30 kg i hantelpress haha!

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Kul att man är så liten så folk tvekar att jag ens tar 30 kg i hantelpress haha!
    Haha, jag ser jäävligt spe ut om jag har tshirt på mig så skulle jag se mig själv skulle jag inte tro så mycket heller

Haha, jag ser jäävligt spe ut om jag har tshirt på mig så skulle jag se mig själv skulle jag inte tro så mycket heller
    haha, gutt och sätta dit dem på plats sen!
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Klaga inte, jag tar bara runt 60-70 i bänk på grund av min axelskada...
    Vad har du gjort då?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag tar max 50 i bänkpress. Men som sagt, styrketränar aldrig. Vill börja men orkar inte lägga de pengarna på det. Då väntar jag tills jag fyller 18 så jag kan träna på fittness27seven för 199/månad .

Min bror fyller år på onsdag, skulle vilja köpa något som han kan ha när han gymmar. Max 250 kr då vi inte brukar köpa saker till varandra när vi fyller år. Typ något man tar innan man gymmar för att få lite pump ! Inte jack3d då han redan har de nu. Lr ha nu något annat tips på nått? ge mig råd

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Min bror fyller år på onsdag, skulle vilja köpa något som han kan ha när han gymmar. Max 250 kr då vi inte brukar köpa saker till varandra när vi fyller år. Typ något man tar innan man gymmar för att få lite pump ! Inte jack3d då han redan har de nu. Lr ha nu något annat tips på nått? ge mig råd
    Ö, om du vill ha pump innan gymmet så köp jack3d. Annars är det bara idiotiskt att köpa något annat för saken skull. Köp annars typ protein eller någon träningspryl som är bra att ha.

Ö, om du vill ha pump innan gymmet så köp jack3d. Annars är det bara idiotiskt att köpa något annat för saken skull. Köp annars typ protein eller någon träningspryl som är bra att ha.
    han har kört 2 jack3d burkar så han tycker att han inte känner något av de längre. ändå ligger han på 3+ skopor.
    som tex?

Citat Ursprungligen postat av Sk0gis Visa inlägg
    Dragremmar?
    har han redan

han har kört 2 jack3d burkar så han tycker att han inte känner något av de längre. ändå ligger han på 3+ skopor.
    Då kan man alltid testa att dra ner på dosen istället för att öka om man inte tycker att man känner nåt. Överdoserar man så kan det hända att det blir motsatt effekt istället för den där "kicken" man är ute efter.

Jag själv körde tre skopor av Jack3d. Funkade ett tag sen började kroppen reagera konstigt, blev orklös allt oftare. Gick ner till 1,5 skopa och det har funkar grymt.

Jag menar, det skadar ju faktist inte att testa.

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Då kan man alltid testa att dra ner på dosen istället för att öka om man inte tycker att man känner nåt. Överdoserar man så kan det hända att det blir motsatt effekt istället för den där "kicken" man är ute efter.

Jag själv körde tre skopor av Jack3d. Funkade ett tag sen började kroppen reagera konstigt, blev orklös. Gick ner till 1,5 skopa och det har funkat bäst.

Jag menar, det skadar ju inte att faktist inte att testa.
    Jaha de hade jag ingen aning om ! tack för tipset !

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    som tex?

har han redan
    Säg till han att låta bli det i en månad och kör om på 1 skopa sen igen.

Angående prylar, så är typ dragremmar/handskar/bälte/wristwraps alltid bra att ha

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Vad använder man dragremmar och bältet för? tror jag vet, men skadar aldrig att fråga!

Förövrigt har man åkt på 39 graders feber, precis när man är på topp i gymmandet
    Dragremmar för att inte slita på händerna vid tex hantelshrugs samt för att öka greppet.
    Bälte för att stabilisera ryggen vid t.ex knäböj eller marklyft.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in