Sidan 79 av 102 Första ... 2969777879808189 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    bara jag som vill se benen?

De tävlar om att vara med på omslaget, där visas inte benen. Dock förstår jag hur du tänker.
    F.d summertime

Dubbelpost men vafan

Lite sugen på att dra och köpa en burk NO-Explode eller nåt imorn, 299 för ett kilo är ju rätt okej ändå. Ni som provat de flesta, jack3d, rage x2, crack, no-explode osv vilken kan ni rekommendera?

Har en burk Anabolic Arigine som ligger och skräpar, sämsta skiten någonsin, får inte bättre tryck, mer vaskuläritet eller något. Vet att det är väldigt individuellt men vad är kraftigast "in general" om man säger så? Köpte ett sånt test med no-explode en gång, vet dock inte om det motsvarar en portion eller en skopa, kände inte ett skit iaf, därför är jag skeptisk till den.
    F.d summertime

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Dubbelpost men vafan

*Bild på biff *

Lite sugen på att dra och köpa en burk NO-Explode eller nåt imorn, 299 för ett kilo är ju rätt okej ändå. Ni som provat de flesta, jack3d, rage x2, crack, no-explode osv vilken kan ni rekommendera?

Har en burk Anabolic Arigine som ligger och skräpar, sämsta skiten någonsin, får inte bättre tryck, mer vaskuläritet eller något. Vet att det är väldigt individuellt men vad är kraftigast "in general" om man säger så? Köpte ett sånt test med no-explode en gång, vet dock inte om det motsvarar en portion eller en skopa, kände inte ett skit iaf, därför är jag skeptisk till den.
    Inget med din fråga att göra egentligen, men hur ofta tränar du? Vad äter du? Hehe, jävligt nyfiken, tränar själv 4 ggr i veckan.. Men det är långt kvar för mig till ett sånt resultat, var en riktig tjockis förut
    Killar med smak kör Volvo med flak!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Tänkte jag skulle dra igång och köra riktigt seriöst snart. Och denna gången äta när jag tränat vilket jag aldrig gjorde förr.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Inget med din fråga att göra egentligen, men hur ofta tränar du? Vad äter du? Hehe, jävligt nyfiken, tränar själv 4 ggr i veckan.. Men det är långt kvar för mig till ett sånt resultat, var en riktig tjockis förut

Äter vad jag känner för, i relativt stora mängder, när jag känner för det. Tänker inte allt för mycket på det. Tränar 4 gånger i veckan jag också
    F.d summertime

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Äter vad jag känner för, i relativt stora mängder, när jag känner för det. Tänker inte allt för mycket på det. Tränar 4 gånger i veckan jag också
    Alright, dricker du typ kreatin eller nåt, det antar jag att du gör eftersom att du frågade om sånt i din förra post.. ? Men du kan ju inte äta speciellt mycket godis/chips och dricka läsk/öl eller hur? Med tanke på den lilla mängd underhuds fett liksom ;P

Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Alright, dricker du typ kreatin eller nåt, det antar jag att du gör eftersom att du frågade om sånt i din förra post.. ? Men du kan ju inte äta speciellt mycket godis/chips och dricka läsk/öl eller hur? Med tanke på den lilla mängd underhuds fett liksom ;P

Mja inget kreatin men kör på gainer, dock är den slut nu så för tillfället använder jag ingenting. Förutom mina värdelösa kapslar jag nämnde i förrförra inlägget, men de använder jag ytterst sällan, när jag orkar.

Blir rätt mycket onyttigt kan jag meddela, visst är det inte bra men vafan. blir antingen chips eller godis varje helg, ofta både fredag och lördag. En pizza slinker ner då och då. Ska ju gå upp i vikt nu ändå så, dock tycker jag att godis känns lite väl onödigt, chips pajar ju inte tänderna iaf

Kör ingen cardio överhuvudtaget, endast styrketräning.
    F.d summertime

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Tamefan, du är ju inte direkt tjock heller
    Jag har tränat snart 1 år, känner mig rejält piggare, starkare och smidigare! Men har lite mage och sånt kvar att få bort..

F.ö. så är jag 180 cm och väger 96 kg

Tränar handboll 5 dagar i veckan ca 2 timmar åt gången å spelar oftast match dom 2 övriga. Känner mig FÖRJÄVLA hungrig när jag kommer hem varje kväll (äter middag innan) vilket brukar resultera i att jag slänger i mig antingen mer mat eller ett gäng mackor.

Finns det något jag kan äta för att komplettera det jag äter på kvällen ? Brukar oftast inte känna mig särskilt mätt efter de kvällarna det blir mackor vilket känns irriterande... Tränar oftast mellan 20-22 så att vänta med middag blir bara jobbigt eftersom jag då inte har energi nog åt själva träningen.
    En svensk tiger!

Du kan ju göra ett lass havregrynsgröt på kvällen, mättar riktigt bra och går fort att göra
    F.d summertime

har precis börjat på Stronglift 5x5 nån annan som kör/har kört det??

http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=168071

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av bossen Visa inlägg

Det verkade intressant.. kanske värt ett försök!
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

Citat Ursprungligen postat av bossen Visa inlägg

Hur känns det då?

Inte provat på det själv då jag inte bryr mig allt för mycket om styrkan utan mer bygga.
    F.d summertime

De flesta har fått grymma resultat. Det viktiga enligt mig är att börja på lätta vikter och få in tekniken. så nu dom 2-3 första veckorna är det väldigt lätt och jag försöker få in tekniken i böj, mark och stångrodd speciellt

Det är väll inte optimalt om man vill få volym men å andra sidan så får man upp en bra styrka så man kan köra på högre vikter sen när man ska träna volym

Det är med i stort sett bara basövningar och det är bra om man vill bli stark och få volym för speciellt stora muskler som bröst, rygg och lår stimulerar kroppen att utsöndra en stor mängd hormoner som påverkar återhämtningen och utvecklingen av ALLA muskler

Dubbelpost men vafan

lookin solid, thick, great mass, niiiiiiiiiiiice.

jack3d alla gånger. crack är nice, dock trodde jag att man skulle snorta allt pulver, så effekten blev väldigt skön.
    crack smakar dessutom skit, imo. rage och no-explode är som socker i jämförelse till jack3d

Tack så mycket, kämpar på!

Det blev N.O-Explode 2.0 förövrigt, dyrt som fan, skulle köpt en pwo från bodyscience men mmsports stängde visst 15 på söndagar så kilade snabbt in på gymgrossisten istället. Tycker att den funkar helt okej, stickningar lite här och var, svettas mer känns det som, kämpar mer (säkert placebo). Om pumpen blir bättre vet jag inte, men den känns overall helt ok
    F.d summertime

Haha, nja räcker med de som är nu. Inte direkt stickningarna som är huvudmålet.
    F.d summertime

Hur går det för dig på gymmet nu för tiden vivarn? Tycker en bild på dagsformen är på sin plats
    F.d summertime

Dåligt med inlägg här tycker jag. För mig går det rätt hyfsat, morgonvikten är uppskattningsvis 89 kg fördelat på 191cm.

Bjuder på två ryggisar, ena är mer mot optiljus-hållet fast svinmörk medans andra är motsatsen. Tycks aldrig få till bra bilder.

F.d summertime

Det är ju som att skriva med sig själv i den här tråden menmen

F.d summertime

Tack grabbar.

Håller med dig vivarn, tycker det känns som att mina biceps, axlar och bröst har svårt att hänga med rygg och bröst. Ändå kör jag separata bicepsövningar utöver latsdrag och rodd. När jag kör axlar kör jag hyfsat många set sittande militärpress i smith, typ 4 set hantellyft samt lite sittande axelpress med hantlar. Men det kommer väl

Kul, själv ligger jag på ca 89kg morgonvikt nu, tänkte att den skulle ligga på 92-93 innan jag tar mig an min första deff
    F.d summertime

Puryeah, ta en ryggbild bakifrån och inte sådär snett då du spänner ihop ena sidan osv!

En sån har vi också vettu, dock hamnade vänstern utanför typ. Kan lägga upp den iaf

Sen har jag en annan gammal också där jag får med allt:

F.d summertime

Svulst

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in