Sidan 9 av 102 Första ... 78910111959 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Jaha, ja på så sätt blir det ju mer kalorier med vassle.

Någon här som använder något PWO? Sugen på att köpa ett men vet inte vilket.
    Jag har testat Brutal FX, Eiselt Trück och NO-Xplode. Hittils är Brutal FX helt i en klass för sig, både prismässigt och prestationsmässigt. NO-Xplode är solklar två! Den smakar också betydligt godare om det spelar ngn roll

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Fastback Visa inlägg
    Jag har testat Brutal FX, Eiselt Trück och NO-Xplode. Hittils är Brutal FX helt i en klass för sig, både prismässigt och prestationsmässigt. NO-Xplode är solklar två! Den smakar också betydligt godare om det spelar ngn roll
    Tur att det var det jag beställde tidigare idag då! Tänkte beställa rage X2 men Brutal FX var typ 170kr billigare så fick bli det.

Tur att det var det jag beställde tidigare idag då! Tänkte beställa rage X2 men Brutal FX var typ 170kr billigare så fick bli det.
    Fett värt imo! Men vilken pwo som passar bäst är väldigt personligt. Så man får helt enkelt testa sig fram Hur går det med träningen annars då?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Fett värt imo! Men vilken pwo som passar bäst är väldigt personligt. Så man får helt enkelt testa sig fram Hur går det med träningen annars då?
    Har gått riktigt dåligt den senaste tiden, pga av värmen skulle jag tro. Nu verkar det som att jag börjar öka igen dock! Hur går det själv?

Har gått riktigt dåligt den senaste tiden, pga av värmen skulle jag tro. Nu verkar det som att jag börjar öka igen dock! Hur går det själv?
    Får lägga en word på den..
    Sista gången man köpte Star nutritions whey och gainer. Smakar ju hur sunkigt som helst jämfört med FX!

Dags att dra igång bulken igen, pågar. Orkar inte med deff-*****n längre, känns bara totalt jävla värdelöst på min viktnivå, dags att käka igen!

Vintras:

Våren:

Tidig sommar:

(OPTILJUUUUUUSSSSSZZZ)

Sensommar:

En sakta utveckling.
    Senast redigerat av *** den 2010-07-26 klockan 21:55.

Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    Dags att dra igång bulken igen, pågar. Orkar inte med deff-*****n längre, känns bara totalt jävla värdelöst på min viktnivå, dags att käka igen!

En sakta utveckling.
    Ät inte på föör mycket bara, kommer bli en jobbig diet sen..
    Ska börja äta på lite sen när skolan börjar!

Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    *bilder*
    Varför inte ligga på kcalbalans då?

Fyfan vad segt :/ Jo det har gått gött som fan den senaste veckan! PB nästan varje träning nu. Fattar inte vad som har hänt Hoppas det håller i sig ett tag till nu

Kolvbulten
    Gäst
    Tjena!

Jag är inne på min tredje vecka på gymmet nu, innan körde jag mest kondition.
    När jag började köra på gym så började jag äta mer för jag åt bara 4 mål om dagen och nu äter
    jag 5 ordentliga mål om dagen. Jag äter jämt så nyttig mat jag kan och jag äter inte godis eller något sånt.

Innan jag började på gymmet vägde jag runt 66, nu väger jag runt 70-72.
    Är det bra/dåligt/normalt att jag har ökat så i vikt och bör jag ändra på det?

Mitt mål med träningen på gymmet är att bygga på mig mer muskler.

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Ät inte på föör mycket bara, kommer bli en jobbig diet sen..
    Ska börja äta på lite sen när skolan börjar!
    Jo, sant, ska försöka sansa mig.

Har funderat på det med, men jag vill frossa, haha.

Citat Ursprungligen postat av Kolvbulten Visa inlägg
    Tjena!

Jag är inne på min tredje vecka på gymmet nu, innan körde jag mest kondition.
    När jag började köra på gym så började jag äta mer för jag åt bara 4 mål om dagen och nu äter
    jag 5 ordentliga mål om dagen. Jag äter jämt så nyttig mat jag kan och jag äter inte godis eller något sånt.

Innan jag började på gymmet vägde jag runt 66, nu väger jag runt 70-72.
    Är det bra/dåligt/normalt att jag har ökat så i vikt och bör jag ändra på det?

Mitt mål med träningen på gymmet är att bygga på mig mer muskler.
    Det är ju verkligen inte dåligt att du gått upp. Det underlättar nu när du skall bygga muskler att ha fett som ger energi. men sen beror det också på hur du vill se ut. Vill man kanske inte se lite halv mullig ut så är det ju inte bra ur den synpunkten. Men om man ser att man vill bygga muskler är det tummen upp

Kolvbulten
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Göransson Visa inlägg
    Det är ju verkligen inte dåligt att du gått upp. Det underlättar nu när du skall bygga muskler att ha fett som ger energi. men sen beror det också på hur du vill se ut. Vill man kanske inte se lite halv mullig ut så är det ju inte bra ur den synpunkten. Men om man ser att man vill bygga muskler är det tummen upp
    Okej, men jag vill inte bli knubbig utan vill bygga upp snygga muskler så att man ser vältränad ut. Så ska jag fortsätta äta som jag gör för att
    uppnå det eller ska jag äta mindre? Kan det bli så att när man börjar äta och träna på ett nytt sätt att man ökar i vikt från början för att kroppen
    håller på att vänja sig? Eller kan det bli som så att jag bara fortsätter att öka i vikt?

Okej, men jag vill inte bli knubbig utan vill bygga upp snygga muskler så att man ser vältränad ut. Så ska jag fortsätta äta som jag gör för att
    uppnå det eller ska jag äta mindre? Kan det bli så att när man börjar äta och träna på ett nytt sätt att man ökar i vikt från början för att kroppen
    håller på att vänja sig? Eller kan det bli som så att jag bara fortsätter att öka i vikt?
    Äter du för lite och tränar för mycket då får inte musklerna någon energi och då kommer du bara paja dem. Så fortsätt käka som du gör, och såfall börja deffa när till nästa sommar ifall du fått för mye underhudsfett, jag håller på med just det nu själv. Har gått upp cirka 3 kg nu dem senaste 2 veckorna, och det skall bli mer

Kolvbulten
    Gäst
    Äter du för lite och tränar för mycket då får inte musklerna någon energi och då kommer du bara paja dem. Så fortsätt käka som du gör, och såfall börja deffa när till nästa sommar ifall du fått för mye underhudsfett, jag håller på med just det nu själv. Har gått upp cirka 3 kg nu dem senaste 2 veckorna, och det skall bli mer
    Okej, då kör jag på med det Men vad betyder deffa egentligen?

Okej, då kör jag på med det Men vad betyder deffa egentligen?
    Man går ner i fett, och underhudsfett för att definera ens muskler

Kolvbulten
    Gäst
    Man går ner i fett, och underhudsfett för att definera ens muskler
    Tack för hjälpen

Men vad betyder deffa egentligen?
    Läs denna så förstår du bra! Deffguiden

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vad jag har förstått av allt läsande på kolo är det omöjligt att lägga på sig muskler vid kcalbalans, men nu verkar det som att de flesta kör på balans och ändå bygger.
    Finns det någon ny studie att man kan bygga under balans eller skiter alla i grubs länkar?
    Fyfan vad segt :/ Jo det har gått gött som fan den senaste veckan! PB nästan varje träning nu. Fattar inte vad som har hänt Hoppas det håller i sig ett tag till nu
    Härligt!

Vad jag har förstått av allt läsande på kolo är det omöjligt att lägga på sig muskler vid kcalbalans, men nu verkar det som att de flesta kör på balans och ändå bygger.
    Finns det någon ny studie att man kan bygga under balans eller skiter alla i grubs länkar?

Härligt!
    Har för mig att jag läste utav Grub att man kan lägga på sig trots att man inte ligger på KCALöverskott. Men ska kika om jag hittar länken.

http://62.181.218.130/forum/showthread.php?t=133737
    Senast redigerat av Deluxe den 2010-07-28 klockan 15:25.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Har för mig att jag läste utav Grub att man kan lägga på sig trots att man inte ligger på KCALöverskott. Men ska kika om jag hittar länken.

http://62.181.218.130/forum/showthread.php?t=133737
    Där ser man. Maten är inte någonting jag behöver tänka på så mycket. Har aptiten för att äta mycket och trots att jag äter mycket går jag upp väldigt lite och jämnt i fettmassa.

Bellmans avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Esch, man ska inte vara rädd för att äta för & gå upp i vikt om man vill bygga! Jag personligen har lagt på mig 4kg denna månad utan någon större överätning. Och nästa månad ska jag köra på en Serious Mass kur, som betyder 2500+- kcal i överskott varje dag så jag får lite mer massa

[QUOTE=Bellman;46375]Esch, man ska inte vara rädd för att äta för & gå upp i vikt om man vill bygga!

Håller med dig där!!!
    Håller också på att gå upp i vikt nu med

Citat Ursprungligen postat av Bellman Visa inlägg
    Esch, man ska inte vara rädd för att äta för & gå upp i vikt om man vill bygga! Jag personligen har lagt på mig 4kg denna månad utan någon större överätning. Och nästa månad ska jag köra på en Serious Mass kur, som betyder 2500+- kcal i överskott varje dag så jag får lite mer massa
    hahaha.... "serious mass kur"
    Serious mass innehåller ca lika mycket kalorier som en vanlig Gainer från Starnutrition.

Bellmans avatar
    Reg.datum
    May 2010
    hahaha.... "serious mass kur"
    Serious mass innehåller ca lika mycket kalorier som en vanlig Gainer från Starnutrition.
    Japp, troru inte jag visste det? -Bara det att Serious Mass innehåller mer vitaminer & mineraler. Så vad ska man säga? -Gainer kur? Jag säger vad jag gå på i mer detaljerad form och nu vart det fel på det? Skratta du, men förstår inte riktigt varför. Försökte inte låta "cool" med ordet Serious Mass om du tror det.

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Någon som kan dela med sig om hur erat Gympass ser ut?
    Har gymat ett bra tag nu men vill ha lite nya saker

Citat Ursprungligen postat av Bellman Visa inlägg
    Japp, troru inte jag visste det? -Bara det att Serious Mass innehåller mer vitaminer & mineraler. Så vad ska man säga? -Gainer kur? Jag säger vad jag gå på i mer detaljerad form och nu vart det fel på det? Skratta du, men förstår inte riktigt varför. Försökte inte låta "cool" med ordet Serious Mass om du tror det.
    Måste du ha med ordet kur?
    Låtar som om att man tar AAS eller något.

Person 1: hehe vad kurar du?
    Person 2 : Jag kurar EAA hehe, det står Anabolic på burken. Sen kurar jag noxplode med.

Tycker det bara låter fjantigt.
    Men du som skriver dina inlägg, var inte meningen och låta dryg om du tog det så =)

Bellmans avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Måste du ha med ordet kur?
    Låtar som om att man tar AAS eller något.

Person 1: hehe vad kurar du?
    Person 2 : Jag kurar EAA hehe, det står Anabolic på burken. Sen kurar jag noxplode med.

Tycker det bara låter fjantigt.
    Men du som skriver dina inlägg, var inte meningen och låta dryg om du tog det så =)
    Aha, då missuppfatta jag allt. Jo, men det kanske jag håller med om att kur kanske var lite fel ordval, men kom inte på något bättre för tillfället.

Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Någon som kan dela med sig om hur erat Gympass ser ut?
    Har gymat ett bra tag nu men vill ha lite nya saker
    Kan visa mitt schema.

Dag 1
    Benpress 8*8-10
    Bensträck 3*8-10
    Lårcurl liggande 3*8-10
    Vadpress sittande 3*8-10
    Vadpress i smith stående 3*8-10

Dag2
    Rodd i maskin sittande 3*8-10
    Ryggdrag bak 3*8-10
    Rodd sittande 3*8-10
    Ryggresningar 90grader 3*max

Dag3
    Axelpress i maskin sittande 3*10-12
    Axellyft åt sidan i maskin 3*10-12
    Trapz i hiss stående 3*10-12
    Axellyft i smith maskin 3*10-12
    Tricebs i hiss stående 3*10-12
    Tricebs i hiss framåtlutad stående 3*10-12

Dag4
    Bänkpress i smithmaskin 3*6-8
    Bänkpress i smithmaskin lutande 3*6-8
    Pec Deck 3*6-8
    Hantelcurl sittande 3*6-8
    Scottcurl med hantel enarms
    Bicepscurl i hiss 3*6-8

Sen mage ligger inte med i sjävla träningschemat då jag kör det lite då & då osv.

sjukt .. .

Föräldrarna måste ha proppat i honom något ...
    4 åring

Fan vad sjuuukt :/

Han här är med rätt sjuk...
    93a är han.
    Och tävlar inte ens.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in