Sidan 19 av 102 Första ... 917181920212969 ... Sista
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Som mig då, fast förta gången i tisdags och träffa snubben som gav den personliga träningsplanen idag.
    Grymt

Citat Ursprungligen postat av Grotesk Johan Visa inlägg
    Ingen här inne som har problem med bristningar? :/
    Jopp.. På sidan av röven , och sen vid latsen

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Becep ligger på 34-35cm opump, underarmar bara ett par cm ifrån. Kommer inte ihåg midjemåttet men det är rätt stort, börjar dock bli ganska bredaxlad som tur är så v-formen finns ändå.
    Dolmen ligger på 30cm opump!
    Härligt, Daniel, deluxus, har du några mått att dela med dig av?
    Haha, jodå, mestadels runt ben nummer 3.

Nejmen, hade längst tricep, på sidan av röven, typ..

Ligger på samma mått som Linus ungefär.
    Mätte armen 35 nyss, segt och mäta själv bara. Spänd så klart. inte avslappnad..
    Dock väger jag ca 10 kg mindre än han

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Du är förmodligen kortare än han också Fan måste förlänga mitt gymkort någon gång och dra igång med träningen igen! Tappat enormt mycket känns det som
    2 cm
    Du har inte funderat på Kalmar AK? , verkar vara go träningsanda där vad man har sett =)

Ofta?

Njae, verkligen inte funderat på det. Visst, billigaste gymmet i kalmar, men fyfan va tattigt det är där nere, att är slitet som fan, jättelitet. Har väll det man behöver, men vill egentligen ha mer maskiner med, då det kan va skönt ibland. Tränar på Malkars, och det är förmodligen det fräschaste gymmet i Kalmar, och sjukt skyssta som tränar där! Har typ allt i både maskiner och lösa vikter, dock dyrt, men pappa betalar
    Yepp, jag vägde lika mycket som han när jag var bulkad =) Mycket fläääsk
    Det blir vad man gör det till, har du testat på wellness studio? Det i modehuset

Vad ska man satsa på för innebandyskor?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Dina armar ser verkligen större ut på dig än vad mina gör på mig Daniel, så jag är väl bara större i kroppen helt enkelt. Typ bredare midja, axlar o.s.v. Då får man ju intrycket av att dina armar är större för att kroppen är mindre.

Vad i helvete, mäter ni 35 runt armarna? "Ni" är väl förhållandevis "korta" dessutom? Då har man ju fördelen att kunna bygga kompakta och feta armar/lår, ja, allt, haha.
    Jag mäter väl ca. 40 runt vänster/höger överarm, spänt. Tappade en hel del massa under min "såkallade" deff.
    But here we go!

Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    Vad i helvete, mäter ni 35 runt armarna? "Ni" är väl förhållandevis "korta" dessutom? Då har man ju fördelen att kunna bygga kompakta och feta armar/lår, ja, allt, haha.
    Jag mäter väl ca. 40 runt vänster/höger överarm, spänt. Tappade en hel del massa under min "såkallade" deff.
    But here we go!
    Genetik Dahl, armar suger...

brukar vara ut på länk ganska frekvent, igår var jag 10.9km enligt google maps. det bästa är att det inte käns av någostans när man är på läng ca 2ggr/ vecka. då allt mellan 7 och 12km vad som faller in bäst

då och då lyfter man väl lite skrot.. nu när ni andra har skrivir överarmssmåtten kan jag ju skriva med. 36/35.5cm, vänster/ höger, underarmarna är 33cm båda två, rätt bra för en som inte tränar frekvent? jobbr dock mkt fysiskt

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    brukar vara ut på länk ganska frekvent, igår var jag 10.9km enligt google maps. det bästa är att det inte käns av någostans när man är på läng ca 2ggr/ vecka. då allt mellan 7 och 12km vad som faller in bäst

då och då lyfter man väl lite skrot.. nu när ni andra har skrivir överarmssmåtten kan jag ju skriva med. 36/35.5cm, vänster/ höger, underarmarna är 33cm båda två, rätt bra för en som inte tränar frekvent? jobbr dock mkt fysiskt
    Det är vår sisu som gör det

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Genetik Dahl, armar suger...
    +1. + att du är väl ganska många år äldre än oss Dahl? Kroppen växer ju med åldern också. Min pappa har t.ex. större armar än mig och har aldrig styrketränat.

Har på biceps, axlar, och baksida av axlarna

DAgens bänkpass, 10x80, 6x85, 6x90, 3x97,5 och lite mer random för pump och uthållighet. Hade passare på dem över nittio därför där var lika många reps på 85 som på 90

+1. + att du är väl ganska många år äldre än oss Dahl? Kroppen växer ju med åldern också. Min pappa har t.ex. större armar än mig och har aldrig styrketränat.
    Jag är 19. =)

Jag är 19. =)
    Och jag är nyfyllda 17!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Och jag 16. Där har vi nog lite av svaret på våra små beceps.

"Jag har teoriserat en hel del om detta men kört fast på ett plan - nämligen om det stämmer i praktiken.

För att bättre förklara mina tankar så kommer här två korta historier.

Det var en gång en liten herre, låt oss kalla honom Tom. Tom hade slitit hela sommaren på strandfiket Sörfhäven och skrapat ihop en slående summa pengar. När sista arbetsdagen var slut beslöt sig Tom för att handla loss ett litet slag. Stolt plockade han på sig ett par japanska jeans för fyra tusen kronor, dom satt perfekt. Morgonen därpå kollade Tom in sitt träningsupplägg, ja ni förstår Tom var en kroppsbyggare. Där stod med stora bokstäver bulksäsong. "Jaha" tänkte Tom och tittade ut genom fönstret. Hösten och vintern stod precis om hörnet. Låt oss hoppa fram några veckor, nu var Tom riktigt avsäsong och gick inte en meter utan matrester i mungipan. Det var dags för fest och Tom gick in i garderoben för att sätta på sig något riktigt läckert, han valde såklart dom japanska desajnjeansen från Japan. Men dom passade inte längre och Tom blev ledsen.

Historia nummer två är nästan som den första fast man byter ut jeansen mot sin flickvän. Ja och man betalar såklart inte pengar för sin flickvän, oftast. Sen brukar flickvänner inte stå i garderoben i nio veckor för att få bli påsatta till fest. Nu när jag tänker på det så är dom två historierna nästan helt olika förutom slutpoängen. Nåväl så om min teori stämmer bör penis växa och man inte längre kan passa in i sin flickvän, pinsamt!

För om det ena stämmer så måste även det andra stämma. Historia ett har jag bevis för då jag upplevt ett liknande scenario själv, vad gäller nummer två så... not so much.

Hjälp mig att lösa gåtan!"

Vart fan är träningsandan?
    Fyfan för och träna på ett sånt gym IMO.
    Säkert bra maskiner

Och vad är fel på gymmet? Är lätt det härligaste gymmet jag vart på! Alla hälsar, alla är asskyssta, har allt man behöver i både maskiner och lösa vikter, väldigt lite folk (alla grejjer är alltid lediga osv.) Och sen är de sjukt fräsch förövrigt. Eller vad tänker du på?
    Hög peppande musik typ disturbed, mycket fria vikter, lagom med folk som peppar varandra..
    Inte låg radiomusik (låter som det), och galet tyst på gymmet =)

Mer hardcore ffs

Nautilus/Actic är ett bra exempel. Där hör man bara en jävla massa löpband och sjukt lite fria vikter

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ska ta kort på gymmet imorn så ska ni se hur det ska se ut

Och jag 16. Där har vi nog lite av svaret på våra små beceps.
    Jag har tränat seriöst i ett år. Men ofc, genetik.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Jag har tränat seriöst i ett år. Men ofc, genetik.
    Jag har tränat mindre än ett år, seriös träning 5-6 mån kanske.

hahah, orka tjaffsa om vem som har störst armar! Alla är olika och man tävlar ju bara mot sig själv !

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in