Sidan 84 av 102 Första ... 3474828384858694 ... Sista
  1. #2491
    Jag kör med linne och antingen adidas shorts eller nike mjukisar. Sen tror jag att du menar Gasp och inte Gant Har linnen från både Gasp och Better Bodies, jävligt skönt och blir inte ett helvete att få av när man ska duscha som t-shirtar kan orsaka när man svettas.
    F.d summertime

  2. #2492
    Kör med adidas shorts, 3/4 byxor. Måste säga att de är sjukt sköna. Bild kommer senare idag. Rekommenderar verkligen!!!

  3. #2493
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Jag kör med linne och antingen adidas shorts eller nike mjukisar. Sen tror jag att du menar Gasp och inte Gant Har linnen från både Gasp och Better Bodies, jävligt skönt och blir inte ett helvete att få av när man ska duscha som t-shirtar kan orsaka när man svettas.
    Haha, ja... Var Gasp jag syftade på.

    Men okej, låter ju riktigt intressant! Får skaffa lite sånna plagg nu framåt, hade ju ett par riktigt sköna Adidas-brallor förut nu när jag tänker efter...

    Jo, händer ju varje j*kla gång alltså! Klibbar fast intill kroppen nästan, sjukt svåra att få av osv. Gött att de ej är sådana!

    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Kör med adidas shorts, 3/4 byxor. Måste säga att de är sjukt sköna. Bild kommer senare idag. Rekommenderar verkligen!!!
    Okej, schysst! Men 3/4 & mjukisar känns lite mysko att ha på sig på gymmet tycker jag...
    Dels för att de flesta chicksen har 3-kvarts, och mjukisar enligt mig har man hemma när man myser - inte på gymmet.

    Men tack ändå.
    "Inställningen är halva grejen"

  4. #2494
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Haha, ja... Var Gasp jag syftade på.

    Men okej, låter ju riktigt intressant! Får skaffa lite sånna plagg nu framåt, hade ju ett par riktigt sköna Adidas-brallor förut nu när jag tänker efter...

    Jo, händer ju varje j*kla gång alltså! Klibbar fast intill kroppen nästan, sjukt svåra att få av osv. Gött att de ej är sådana!



    Okej, schysst! Men 3/4 & mjukisar känns lite mysko att ha på sig på gymmet tycker jag...
    Dels för att de flesta chicksen har 3-kvarts, och mjukisar enligt mig har man hemma när man myser - inte på gymmet.

    Men tack ändå.


    Har jag missat något? Mjukisbyxor är väl egentligen till för just träning men okej.
    F.d summertime

  5. #2495
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Har jag missat något? Mjukisbyxor är väl egentligen till för just träning men okej.
    Säkerligen. Men till träning så föredrar jag kortare (svalare) brallor!
    Vore rätt ofräscht att gå runt i gymmet med en välsynlig svettrand strax bakom skinkorna... Eller det kanske bara är jag som tycker det.
    "Inställningen är halva grejen"

  6. #2496

  7. #2497
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Så har man mjukisbyxor så får man automatiskt en välsynlig svettrand? Jag har då aldrig haft det och jag tränar nästan alltid i mjukisbrallor. Alla svettas inte lika mycket.
    Nej, självklart inte. Men om fallet nu skulle vara så, så syns den till skillnad ifrån om man bär ett par shorts.

    Vissa tränar hårdare än andra.
    "Inställningen är halva grejen"

  8. #2498

  9. #2499
    Citat Ursprungligen postat av Isaxon Visa inlägg
    Varför ska man bry sig om vad för kläder man har på sig? Om man tycker det funkar bra med det man har på sig, så varför inte använda det?
    Sedan skall man bry sig om vad andra har på sig på sitt gym? Jag själv fokuserar på min träning och inte vad andra gör.
    Håller helt med dig!

    Det är väl klart att man gör. Annars hade man ju inte vart där? Menar bara att jag föredrar att bära shorts.
    "Inställningen är halva grejen"

  10. #2500
    Fattar inte varför folket här fortfarande diskuterar vad man ska ha för kläder ^^?

    Det är väl bara för fan ta på sig några pösiga kläder så man är flexibel, eller göra som newfagsen å köra med rejäla tights så det lilla paketet visas upp för alla på gymmet..
    Fritt j***a land, sätt på dig vad du vill... TYP.

  11. #2501
    Andresson, de är inga "mjukisar" skulle mer kalla de prasselbyxor. hoppas du förstår vad jag menar

    ang svettrand osv, svett och gym hör som ihop enligt mig. Ser jag någon som svettas tänker jag "han/hon jobbar på bra"

  12. #2502
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Fattar inte varför folket här fortfarande diskuterar vad man ska ha för kläder ^^?

    Det är väl bara för fan ta på sig några pösiga kläder så man är flexibel, eller göra som newfagsen å köra med rejäla tights så det lilla paketet visas upp för alla på gymmet..
    Fritt j***a land, sätt på dig vad du vill... TYP.
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Andresson, de är inga "mjukisar" skulle mer kalla de prasselbyxor. hoppas du förstår vad jag menar

    ang svettrand osv, svett och gym hör som ihop enligt mig. Ser jag någon som svettas tänker jag "han/hon jobbar på bra"
    För all del.

    Men i och med att det inte bara hänger bitiga killar på mitt gym, utan fina töser... Så vill man ju försöka se någorlunda "fräsch" ut, fast man tränar.
    Lite skämmigt att gå runt med feta lökmärken lite varstans på kroppen, då väljer man ju hellre plagg som andas lite så man kan motverka detta.
    Jag säger då inte att jag inte svettas, för det gör jag, inget att sticka under stolen med... Menar bara att man får ju göra det lilla man kan för att se hygglig ut.

    Det kan ju vara rätt gött att kunna lämna en maskin utan att den är dyvåt, så nästa person blir sur/äcklad pga det.

    Nog om detta nu, I've made my point.
    "Inställningen är halva grejen"

  13. #2503
    Finns säkert miljoner som har frågat denna frågan innan, men iallafall. Hur är det med pwo:s? Ger det något MÄRKBAR effekt och vilken ska man välja isåfall? Kör atm bara på rent proteinpulver, men känner att det hade varit gött med något som kickar igång en innan passet.

  14. #2504
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Sjuukt drygt pass på gymmet idag, var ett tag sen jag körde triceps.. Men nu jävlar, kan knappt röra på armarna ffs..
    Funderar på att lägga upp en bild på hur man ser ut i kroppen, fast jag är ju inte i närheten av typ Woody och Puryeah osv.. Men ändå
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  15. #2505
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Finns säkert miljoner som har frågat denna frågan innan, men iallafall. Hur är det med pwo:s? Ger det något MÄRKBAR effekt och vilken ska man välja isåfall? Kör atm bara på rent proteinpulver, men känner att det hade varit gött med något som kickar igång en innan passet.
    Ett par polare kör med det, "X-plode/Bolic" nåt har jag för mig. Iallafall så säger dom att det ROCKAR! Riktigt grym pump, motivation & allt.
    Aldrig prövat själv men är riktigt sugen. DOCK så måste man träna efter intag, går ej skita i passet... Men det vet du säkert.

    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Sjuukt drygt pass på gymmet idag, var ett tag sen jag körde triceps.. Men nu jävlar, kan knappt röra på armarna ffs..
    Funderar på att lägga upp en bild på hur man ser ut i kroppen, fast jag är ju inte i närheten av typ Woody och Puryeah osv.. Men ändå
    Upp med bilder, alltid kul!
    "Inställningen är halva grejen"

  16. #2506
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Upp med bilder, alltid kul!
    Det blir nog till helgen isåfall, så man kan ta någorlunda vettiga bilder
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  17. #2507
    Var på gymmet och kollade runt lite idag medans en vän var där och tränade. Slutade med att jag skaffade mig ett gymkort, tänkte att det kunde vara något vettigt att göra på fritiden. Är väll mest ute efter att hålla mig i den form jag är idag fast öka konditionen lite samt styrkan.

    Vill helst undvika att gå upp mycket i vikt men vill inte gå ner heller.

  18. #2508
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Ett par polare kör med det, "X-plode/Bolic" nåt har jag för mig. Iallafall så säger dom att det ROCKAR! Riktigt grym pump, motivation & allt.
    Aldrig prövat själv men är riktigt sugen. DOCK så måste man träna efter intag, går ej skita i passet... Men det vet du säkert.
    Funderar på att fråga nån polare om att dela på nån burk, så man får prova på vad man tycker om skiten. Känns som om det är väldigt individuellt. Men tack för tipset!

  19. #2509
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Funderar på att fråga nån polare om att dela på nån burk, så man får prova på vad man tycker om skiten. Känns som om det är väldigt individuellt. Men tack för tipset!
    Gör så, är ett bra alternativ.

    Värt att nämna är väl att vissa produkter ej tillåts vid tävlingar... Men de behöver ej vara olagliga för det.
    "Anabolic" är väl en av dom. Låter ju som steroider, men är bara lite mer hard-core än andra, och är ämnad för den mer seriöse killen!
    "Inställningen är halva grejen"

  20. #2510
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Gör så, är ett bra alternativ.

    Värt att nämna är väl att vissa produkter ej tillåts vid tävlingar... Men de behöver ej vara olagliga för det.
    "Anabolic" är väl en av dom. Låter ju som steroider, men är bara lite mer hard-core än andra, och är ämnad för den mer seriöse killen!


    Har en burk Anabolic och dom suger balle, sämsta skiten. Visserligen finns det olika sorter så kan inte uttala mig om alla men de är inte vassare än andra PWO:s överhuvudtaget.
    F.d summertime

  21. #2511
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Gör så, är ett bra alternativ.

    Värt att nämna är väl att vissa produkter ej tillåts vid tävlingar... Men de behöver ej vara olagliga för det.
    "Anabolic" är väl en av dom. Låter ju som steroider, men är bara lite mer hard-core än andra, och är ämnad för den mer seriöse killen!
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Har en burk Anabolic och dom suger balle, sämsta skiten. Visserligen finns det olika sorter så kan inte uttala mig om alla men de är inte vassare än andra PWO:s överhuvudtaget.
    Detta kan ju vara värt att tänka på också: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=22620&a=2365500

  22. #2512
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Tänkte öppna mig lite och visa er vad jag har kommit fram med. http://emilundhh.blogg.se/

  23. #2513

  24. #2514
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Tänkte öppna mig lite och visa er vad jag har kommit fram med. http://emilundhh.blogg.se/
    Det där är bra jobbat! Bra kämpat mannen!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  25. #2515
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Att dem döper den till "anabolic" och liknande är egentligen bara för att det låter som något jättebrutalt mirakelpulver för att den ska väcka uppmärksamhet och sälja mer. Förövrigt så funkar pwo helt olika på olika personer, bara för att det funkar bra för en person så betyder det inte att det kommer bli samma reaktion för en annan. Angående de produkter som inte är tillåtna för tävlingar så är det ofta "dmaa" som ger utslag om du tar ett prov. Så vill ni inte ha detta i er produkt får ni helt enkelt kolla upp om det finns i produkten. Finns i bla. Jack3d.

    Affärerna skriver oftast ifall de kan visa positivt i dopingtest. Vet i alla fall att gymgrossisten har röda rutor där det står på produkterna i fråga.
    F.d summertime

  26. #2516
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Affärerna skriver oftast ifall de kan visa positivt i dopingtest. Vet i alla fall att gymgrossisten har röda rutor där det står på produkterna i fråga.
    Skönt, då hittar du ju dem fina grejerna direkt.
    2674/2

  27. #2517
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Tänkte öppna mig lite och visa er vad jag har kommit fram med. http://emilundhh.blogg.se/
    roligt att se

  28. #2518
    Skaffat gymkort nu

  29. #2519
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Skaffat gymkort nu
    Jag åt Pasta carbonara till lunch idag
    2674/2

  30. #2520
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    Jag åt Pasta carbonara till lunch idag
    fan har det där med träning att göra?


Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in