Sidan 81 av 102 Första ... 3171798081828391 ... Sista
  1. #2401
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Börjar få bristningar nu, så jävla gay. Har ganska så rejäla på röven, skittråkigt


    OnT: Börjar få runtin på gymmandet. 4ggr/vecka känns inte jobbigt överhuvudtaget, sjukt gött!

  2. #2402
    Axelpress, hantlar
    45kg x3

    Gjorde 2 förra gången, känns bra!

  3. #2403
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg


    OnT: Börjar få runtin på gymmandet. 4ggr/vecka känns inte jobbigt överhuvudtaget, sjukt gött!
    Då tar du i för lite, haha nämen tjötta på

  4. #2404
    Förnya gymkortet igår och redan kört 2 pass, men mer ska det bli!

    Har 3 burkar hemma... CLA Advanced, Lose It Workout & ALA. Någon som har erfarenhet av dessa produkter? Hiss/diss?
    CLA: Minskar kroppsfett, men bibehåller formen.
    LOSE IT: Fettförbrännare kort och gott.
    ALA: Antioxidant, så man håller sig friskt kan man väl säga.

    Käkar antioxidanter dagligen sen ett tag tillbaka, och kört med cla'a förut... Dock oseriöst.
    "Inställningen är halva grejen"

  5. #2405
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Börjar få bristningar nu, så jävla gay. Har ganska så rejäla på röven, skittråkigt
    Jag fick det vid ljumskarna förut och sitter kvar, hatar det så jävla hårt..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  6. #2406
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Jag fick det vid ljumskarna förut och sitter kvar, hatar det så jävla hårt..
    Där har jag också det.. Dom kan dra åt helvete..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  7. #2407

  8. #2408
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Skindhead :wohps:

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  9. #2409
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Ser bra ut!

    Bara jobba ifatt brösten med, sen mer mage. Lite sol på det också, och du kommer få flertalet kvinnliga anhängare!
    "Inställningen är halva grejen"

  10. #2410
    Gillar dina trapz woody! Kör hårt Även deltan !

  11. #2411
    Tack, bulkar ju nu så, men behöver faktiskt mer mage, kör knappt det..

  12. #2412
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    högerarmen >> vänsterarmen?

  13. #2413
    Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Tack, bulkar ju nu så, men behöver faktiskt mer mage, kör knappt det..
    Förstod nästan det. Men formen är grym iallafall, det ska du ha cred för. (Y)
    Men som allt annat här i världen, så går den att förbättra! GL
    "Inställningen är halva grejen"

  14. #2414
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Namn:  gladiator.jpg
Visningar: 465
Storlek:  91,0 KB

    Kämpat lite på senaste tiden..

  15. #2415
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    högerarmen >> vänsterarmen?
    Haha, ser ut som att jag lekt för mycket med högern...

    Nä men är för att jag spänner högern och inte vänstern, var inte helt med på bilden..

  16. #2416
    Kul att folk tror på det som sägs i Biggest Looser, att någon har tappat 16 kg på en vecka. Säg att personen förbränner 4000kcal om dagen, då ska h?n ha ett underskott på över 17000 om dagen. Helt omöjligt.

  17. #2417
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Kul att folk tror på det som sägs i Biggest Looser, att någon har tappat 16 kg på en vecka. Säg att personen förbränner 4000kcal om dagen, då ska h?n ha ett underskott på över 17000 om dagen. Helt omöjligt.
    Glöm inte att man även gör sig av med tonvis av vätska också. Med den vkten som vissa sitter med så är nog 16kg fett+vätska på en vecka inte en omöjlighet.

  18. #2418
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Glöm inte att man även gör sig av med tonvis av vätska också. Med den vkten som vissa sitter med så är nog 16kg fett+vätska på en vecka inte en omöjlighet.
    Ja men vätskan lär h?n ju återfå igen när h?n dricker...

  19. #2419
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Ja men vätskan lär h?n ju återfå igen när h?n dricker...
    Gjort av flera kilo i ren vätska när jag sprungit på löpband i varmt rum, så omöjligt att verka small just när man vägs är inte omöjligt men självklart är det inget bestående.
    En svensk tiger!

  20. #2420

  21. #2421
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Det är sjukt mycket vätska. Man kan gå ner 5 kg på en dag om man vill, speciellt när man väger så pass mycket som han gör. Han svettas massvis och i mat är det också massa vätska. Så mindre dricka, mindre mat och massa svett så går man ner snabbt. 1kg rent fett brukar man räkna som 7000kcal, så ingen chans i världen att man kan gå ner så mycket i fett så snabbt.
    Det var ju precis det jag sa några poster upp. Om man räknar med att snubben har 4000kcal i förbränning om dagen så blir det över 17 000 kcal han behöver ha i underskott varje dygn för att fixa 16kg fett. GLHF.

  22. #2422

  23. #2423
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Ja, precis. Finns ju folk som tror att han gått ner 16kg fett, snubben lär bli besviken veckan efter att han inte tappat lika mycket.
    Nu har jag inte sett programmet, men killen bör ju också göra av med ganska mycket kalorier/dag eftersom det krävs väldigt mycket mer energi för att pumpa runt allt hans blod osv.

  24. #2424
    Kan la slänga upp min utveckling efter ett års träning. Kul när man märker skillnad, kolla trapsen på andra bilden, bara ett jävla nyckelben på "före-bilden"



    F.d summertime

  25. #2425
    Fackfackfack. Halkade på en isfläck häromdagen när jag sprang, nu har jag en höft som en 80-åring. Hur gör ni som fortfarande springer ute? Visserligen är det sandat, men rätt var det är så kommer det ju en isfläck. Broddar kanske inte är en dum idé?

  26. #2426

  27. #2427
    Citat Ursprungligen postat av minimalist Visa inlägg
    Fackfackfack. Halkade på en isfläck häromdagen när jag sprang, nu har jag en höft som en 80-åring. Hur gör ni som fortfarande springer ute? Visserligen är det sandat, men rätt var det är så kommer det ju en isfläck. Broddar kanske inte är en dum idé?
    Jag kör med broddar, funkar kanon!

  28. #2428
    Någon som vet några bra kläder att springa i på vintern som de flesta har hemma? Alltså inga speciella träningskläder med andningsfunktion osv

  29. #2429
    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Någon som vet några bra kläder att springa i på vintern som de flesta har hemma? Alltså inga speciella träningskläder med andningsfunktion osv
    Jag brukar bara kör shorts, underställ, mössa, vantar och en träningsjacka/hood. Funkar kanon för mig, även i minusgrader. Brukar dock ligga på ganska hög puls när jag springer, ca. 160-170.

  30. #2430
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Jag brukar bara kör shorts, underställ, mössa, vantar och en träningsjacka/hood. Funkar kanon för mig, även i minusgrader. Brukar dock ligga på ganska hög puls när jag springer, ca. 160-170.
    Okej det får nog bli något liknande imorgon

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in