Sidan 102 av 102 Första ... 25292100101102
  1. #3031
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Sicka tuttar du har!
    haha nej det kan jag inte påstå, men jag jobbar på det
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #3032
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha nej det kan jag inte påstå, men jag jobbar på det
    Kungliga biceps dock, så du fick bruden att börja gilla dig?

    Gymmade idag för att se hur mycket ja tappat och de var inte så farligt faktiskt. Maxade 95 i bänk (prövade inte mer, kände mig seg idag). Sen körde ja 10x3 på 70 kilo med.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #3033
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Kungliga biceps dock, så du fick bruden att börja gilla dig?

    Gymmade idag för att se hur mycket ja tappat och de var inte så farligt faktiskt. Maxade 95 i bänk (prövade inte mer, kände mig seg idag). Sen körde ja 10x3 på 70 kilo med.
    tack så mycket! Haha ja kanske var det dom hon föll för
    gött! F.ö kommer jag ta en vilovecka nästa vecka, känns verkligen som att det behövs! trött i hela kroppen..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  4. #3034
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    tack så mycket! Haha ja kanske var det dom hon föll för
    gött! F.ö kommer jag ta en vilovecka nästa vecka, känns verkligen som att det behövs! trött i hela kroppen..
    De brukar gilla muskler..

    Gör de, har bara gett mig positiva effekter i alla fall. Gjorde INTE de en gång, i fotbollen dock, slutade med att musklerna i låren gav upp helt..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #3035
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    De brukar gilla muskler..

    Gör de, har bara gett mig positiva effekter i alla fall. Gjorde INTE de en gång, i fotbollen dock, slutade med att musklerna i låren gav upp helt..
    haha jaa

    åhfan, jag har inte haft en vilovecka sedan i somras så det kan behövas
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  6. #3036
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Har någon av er ett bra bicepsprogram? Mina mäter bara 36 cm i omkrets nu..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #3037
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Har någon av er ett bra bicepsprogram? Mina mäter bara 36 cm i omkrets nu..
    hur ser din split ut? jag kör hela armarna under ett pass. först biceps, sedan triceps. detta för att få full blodtillförsel till biceps hela vägen ut tills jag är klar med biceps för att sedan börja på triceps. Kör hantelcurls, stångcurl(med rak stång för att "stretcha" handlederna lite). Jag har endast kört ez-stång vilket gjort mig stel i handlederna, vilket har medfört att jag får väldigt ont när jag curlar med raka handleder, så börja med rak på en gång för att vänja handlederna. någon bicepsmaskin och så kan du köra biceps i cc'n. sätt cc'n i lägsta läget och pumpa biceps med valfritt handtag!

    rygg stod på schemat, blev ett lite småtungt pass och jag är väldigt nöjd över dagens prestation.
    Började med mark.

    uppvärmning 50x10
    80x8
    100x8
    120x6
    130x4
    140x2

    rodd med stång
    50x10
    50x10
    50x10

    30x10
    här avslutade jag pga värk i handled.

    sedan blev det rodd supersettat med lats, orkar inte skriva ned hela då jag körde till failure.

    körde sedan skulderblad i cc. vet inte vad övningen heter, men är väldigt effektiv!
    körde explosivt, brände fint!
    Ni får gärna hjälpa mig om det finns något speciellt namn för övningen.
    sätter cc'n vid mitten ungefär, kör med rak stång och drar mot buken.

    100x8

    82x12
    82x12
    82x12

    61x16
    61x16
    61x16

    41x20x3


    kvällsmat! 150g tonfisk, pasta och tsatziki samt 3st hårda mackor med ost på, mums!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  8. #3038
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hur ser din split ut? jag kör hela armarna under ett pass. först biceps, sedan triceps. detta för att få full blodtillförsel till biceps hela vägen ut tills jag är klar med biceps för att sedan börja på triceps. Kör hantelcurls, stångcurl(med rak stång för att "stretcha" handlederna lite). Jag har endast kört ez-stång vilket gjort mig stel i handlederna, vilket har medfört att jag får väldigt ont när jag curlar med raka handleder, så börja med rak på en gång för att vänja handlederna. någon bicepsmaskin och så kan du köra biceps i cc'n. sätt cc'n i lägsta läget och pumpa biceps med valfritt handtag!

    rygg stod på schemat, blev ett lite småtungt pass och jag är väldigt nöjd över dagens prestation.
    Började med mark.

    uppvärmning 50x10
    80x8
    100x8
    120x6
    130x4
    140x2

    rodd med stång
    50x10
    50x10
    50x10

    30x10
    här avslutade jag pga värk i handled.

    sedan blev det rodd supersettat med lats, orkar inte skriva ned hela då jag körde till failure.

    körde sedan skulderblad i cc. vet inte vad övningen heter, men är väldigt effektiv!
    körde explosivt, brände fint!
    Ni får gärna hjälpa mig om det finns något speciellt namn för övningen.
    sätter cc'n vid mitten ungefär, kör med rak stång och drar mot buken.

    100x8

    82x12
    82x12
    82x12

    61x16
    61x16
    61x16

    41x20x3


    kvällsmat! 150g tonfisk, pasta och tsatziki samt 3st hårda mackor med ost på, mums!
    Har också börjat märka av handlederna så rak stång är det som gäller nu och hantlar på det.Har typ ökat i muskelmassa samtidigt som ja tappat fett på något sätt haha. Tänkte lägga upp helkroppsbild, men ja har typ fått finnar över hela kroppen nu hahaha. men lite solarium till det så kommer det snart en bild haha..

    Tränar så här nu:
    Måndag: Gym
    Tisdag: Fotboll
    Onsdag: Gym
    Torsdag: Fotboll
    Fredag: Kondition
    Lördag: Kondition
    Söndag: Bakis/vila
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #3039
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    medans polarna ligger bakis så passar jag på att dra och träna, undra vem som har roligast nu då...
    F.ö så provade jag min nya pwo igår, muscle speed från Self. Verkar fungera ganska bra, men beta-alaninet släppte ganska tidigt dock, men pumpen höll i fint under hela passet. Kan rekommendera den
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  10. #3040
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Har också börjat märka av handlederna så rak stång är det som gäller nu och hantlar på det.Har typ ökat i muskelmassa samtidigt som ja tappat fett på något sätt haha. Tänkte lägga upp helkroppsbild, men ja har typ fått finnar över hela kroppen nu hahaha. men lite solarium till det så kommer det snart en bild haha..

    Tränar så här nu:
    Måndag: Gym
    Tisdag: Fotboll
    Onsdag: Gym
    Torsdag: Fotboll
    Fredag: Kondition
    Lördag: Kondition
    Söndag: Bakis/vila
    jobbigt med problem med handlederna, jag har det fortfarande men får behandling för det. Är du säker på att du ökat i muskelmassa? det är nämligen sjukt svårt/nästintill omöjligt att bygga muskler på underskott, men däremot kan man ju få ett intryck av att man lagt på sig massa då man får mer synliga konturer med lägre kroppsfett. Haha, ja jag lär också sola! kritvit, ser förjävligt ut. Tänkte att jag ska köpa solkort nästa vecka.

    förövrigt går det fint med träningen, jag ligger för stunden på 84 stabila kilon/kvällsvikt. Jag ska upp till 85 tills den sista mars för att sedan deffa ned mig till ca 75kg! bjuder på en formbild, dock nästan en månad gammal men det är nog den bästa bilden jag har. slänger även in någon på framsidan, fast den är snart 2 månader gammal.


    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #3041
    Biff perrej :*

  12. #3042
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Simonzzon Visa inlägg
    Biff perrej :*
    Du gumman :*
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #3043
    Glassen jobbar på formen

    Namn:  IMG_2446.JPG
Visningar: 464
Storlek:  90,9 KB

  14. #3044
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Glassen jobbar på formen

    Namn:  IMG_2446.JPG
Visningar: 464
Storlek:  90,9 KB
    ser bra ut
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #3045
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ser bra ut
    Ty ^_^
    104-105kg

    Ska ned till cirkus 95

    Måste ju ned till 2siffrigt i alla fall, förhoppningsvis 90.
    Tänkte ju köpa tillbaka av Tim å komma på frihamnen i år

  16. #3046
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jobbigt med problem med handlederna, jag har det fortfarande men får behandling för det. Är du säker på att du ökat i muskelmassa? det är nämligen sjukt svårt/nästintill omöjligt att bygga muskler på underskott, men däremot kan man ju få ett intryck av att man lagt på sig massa då man får mer synliga konturer med lägre kroppsfett. Haha, ja jag lär också sola! kritvit, ser förjävligt ut. Tänkte att jag ska köpa solkort nästa vecka.

    förövrigt går det fint med träningen, jag ligger för stunden på 84 stabila kilon/kvällsvikt. Jag ska upp till 85 tills den sista mars för att sedan deffa ned mig till ca 75kg! bjuder på en formbild, dock nästan en månad gammal men det är nog den bästa bilden jag har. slänger även in någon på framsidan, fast den är snart 2 månader gammal.


    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Glassen jobbar på formen

    Namn:  IMG_2446.JPG
Visningar: 464
Storlek:  90,9 KB
    Sicka svärmorsdrömmar!!
    Väger cirka 75 kilo, ska köra riktigt mycket cardio nu för att få bort något hg fett, är nöjd nu men vill bara att 6-packet ska synas mer, utan att de blir överdrivet dock
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  17. #3047
    Jag tycker folk överdriver lite med deff å bulk, det bör å tar lång tid, när jag ''bulkat'' så har jag gjort det under en lång tid då det tar lång tid att bygga muskler, kan säga ca. 80gram månaden RENT, men tänk på att det är grymt individuellt också.

    Haha, svärmorsdröm, mja.. Vet inte.. Inga kvinnor/tjejer här inte

    Men självklart ska man fixa lite beach till sommarn, kan ju inte väga 100+ om ja ska åka på hypern igen!

  18. #3048
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Jag tycker folk överdriver lite med deff å bulk, det bör å tar lång tid, när jag ''bulkat'' så har jag gjort det under en lång tid då det tar lång tid att bygga muskler, kan säga ca. 80gram månaden RENT, men tänk på att det är grymt individuellt också.

    Haha, svärmorsdröm, mja.. Vet inte.. Inga kvinnor/tjejer här inte

    Men självklart ska man fixa lite beach till sommarn, kan ju inte väga 100+ om ja ska åka på hypern igen!
    Grejen är ju just att man bygger mer muskler på överskott än balans. Fast det vet nog du redan. Man behöver ju inte grisbulka, jag har "bulkat" sedan i somras, då jag låg på ca 75kg. Men du har rätt i det du säger, det är ingen idé att överäta i en månad. Hellre ligga på ett vagt överskott i en längre period än att lägga på sig överdrivet mycket fett i förhållande till massa. Nu har jag tänkt skala av lite till sommaren för att sedan ligga på balans/vagt överskott någon månad för att sedan börja "bulka" runt augusti eller någonting. Just på grund av att jag vill få lite bättre form. Det tar tid(som jag fått erfara) att bygga muskler och det finns inga (lagliga) genvägar. Därför är det dumt att försöka stressa.
    Genetik spelar ju som du säger en stor del.
    Under de ca 2 åren jag tränat kan jag inte ens spegla mig bredvid min polare som tränat lika länge, lika seriöst och är många gånger starkare än mig.
    Hur länge har du tränat, förresten?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  19. #3049
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Grejen är ju just att man bygger mer muskler på överskott än balans. Fast det vet nog du redan. Man behöver ju inte grisbulka, jag har "bulkat" sedan i somras, då jag låg på ca 75kg. Men du har rätt i det du säger, det är ingen idé att överäta i en månad. Hellre ligga på ett vagt överskott i en längre period än att lägga på sig överdrivet mycket fett i förhållande till massa. Nu har jag tänkt skala av lite till sommaren för att sedan ligga på balans/vagt överskott någon månad för att sedan börja "bulka" runt augusti eller någonting. Just på grund av att jag vill få lite bättre form. Det tar tid(som jag fått erfara) att bygga muskler och det finns inga (lagliga) genvägar. Därför är det dumt att försöka stressa.
    Genetik spelar ju som du säger en stor del.
    Under de ca 2 åren jag tränat kan jag inte ens spegla mig bredvid min polare som tränat lika länge, lika seriöst och är många gånger starkare än mig.
    Hur länge har du tränat, förresten?
    Ahh, sisådär..
    Jag räknar dock aldrig kalorier, bor ju fortfarande med föräldrar(går 3e året på gymnasiet, 95a) så det blir problematiskt å räkna lunch å middag, men kan gissa på ungefärliga summor, jag går ju ned lite varje vecka nu så funkar gör det ju.. ^_^

    Vad jag lärt mig så är det bättre å deffa snabbt/hårt om det är ca 5-6kg vi snackar let's say 1 månads tid, då är även all form av förlust minimal om ens någon.
    Så att man inte drar ut på det, annars ser jag en 0.5kg per vecka max 1kg som en rätt bra viktnedgång, jag försöker hålla mig till just det nu, 0.5kg alltså.

    Jag har tränat sedan jag var 13-14, med till å från tider.
    Men är snart 19 så jag har varit reggad på gymmet i cirkus 5 år, tränat aktivt i 3-4 år totalt antar jag, alltid 5-6ggr i veckan med cirkus 2tim per pass och alltid basövningar, blandat med isoleringsövningar m.m
    Varierar mina former å träningsmetoder rätt mycket, reps-antal å belastningstid/längre repetitionstid då muskeln ansträngs.

    Tog en bild när jag kom hem igår, ca 103kg tror jag, ska väga mig i veckan.

    Namn:  IMG_2628.jpg
Visningar: 404
Storlek:  99,0 KB

  20. #3050
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Ahh, sisådär..
    Jag räknar dock aldrig kalorier, bor ju fortfarande med föräldrar(går 3e året på gymnasiet, 95a) så det blir problematiskt å räkna lunch å middag, men kan gissa på ungefärliga summor, jag går ju ned lite varje vecka nu så funkar gör det ju.. ^_^

    Vad jag lärt mig så är det bättre å deffa snabbt/hårt om det är ca 5-6kg vi snackar let's say 1 månads tid, då är även all form av förlust minimal om ens någon.
    Så att man inte drar ut på det, annars ser jag en 0.5kg per vecka max 1kg som en rätt bra viktnedgång, jag försöker hålla mig till just det nu, 0.5kg alltså.

    Jag har tränat sedan jag var 13-14, med till å från tider.
    Men är snart 19 så jag har varit reggad på gymmet i cirkus 5 år, tränat aktivt i 3-4 år totalt antar jag, alltid 5-6ggr i veckan med cirkus 2tim per pass och alltid basövningar, blandat med isoleringsövningar m.m
    Varierar mina former å träningsmetoder rätt mycket, reps-antal å belastningstid/längre repetitionstid då muskeln ansträngs.

    Tog en bild när jag kom hem igår, ca 103kg tror jag, ska väga mig i veckan.

    Namn:  IMG_2628.jpg
Visningar: 404
Storlek:  99,0 KB
    ja vi får se hur jag gör. Det ser riktigt bra ut, jag ångrar verkligen att jag inte började träna när jag var i samma ålder som du gjorde!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in