Sidan 86 av 102 Första ... 3676848586878896 ... Sista
  1. #2551
    ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sävsjö - Jkpg
    Inlägg
    59
    Jag är ingen höjdare i chins men här är mina reslutat

    Armhävningar: 93st
    Chins: 27st
    Dips: 68st

    Jag väger 77kg och är 180cm.

  2. #2552
    Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Jag är ingen höjdare i chins men här är mina reslutat

    Armhävningar: 93st
    Chins: 27st
    Dips: 68st

    Jag väger 77kg och är 180cm.
    de va jävlar vad många du klarade av =) 68 dips är ju sjukt, tävlar du eller något ??

  3. #2553
    Har tränat hemma lite basic i ca ett år
    Armhävningar: 86st
    Chins: prövade sist för ca 7 månader sedan och då var det ca 25st
    Dips har jag ingen aning om hur många.

    Jag väger 60kg, är 176cm lång och är 15 år

  4. #2554
    ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sävsjö - Jkpg
    Inlägg
    59
    Citat Ursprungligen postat av bossen Visa inlägg
    de va jävlar vad många du klarade av =) 68 dips är ju sjukt, tävlar du eller något ??
    Jo det är helt okej

    Mina mål:

    100 armhävningar
    30 chins
    70 dips

    Jag har funderat att gå med i Af men just nu tränar jag på gym 5-6 dagar i veckan.

    En bild från i sommras med rätt god fysik med vikt på 74kg



    Nu väger jag ca 77kg då ca med bf på 4.2 %
    Senast redigerat av ATRacing den 2012-02-02 klockan 03:35.

  5. #2555
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Jag är ingen höjdare i chins men här är mina reslutat

    Armhävningar: 93st
    Chins: 27st
    Dips: 68st

    Jag väger 77kg och är 180cm.
    oj, väger du inte mer Alex? du ser ju riktigt grov ut. Jag själv är 184cm lång och väger 73kg. och jag är ganska tanig
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  6. #2556
    Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Jo det är helt okej

    Mina mål:

    100 armhävningar
    30 chins
    70 dips

    Jag har funderat att gå med i Af men just nu tränar jag på gym 5-6 dagar i veckan.

    En bild från i sommras med rätt god fysik med vikt på 74kg

    LÄNKTEXT

    Nu väger jag ca 77kg då ca med bf på 4.2 %



    Ser riktigt jävla bra ut, varför såpass låg bf under vintern?
    F.d summertime

  7. #2557
    Så där det ska se ut Alex! Symmetriskt, proportionerligt. Estetiskt tilltalande fysik. Det ska inte synas, men när man tar av sig tröjan ska man kunna leverera i mitt tycke. Bra jobbat!

    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Ser riktigt jävla bra ut, varför såpass låg bf under vintern?
    Antagligen så vill ha se lean ut året om?
    Senast redigerat av Parden den 2012-02-01 klockan 19:47.

  8. #2558
    ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sävsjö - Jkpg
    Inlägg
    59
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    oj, väger du inte mer Alex? du ser ju riktigt grov ut. Jag själv är 184cm lång och väger 73kg. och jag är ganska tanig
    Jag har en förmåga att se ut att väga mer och har hört det från flera men jag är heller inte ute efter att bli något stort fysmonster.. vill bara vara lean och fit precis som enligt parden

    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Ser riktigt jävla bra ut, varför såpass låg bf under vintern?
    Tack ska du ha, din form är heller inte så tråkig! För att jag trivs med min livsstil och kroppen har vant sig vid detta. Orkar inte knega från bulk till deff året om

    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Så där det ska se ut Alex! Symmetriskt, proportionerligt. Estetiskt tilltalande fysik. Det ska inte synas, men när man tar av sig tröjan ska man kunna leverera i mitt tycke. Bra jobbat!
    Gillar verkligen dina kommentarer, mycket värmande ord. Du är inne på samma tänk som jag. Vill inte att det ska synas förren tröjjan åker av. Tack Robert!

  9. #2559
    Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Gillar verkligen dina kommentarer, mycket värmande ord. Du är inne på samma tänk som jag. Vill inte att det ska synas förren tröjjan åker av. Tack Robert!
    Det förtjänar du mannen! Du bevisar klart och tydligt med din tes att man inte behöver ligga på nån grisbulk för att bygga styrka och definition OSV.

  10. #2560
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Jag har en förmåga att se ut att väga mer och har hört det från flera men jag är heller inte ute efter att bli något stort fysmonster.. vill bara vara lean och fit precis som enligt parden
    hehe ja verkligen! det var inte oschysst menat på något sätt. blev bara så förvånad att du inte vägde mer när jag nästan väger lika mycket vid ungefär samma längd, och du är ju bra mycket grövre än mig
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #2561
    ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sävsjö - Jkpg
    Inlägg
    59
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Det förtjänar du mannen! Du bevisar klart och tydligt med din tes att man inte behöver ligga på nån grisbulk för att bygga styrka och definition OSV.
    Roligt att du tycker det Åter stort tack! Tycker du fått en riktigt bra shape med det senaste, starkt jobbat! Släng upp bild vettja

    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hehe ja verkligen! det var inte oschysst menat på något sätt. blev bara så förvånad att du inte vägde mer när jag nästan väger lika mycket vid ungefär samma längd, och du är ju bra mycket grövre än mig
    Sant men det är lite roligt också för jag har ju lite mer att vinna på då, eftersom jag kan lägga på mig ytterligare i muskelmassa i tävlingssammanhang. Men det blir nog troligtvis om något år till om jag fortfarande har motivation. Förstod hur du menade så det är lugnt. Ja det är lite märkligt

  12. #2562
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689


    Bild från idag
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  13. #2563

  14. #2564
    ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sävsjö - Jkpg
    Inlägg
    59
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    4.2 låter lite väl lågt om det är mätt vid samma tidpunkt som bilden är tagen? Ser dock riktigt jävla bra ut!
    Bilden är över ett 6 mån gammal och läser du texten under bilden ser du också att jag väger mer nu. Tack så mycket!

    Denna bilden är tagen i november. Dock jävligt opti.

    ]

  15. #2565

  16. #2566
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Bilden är över ett 6 mån gammal och läser du texten under bilden ser du också att jag väger mer nu. Tack så mycket!

    Denna bilden är tagen i november. Dock jävligt opti.

    ]
    Hur lång är du och vad väger du på denna?

  17. #2567
    Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Bilden är över ett 6 mån gammal och läser du texten under bilden ser du också att jag väger mer nu. Tack så mycket!

    Denna bilden är tagen i november. Dock jävligt opti.

    ]
    Haha! jävlar! nu känner man ju sig tjock!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  18. #2568
    ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sävsjö - Jkpg
    Inlägg
    59
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Missade det, grym fysik hur som helst!
    Det är lugnt och tack som fan!

    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Hur lång är du och vad väger du på denna?
    Jag är runt 180 cm lång och väger där ca 76kg

    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    Haha! jävlar! nu känner man ju sig tjock!
    Hahaha eller är det jag som är pinnsmal

  19. #2569
    Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Det är lugnt och tack som fan!



    Jag är runt 180 cm lång och väger där ca 76kg



    Hahaha eller är det jag som är pinnsmal
    fast tjock är jag egentligen inte! bara att jag inte tränat nått mage nästan alls... överkroppen, DEN är en helt annan sak! nä men jag har börjat köra 60 situps per kväll (till en början) och så gymmar jag lite då och då! så det kommer väl!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  20. #2570
    Fylla hyllan med DMAA produkter, "Vi fick uppgift om att DMAA skulle narkotikaklassas under januari 2012"

    Aja vet inte hur besviken man ska bli, på senaste tiden så har mitt personliga intresse av pwo-produkter avtagit.

  21. #2571
    Ser verkligen inte grejen med att de ska förbjudas.. Inte så att det är några monstergrejer.
    F.d summertime

  22. #2572
    Citat Ursprungligen postat av ATRacing Visa inlägg
    Roligt att du tycker det Åter stort tack! Tycker du fått en riktigt bra shape med det senaste, starkt jobbat! Släng upp bild vettja


     


    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Ser verkligen inte grejen med att de ska förbjudas.. Inte så att det är några monstergrejer.
    Det har ju pratats om om att DMAA har ett rus likt CS-droger. "Mildare" form av amfetamin skriver dom. Dock så har jag för mig att påståendet om att DMAA ska narkotiklassats kommer från en hemsida som inte kan bekräfta att det verkligen kommer att bli narkotikaklassat. Alltså verkar det som taget ur tomma intet. Ämnet har ju varit på tapeten ett antal gånger nu utan någon som kan bekräfta att det verkligen stämmer. Om jag inte missminner mig så var det världens "hallå" för några månader sen då nån utan källa gick ut och sa att DMAA kommer bli narkotiklassat. Jack3D sålde ju slut rätt fort efter det uttalandet..

    Bjuder på en film från förra veckans mag/rygg pass. Hade supersetat 6 set chins tillsammans med 6 set dragonflags. Passade på att få sista setet dragonflagsen filmat. Formen är ju allt annat en strikt men anser den vara acceptabel då det var mitt sista set med den övningen och jag i princip var totalt slutkörd och ville spy.


  23. #2573
    hur många reps körde du i chinsen? Körde du till fail från början och så gjorde du mindre och mindre eller körde du x antal reps varje set ?

  24. #2574
    ATRacings avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Sävsjö - Jkpg
    Inlägg
    59
    Slänger upp en bild tagen förra veckan
    1 mån utan gi-metod!


  25. #2575
    Spänner röven av mig som ni kanske ser, haha. Ser ju för rolig ut, men det bjuder jag på ändå!
    Är ju inte ens i närheten av ATR:s grymma form, men vore kul om man någon gång kunde få något liknande iallafall.



    Helt okej form enligt mig efter drygt 1 månads träning, efter att ha haft ett stort uppehåll dessförinnan.
    Står fö 180 centimeter över havet och ligger på en vikt omkring 80 pannor, om ni vill veta det.
    "Inställningen är halva grejen"

  26. #2576


    F.d summertime

  27. #2577
    Bellmans avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Mitt i sverige!
    Inlägg
    62
    Hade ju varit intressant att se hur kosten ser ut för er, en helt vanlig dag?

    Gårdagens mat:

    13:00
    400gram kyckling
    180gram ris (vägt okokt)
    50gram nötter
    Sallad med 4msk olivolja
    25gram vassle

    17:00
    1dl havregryn
    75gram nötter
    25gram vassle
    2dl fil

    20:00
    400gram kyckling
    180gram ris (vägt okokt)
    3ägg

    Jag kör periodisk fasta.

  28. #2578
    Jag undrar om någon kan rabbla upp några övningar man kan göra hemma utan allt för dyra saker! Vanliga övningar man kan göra hemma med ett par hantlar ( har påhängs vikter ) och kroppen
    Eller tips som länkar eller sidor på "hemma gym" , ni förstår nog vad jag menar

  29. #2579
    Citat Ursprungligen postat av kingkong Visa inlägg
    Jag undrar om någon kan rabbla upp några övningar man kan göra hemma utan allt för dyra saker! Vanliga övningar man kan göra hemma med ett par hantlar ( har påhängs vikter ) och kroppen
    Eller tips som länkar eller sidor på "hemma gym" , ni förstår nog vad jag menar
    Man kommer långt med ett par hantlar men jag skulle ha investerat i en skivstång också så man kan göra marklyft och knäböj.
    Har du inte en bänk så tycker jag att du köper en.


    Här finns väl dom flesta övningarna man kan göra. Du får leta efter övningar med hantlar. http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=31071

  30. #2580

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in