hjälp med rör

tjaa, tänkte köpa nytt rör till min derbi senda xtreme 07 sm fick ett bra erbjudande på det här röret http://twostroke.se/product.asp?product=9287 är det något bra rör för en motor som är helt original ? o vilken drevning ska man köra med ?

skriv nu för faen

tack,men röret ingen som vet något om det?

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av djfreddy Visa inlägg
    tack,men röret ingen som vet något om det?
    Vad jag hört så går det som vilka andra effektrör som helst tror det kommer gå susen på din moppe , Det är ju Yasuni så är ju bra skit!

Sen kör på 12/53 eller 13/53
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Vad jag hört så går det som vilka andra effektrör som helst tror det kommer gå susen på din moppe , Det är ju Yasuni så är ju bra skit!

Sen kör på 12/53 eller 13/53
    Det röret funkar bra på en jag vet här på sin rieju mrx!! så går lika bra på din derbi.

a fint som snus har 53 bak sen har jag 12 13 14 här hemma så det lär ju bli bra !

Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Jag tycker du ska köpa ett gianelli istället. Det är billgare och jag tror inte Yasuni går bättre till original motor. Jag hade gianelli på min senda, det gick as bra

Citat Ursprungligen postat av Hyperlilja Visa inlägg
    Jag tycker du ska köpa ett gianelli istället. Det är billgare och jag tror inte Yasuni går bättre till original motor. Jag hade gianelli på min senda, det gick as bra
    Han sa att han fick ett bra erbjudande, antagligen så får han det billigare än Gianellit med då

Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av topfuel Visa inlägg
    Han sa att han fick ett bra erbjudande, antagligen så får han det billigare än Gianellit med då
    Okej missade det

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in