Ämne: Träning ;pPPPppp
Trådad visning
-
2010-10-05, 21:58 #1Medlem
- Reg.datum
- Oct 2010
- Ort
- det du.
- Inlägg
- 4
Träning ;pPPPppp
Hallööj, finns det någon träningsfreak som skulle kunna hjälpa mig med att välja " bulk " pulver ? har testat whey 80, funka bra, men vill ha mer ut av min träning, en kompis snacka nått om Kreatin. Undrar om det är bra ? och såg även att gymgrosisten har massa olika sorters kreatin, vilket är bäst osv ? tacksam för svar snarast
I och med att detta är Övrigt, så borde denna tråd passa in utan att bli borttagen.
Ha det bra, för jag ska ha det bäst


