Hallööj, finns det någon träningsfreak som skulle kunna hjälpa mig med att välja " bulk " pulver ? har testat whey 80, funka bra, men vill ha mer ut av min träning, en kompis snacka nått om Kreatin. Undrar om det är bra ? och såg även att gymgrosisten har massa olika sorters kreatin, vilket är bäst osv ? tacksam för svar snarast

I och med att detta är Övrigt, så borde denna tråd passa in utan att bli borttagen.

Ha det bra, för jag ska ha det bäst