1. #1

    Träning ;pPPPppp

    Hallööj, finns det någon träningsfreak som skulle kunna hjälpa mig med att välja " bulk " pulver ? har testat whey 80, funka bra, men vill ha mer ut av min träning, en kompis snacka nått om Kreatin. Undrar om det är bra ? och såg även att gymgrosisten har massa olika sorters kreatin, vilket är bäst osv ? tacksam för svar snarast

    I och med att detta är Övrigt, så borde denna tråd passa in utan att bli borttagen.

    Ha det bra, för jag ska ha det bäst

  2. #2

  3. Det finns en träningstråd. Kreatin är inte till för viktuppgång. Ät mer mat om du vill öka i vikt. Träna hårt, strukturerat och regelbundet om du vill ha ut mycket av din träning.

  4. #4
    Ah, sry då :p hah afan att jag ska äta mycket haha xD har länge kört utan någonting alls, och har fått mycket resultat, men vill få mer resultat snabbare, om du förstår hur jag menar :p menade mest med inlägget " vilket av dom olika sorternas kreatin är bäst " men fick dra hela historien för att ni skulle förstå situationen

  5. #5
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in