Sidan 6 av 7 Första ... 4567 Sista
  1. #151
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    Bifogad fil 4238
    bromspedal fs1
    trampor till ciao/baghee
    hastighetsmätare till fs1 endast plast höljet
    baghee pakethållare sak
    kom och hämta!
    kan kanske skicka....
    Tar bromspedalen om du kan skicka den

  2. #152
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Egentligen är det lite oschysst att skriva på ett forum, och sen skänka bort till den första som skriver någon annanstans. Nu har vi ju inga direkta bevis på att Lennart var först, vi får lita på Perrys ord. Men i framtiden tycket jag man ska hålla sig till tråden. Inte övet MSN elle Facebook. Kan bli tjafs och bråk då!
    det står ju inte i reglerna någonstans att man bara får skänka till den som postar först på ett forum. tycker dock det är jävligt dålig stil att bli upprörd för att jag ger bort lagrena till en som kontaktade mig före(även fast det var på ett annat ställe än mnf) när jag är generös och skänker bort ett par lager som kostade mig över 400 spänn. jag skulle kunna printa chatten där lennart skrev samtidigt som dig, men pga att han skrev på facebook-chatten så läste jag hans före, och lovade då honom lagren. Jag blir trött på att folk är så jävla giriga, när jag är generös och skänker bort grejer helt gratis och någon blir sur för att han inte får dom. du har ju redan köpt lager. allting ska alltid vara gratis för att någon ska höra av sig.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #153

  4. #154
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Upprörd? Verkar jag vara det? Det är jag absolut inte! Jag tänkte bara på framtida grejer. Nu var det tur att det var jag, så jag kan leva med det. Men om det var någon annan? Du får tänka dig in i suitationen! Jag var ju först här, där du skänkte bort lagret. Då borde det rimligtvis vara här man svarar för att få det? Eller hur?

    Inget tjafs nu, bara reda ut hur vi ska göra i framtiden!

    Och lennart, jag har en till AM6 som behöver nya lager! Så knip igen!
    vill inte tjafsa, men vi kan ju diskutera klart saken tills vi båda står på rätt sida. att man inte får ett par lager som är värda några hundra borde alla kunna leva med, man ska inte ta för givet att man får allting gratis. men det står fortfarande inte i reglerna att man blir kontaktad i tråden. det är inte så att jag sitter och uppdaterar sidan på mnf ända tills någon hör av sig och vill ha lagrena. jag skänker ett par lager och då får personen ifråga kontakta mig där jag är lättast att nå, och eftersom jag har facebook uppe så gick det snabbast där. jag skrev heller ingenstans att jag kontaktas via tråd. det enda jag skrev var att jag skänker mina lager och då kontaktade lennart mig på ett lättare och snabbare sätt, och därför lovade jag honom innan jag gick in här. tycker du ska vara tacksam istället för att tjafsa då jag skänkt bort till dig med förut.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #155

  6. #156
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Skänker bort en ciaomotor som inte startar till den som vill ha. elsystem och allt åker med som tillhör motorn. Den som vill ha den får stå för frakt skicka i Pm

  7. #157
    Har en baghee ram med kassa fälgar, sving å gaffel sitter på, skickas ej bara å hämta här i Ale, norr om gbg

    edit: ciao motorn som bortskänkes ovanför min kommentar passar fint i ramen!

  8. #158
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av emil.tornqvist Visa inlägg
    Skänker bort en ciaomotor som inte startar till den som vill ha. elsystem och allt åker med som tillhör motorn. Den som vill ha den får stå för frakt skicka i Pm
    ta med den till söderhamn så tar ja den !
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  9. #159
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Okej

  10. #160
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    Citat Ursprungligen postat av emil.tornqvist Visa inlägg
    Okej
    Bra när kommer du hit?!
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  11. #161
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Citat Ursprungligen postat av sköld Visa inlägg
    Bra när kommer du hit?!
    vet inte om 1 - 2 veckor kanske

  12. #162
    Skänker/byter mot ett lågfartsmunstycke till Keihin förgasare storlek 40 och uppåt
    eller annan skit



     
    Stage 6 Viktsett 15x12 (4.1/4.5/5.0/5.4) EJ komplett saknar typ 3 vikter vilka det är vet jag inte vikterna är hyffsat nya men dom som har vart använda har slitits så texten fattas på vissa, Har du en våg som mäter gram är det dock inget problem jag tror att 4 gram 4.5 gram 5gram och 5.5 är kompletta, Plast hylsorna som vikterna ska ligga i finns.

    Namn:  DSC00231.jpg
Visningar: 516
Storlek:  101,5 KB

    Namn:  DSC00232.jpg
Visningar: 519
Storlek:  104,0 KB

    Orginal Oljelock Aerox
    Namn:  DSC00229.jpg
Visningar: 518
Storlek:  100,9 KB

    Orginal Kick Kymco? Dåligt lackad vit så halva är svart halva vit.

    Namn:  DSC00230.jpg
Visningar: 507
Storlek:  100,6 KB


    Observera att jag självklart skänker bort sakerna ändå även om du inte äger något du vill byta
    Senast redigerat av SmexX den 2013-01-13 klockan 20:43.
    Braap Braap

  13. #163
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Egentligen är det lite oschysst att skriva på ett forum, och sen skänka bort till den första som skriver någon annanstans. Nu har vi ju inga direkta bevis på att Lennart var först, vi får lita på Perrys ord. Men i framtiden tycket jag man ska hålla sig till tråden. Inte övet MSN elle Facebook. Kan bli tjafs och bråk då!
    Herregud!? For real? Är du på riktigt?!

    Om jag skänker bort en sak i denna tråd så är det den som kontaktar mig snabbast som får den. Om det är via telefon, MSN eller facebook spelar för fan inte roll. Ska ni sitta och införa regler som endast tillåter att man skänker objektet till den som svarar snabbast via denna tråd för att det annars kan uppstå "tjafs" så har ni verkligen sjunkit till en patetisk nivå.

    Resonemanget du kommer med är verkligen dagisnivå.
    Senast redigerat av Parden den 2013-01-13 klockan 20:39.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  14. #164

  15. #165
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Att du inte ens nämner att vi är på dagisnivå gör väl inte dig så mycket bättre? Tänk om!
    Hur ska VI andra veta vem som är först till kvarn? Om allting ska ske ärligt.


    Lennart var snabbare en dig så sluta tjura över att du inte fick ramlagrerna. Svälj stoltheten och visa lite pondus istället för du beter dig otroligt löjligt just nu.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

  16. #166

  17. #167

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    saltsjö-boo
    Inlägg
    328
    Skänker div aerox stuntkåpor och speedfight org framgaffel med hjul och broms tror jag har 2 st.

  18. #168
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Skänker/byter mot ett lågfartsmunstycke till Keihin förgasare storlek 40 och uppåt
    eller annan skit



     
    Stage 6 Viktsett 15x12 (4.1/4.5/5.0/5.4) EJ komplett saknar typ 3 vikter vilka det är vet jag inte vikterna är hyffsat nya men dom som har vart använda har slitits så texten fattas på vissa, Har du en våg som mäter gram är det dock inget problem jag tror att 4 gram 4.5 gram 5gram och 5.5 är kompletta, Plast hylsorna som vikterna ska ligga i finns.

    Namn:  DSC00231.jpg
Visningar: 516
Storlek:  101,5 KB

    Namn:  DSC00232.jpg
Visningar: 519
Storlek:  104,0 KB

    Orginal Oljelock Aerox
    Namn:  DSC00229.jpg
Visningar: 518
Storlek:  100,9 KB

    Orginal Kick Kymco? Dåligt lackad vit så halva är svart halva vit.

    Namn:  DSC00230.jpg
Visningar: 507
Storlek:  100,6 KB


    Observera att jag självklart skänker bort sakerna ändå även om du inte äger något du vill byta

    Skickat Viktsett + Oljelocken till Lennart men kicken finns kvar.
    Braap Braap

  19. #169
    skänker borta en Kina bögpulka EU nästan allt fattas så går inte att få den fungerande men lite grejer finns så kan juh funka som donator till nått eller nått hemmabygge kanske kommer du och hämtar den och skriver på papperna så är den 100 procent gratis

  20. #170
    Citat Ursprungligen postat av dartaaa Visa inlägg
    skänker borta en Kina bögpulka EU nästan allt fattas så går inte att få den fungerande men lite grejer finns så kan juh funka som donator till nått eller nått hemmabygge kanske kommer du och hämtar den och skriver på papperna så är den 100 procent gratis
    Var bor du?

  21. #171
    pålsboda ungefär 2mil från örebro

  22. #172
    Citat Ursprungligen postat av Nitro Visa inlägg
    Har en baotian Eu moped. har nycklar å skit. men har slarvat bort papprena. så vet ej hur man får tag i nya. jag står som ägare på den.

    det som behövs är framfälg bakfälg och en ny kolv


    Kom och hämta annars bränner jag upp skiten! den står ivägen för min hyper den snarare gör min hyper Generad
    kommer gärna förbi & hämtar den ! bor på hisingen med !

  23. #173
    Citat Ursprungligen postat av micke1337 Visa inlägg
    Mt5 delar, komplett koppling och org styre framlyktkåpa och skit.! hämtas i sthlm.
    Puss
    Finns grejerna kvar? Kan det skickas? Är det komplett koppling?

  24. #174
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Oskar_Honda Visa inlägg
    Finns grejorna kvar? Kan dom skickas? Är det en komplett koppling?
    Citat Ursprungligen postat av Oskar_Honda Visa inlägg
    Finns grejerna kvar? Kan det skickas? Är det komplett koppling?
    Dubbelpost.

  25. #175
    Sorry hur tar man bort?

  26. #176
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Oskar_Honda Visa inlägg
    Sorry hur tar man bort?
    Du fixade det själv! Bra jobbat, inte lätt som ny här!

  27. #177
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    yamaha dt50 08a ram med tank, ramen är från italien så den är inte reggad i Sverige, perfekt för hyper bygge eller liknande. kan skickas om den som tar den står för frakt
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  28. #178
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Skänker/byter mot ett lågfartsmunstycke till Keihin förgasare storlek 40 och uppåt
    eller annan skit



     
    Stage 6 Viktsett 15x12 (4.1/4.5/5.0/5.4) EJ komplett saknar typ 3 vikter vilka det är vet jag inte vikterna är hyffsat nya men dom som har vart använda har slitits så texten fattas på vissa, Har du en våg som mäter gram är det dock inget problem jag tror att 4 gram 4.5 gram 5gram och 5.5 är kompletta, Plast hylsorna som vikterna ska ligga i finns.

    Namn:  DSC00231.jpg
Visningar: 516
Storlek:  101,5 KB

    Namn:  DSC00232.jpg
Visningar: 519
Storlek:  104,0 KB

    Orginal Oljelock Aerox
    Namn:  DSC00229.jpg
Visningar: 518
Storlek:  100,9 KB

    Orginal Kick Kymco? Dåligt lackad vit så halva är svart halva vit.

    Namn:  DSC00230.jpg
Visningar: 507
Storlek:  100,6 KB


    Observera att jag självklart skänker bort sakerna ändå även om du inte äger något du vill byta
    Kan munstyckena skickas och är dom till honda mt5:s original förgasare? finns det mer grejer till mt5?

  29. #179
    Citat Ursprungligen postat av Oskar_Honda Visa inlägg
    Kan munstyckena skickas och är dom till honda mt5:s original förgasare? finns det mer grejer till mt5?
    vah? inga utav delarna är till crossmoped dock är det redan bortskänkt till lennart
    Braap Braap

  30. #180

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Neosram med gaffel bortskänkes .. liggande minarelli DD block kan följa med (lite skadat med fungerar)
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in