Sidan 4 av 7 Första ... 23456 ... Sista
  1. #91
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    det är inte min fälg på bilden

    Visste inte att kedjan jag köpte skulle vara för liten förräns jag provat den med det drevet du sålde
    68 FTW ne men säg till om du vill att jasg ska skicka 10 länkar till dig annars får du väll köpa en as lång kedja

  2. #92
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    68 FTW ne men säg till om du vill att jasg ska skicka 10 länkar till dig annars får du väll köpa en as lång kedja
    haha, behövs inte. kom på att jag har en extra kedja dock grön men går väl att skrapa bort
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  3. #93
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    haha, behövs inte. kom på att jag har en extra kedja dock grön men går väl att skrapa bort
    haha eller bara lite färg^^

  4. #94
    Jag har lite guldig kedja nånstans som du kan få mot frakt, om du inte pallar skrapa färg ^^

  5. #95
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Hur mycket är lite? Skulle du kunna fixa så det är 3 länkar ? Har inte tillgång till vinkelslip :p
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  6. #96
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Hur mycket är lite? Skulle du kunna fixa så det är 3 länkar ? Har inte tillgång till vinkelslip :p
    Inte jag heller Jag har inget verktyg hemma, men jag ska se hur mycket det blev över. brb

  7. #97
    Räknar jag inte helt fel, finns det 22 länkar kvar Du har inte möjlighet att låna en kedjebrytare av någon, alt. ta den till nån verkstad/cykelbutik/slöjd eller liknande?

  8. #98
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Njaa, men det behövs inte, tack ändå det va jävligt snällt !
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  9. #99
    Nemas problemas.
    Om nån annan behöver kedja, är det bara att hojta till. Det ligger ju ändå här och samlar damm.

  10. #100
    Mt5 delar, komplett koppling och org styre framlyktkåpa och skit.! hämtas i sthlm.
    Puss

  11. #101
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av micke1337 Visa inlägg
    Mt5 delar, komplett koppling och org styre framlyktkåpa och skit.! hämtas i sthlm.
    Puss
    Är lampkåpan komplett med mätare samt lampa?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  12. #102

  13. #103

  14. #104

  15. #105
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    Bortskänker en massa aerox kåpor och skit... hojta till om det e någon som vill ha .. ska ha en påse gottochblandat och kanske en cola för det har även styre packbox+sadel och massa skit behöver du delar till aerox skicka PM
    Senast redigerat av Rullstolsbarn den 2011-05-07 klockan 14:09.

  16. #106
    oanvänd tnt växelpet, två sneda styren, och kanske något mer smått passande derbi skänker jag gärna bort. Fast orkar inte skicka något

  17. #107
    Har en baotian Eu moped. har nycklar å skit. men har slarvat bort papprena. så vet ej hur man får tag i nya. jag står som ägare på den.

    det som behövs är framfälg bakfälg och en ny kolv


    Kom och hämta annars bränner jag upp skiten! den står ivägen för min hyper den snarare gör min hyper Generad

  18. #108
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Nitro Visa inlägg
    Har en baotian Eu moped. har nycklar å skit. men har slarvat bort papprena. så vet ej hur man får tag i nya. jag står som ägare på den.

    det som behövs är framfälg bakfälg och en ny kolv


    Kom och hämta annars bränner jag upp skiten! den står ivägen för min hyper den snarare gör min hyper Generad

    Synd att den är så långt bort annars hade jag agit den dirr

  19. #109
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Synd att den är så långt bort annars hade jag agit den dirr

    Aa det tycker jag med för jag hatar jävla kina skit.

  20. #110
    skänker bort en golf boll om nån vill ha
    bruuhäään! säg walla???!

  21. #111

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    gilera stalker org bakdämp.
    gilera stalker startmotor fungerande.
    gamla reeds till Vforce3 membran till gilera stalker mfl.

    kan skickas men du står för frakten
    Tar bakdämpen ifall den finns kvar!

  22. #112
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    tänkte få upp tråden lite
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  23. #113

  24. #114
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Är lampkåpan komplett med mätare samt lampa?
    Näeeej

  25. #115
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...-skänkes-bort

    allt skänkes bort säg till om ni vill ha något sen utöver det finns ett buckligt furia originalavgassystem om någon vill ha det

  26. #116
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...-skänkes-bort

    allt skänkes bort säg till om ni vill ha något sen utöver det finns ett buckligt furia originalavgassystem om någon vill ha det
    Vad skulle frakten kosta på lampkåpan samt boost-bootlen(stavning)?

  27. #117
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...-skänkes-bort

    allt skänkes bort säg till om ni vill ha något sen utöver det finns ett buckligt furia originalavgassystem om någon vill ha det
    Jag kan ta boostbottlen, du har pm
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  28. #118
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vad skulle frakten kosta på lampkåpan samt boost-bootlen(stavning)?
    baklampans glas är sönder bara så du vet, frakten kan jag kolla nästa gång jag är på ica (han var först bara så ni vet så det skänkes till han)

  29. #119
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    http://www.moppenet.nu/showthread.ph...-skänkes-bort

    allt skänkes bort säg till om ni vill ha något sen utöver det finns ett buckligt furia originalavgassystem om någon vill ha det
    Om du kan skicka framskärmen så betalar jag frakten! Vill ha på min ciao!

  30. #120
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    baklampans glas är sönder bara så du vet, frakten kan jag kolla nästa gång jag är på ica (han var först bara så ni vet så det skänkes till han)
    Okej men jag syftade på framlampan.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in