Sidan 4 av 4 Första ... 234
  1. #91

  2. #92
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    18 mm i bröstvårtorna?
    haha nej nej .. 1.6 mm dock 18 mm i båda öronen och 3.2 i kotten , 3.2 i brosket

  3. #93
    Citat Ursprungligen postat av exzar Visa inlägg
    haha nej nej .. 1.6 mm dock 18 mm i båda öronen och 3.2 i kotten , 3.2 i brosket
    vad menar du med kotten? trodde du menade ***en men du kan ju inte ha töj där?

  4. #94

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    SWE, Linköping Fordon: 40" Longboard
    Inlägg
    80
    Nyss töjt från 2mm till 3mm i båda öronen (A) gick lätt som en plätt den här gången
    Ride fast, or be last!

  5. #95
    Varit inne på att pierca örat nu ett tag, men jag kan inte riktigt bestämma mig vare sig jag ska göra det eller inte, haha.. Ifall jag nu skulle göra det, hur skulle det bli om jag valde att ta ut den? Tar det lång tid för hålet att läka ihop?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  6. #96

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Varit inne på att pierca örat nu ett tag, men jag kan inte riktigt bestämma mig vare sig jag ska göra det eller inte, haha.. Ifall jag nu skulle göra det, hur skulle det bli om jag valde att ta ut den? Tar det lång tid för hålet att läka ihop?
    Jag tog hål i örat när jag va 6 år. Vid 10 års ålder plockade jag ut skiten ur örat. Nu vid 18 års ålder så har hålet fortfarande inte växt igen.
    Men jag tror att det är olika från person till person.

  7. #97
    Så jävla jobbigt att ha piercing i ögonbrynet, ibland råkar någon jävel rycka tag i skiten av misstag eller så åker man på någon smäll på skoj men fyfan va ont det gör, hänt mig typ 100 gånger nu och börjar blöda som fan.

  8. #98
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    .....

  9. #99
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    www.crazy-factory.com/
    Sjukt billiga piercings och örhängen, beställde precis 3 Industrial stavar och 3 töjningar och 1 knayl för 89 kr frakten går dock på 45 spänn
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in