Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    jag vart imponerad över hur mogen ungen verkade vara, han tände liksom en annan cigg med den ciggen han rökte. Inte många två åringar som förstår hur det fungerar..

  2. #32
    ungen såg ju ut som han höll på att dö ju.
    sköön farsa eller inte

  3. #33
    Bara jag som tyckte ungen var cool? Så ska jag göra med mina barn.

  4. #34
    Ser ut som han kan behöva ciggen då han är rätt fet.

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Livsnjutare!
    Eller hur, långsamt självmord är ju något man känner igen hos de flesta livsnjutare.
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Finns värre saker som hänt.
    ... och det gör det har mer okej?
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    jag vart imponerad över hur mogen ungen verkade vara, han tände liksom en annan cigg med den ciggen han rökte. Inte många två åringar som förstår hur det fungerar..
    Härligt att någon ser det allvarliga i det hela.

    ____________________

    Föräldrarna är ju antingen dumma eller outbildade.

    "... men föräldrarna tvekar eftersom Ardi blir rasande om han inte får cigaretter."

    Naw, vilket barn blir inte rasande om de inte får som de vill? Det är inte okänt att folk har slutat röka efter 10-20-30-60år av rökning så att avänja någon som är 2år borde inte vara en svårighet.

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Tobias Visa inlägg
    Eller hur, långsamt självmord är ju något man känner igen hos de flesta livsnjutare.

    ... och det gör det har mer okej?

    Härligt att någon ser det allvarliga i det hela.

    ____________________

    Föräldrarna är ju antingen dumma eller outbildade.

    "... men föräldrarna tvekar eftersom Ardi blir rasande om han inte får cigaretter."

    Naw, vilket barn blir inte rasande om de inte får som de vill? Det är inte okänt att folk har slutat röka efter 10-20-30-60år av rökning så att avänja någon som är 2år borde inte vara en svårighet.
    Självfallet var jag ironisk. Det är klart att det är oacceptabelt av föräldrarna att behandla barnet så.


    Det framgår inte om personen i fråga är dålig på att framföra ironin.



    // Tobias
    Senast redigerat av T.O. den 2010-06-02 klockan 13:07.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  7. #37
    Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Norrköping & Gamleby
    Inlägg
    368
    Lokala myndigheter har erbjudit familjen en ny bil om de ser till att pojken slutar röka, men föräldrarna tvekar eftersom Ardi (barnet) blir rasande om han inte får cigaretter. Inga hårda föräldrar här inte..

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Hyperlilja Visa inlägg
    Lokala myndigheter har erbjudit familjen en ny bil om de ser till att pojken slutar röka, men föräldrarna tvekar eftersom Ardi (barnet) blir rasande om han inte får cigaretter. Inga hårda föräldrar här inte..
    snygg bump.
    fortfarande stor humor för övrigt

  9. #39
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    snygg bump.
    fortfarande stor humor för övrigt
    haha
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  10. #40
    Lökens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Norrköping & Gamleby
    Inlägg
    368
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    snygg bump.
    fortfarande stor humor för övrigt
    Aa men vadå, bara exakt ett år sen

  11. #41
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Dethär tror jag är fake, en som är två år tror inte jag har den kordinationen till att få upp ciggaretten upp till munnen och suga flera gånger. Han måste åtminstånde vara 4-5 år..

  12. #42
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325


    Här har vi den lille rökarn
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  13. #43
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Smoking kills. Usch vad vidrigt det är!
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

  14. #44
    Att regeringen hade erbjudit familjen en ny bil om dem fick honom å sluta röka säger väl en hel jävla del? Hahaha!
    Folk i såna länder ser på rökning, barnuppfostran, etik, moral, och livet, på ett annat sätt än vad vi gör! Därför skall väl vi kanske inte in och peta allt för mycket i vad dem gör, eftersom vi inte vill att folk petar i hur vi.. går klädda på stranden uppfostrar vååra barn eller.. att man får gänga 15 åringar lagligt tex? Det får man inte glömma bort Aga utövas säkert i hushållet till exempel!

    Dock är det hemskt och förkastligt att en unge röker, men, just saying..

    EDIT: Sett videon ovan nu, fan va den ungen verka hemsk. Ser ut som en riktig odåga bara i sin uppenbarelse!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  15. #45
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Dethär tror jag är fake, en som är två år tror inte jag har den kordinationen till att få upp ciggaretten upp till munnen och suga flera gånger. Han måste åtminstånde vara 4-5 år..
    U trollin? Krävs ju ungefär lika bra koordination för att stopp mat i munnen. Att andas ska nog inte heller vara några problem när man är två år.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  16. #46
    Reagerade också på de dock! Helvete va ''säker'' han ser ut? Ser fan.. sjukt ut? För en två-åring.. håller fan med Noex lite alltså!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  17. #47
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Reagerade också på de dock! Helvete va ''säker'' han ser ut? Ser fan.. sjukt ut? För en två-åring.. håller fan med Noex lite alltså!
    Det kan jag hålla med om, men koordinationen för att röka har man nog iaf. Sen tror jag att man mognar snabbare psykiskt i miljöer som dessa.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  18. #48
    Tänkte bara på kompisars småsyskon osv.. och dem är ändå äldre än två, å de känns som att dem itte kan gö nått rätt typ! Inte röka sådär ballt iaf!

    Som sagt, folk i djungeln och såna byar vet ofta inte ens att det finns preventivmedel, så varför skulle dem veta att rökning var skadligt? Det är ju status att röka där, folk är fattiga som löss men ändå köper dem cigg för pengarna dem har, vet inte hur många ggr man sett det på div dokumentärer.. dem är dumma helt enkelt.
    Sen är det ju uppenbart att farsan vill att folk skall se det så han kan tjäna pengar på mediauppståndelse, så ********* på honom och sen uppfostra ungen ordentlig vore ju på sin plats kanske..
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  19. #49
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Om ni läser texten igen:
    "Han fick sin första cigg som 18 månader, nu är han 2 år och är BEROENDE"
    Han måste ha lärt sig att suga in och blåsa ut röken efter ungefär 1 år, säger som Linus också, så svårt är de inte för en 2 åring att stoppa mat i munnen
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  20. #50
    haha Goa chips tuttar ungen har <3

  21. #51

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in