Problem med runnern

Har ett jävla jobbigt problem med runnern ...det läcker kylarvatten ... korken är hårt skruvad men endå så bubblar det över och läcker samt att när jag har låtit den stå så har det bildats en liten pöl av kylarvatten vafan är felet

är den igång när du låter den stå? kokar?
    K50

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    den läcker, det är felet
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

En kille sa att jag bara behövde byta locket där uppe

Citat Ursprungligen postat av Huttibari Visa inlägg
    den läcker, det är felet
    wiseass

Inte för att jag vet. Men en kompis hade samma problem med sin xps. Tror det var korken..

Jag menar ju korken!

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Tycker han borde förklara bättre därför va jag en wiseass

Förklara lite bättre så blir det lättare att hitta felet,
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

han skrev att den bubblar!!!!!
    kanske kan vara cylinderfotspackningen eller någon annan packning, bubblorna är väl avgaser!!?

ska väl inte vara något tryck i kylarvattnet, vart skulle trycket komma ifrån kylarvatten komressorn?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in