Sidan 1 av 2 12 Sista

Ämne: rökmaskin.

  1. #1

    rökmaskin.

    Hej jag undrar om någon tror att det skulle funka om man typ hälde lite rök vätska på avgasröret.
    om det skulle fungera eller om det skulle bara rinna av. om man då gör en liten kopp som är på avgasröret skulle det bli rök då.

    om någon har rök vätska kan du väll tästa och berätta resultat. självklart måste avgas röret vara varmt.
    om jag hadde haft rök vätska skulle jag själv klart ha testat. men jag skulle börja testa så nära motorn som möjligt efter som det är varmast där.

    jag vill veta detta efter som jag funderar på att börja med en disco moppe. självklart kommer en tråd på detta.

  2. #2
    hahahahhaha

  3. #3
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    hahahahahahahahahaha Dagens
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  4. #4
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Utvecklingsstörd, troll eller 8 år gammal.

  5. #5

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Trodde de först stog rövmaskin, när jag läste de snabbt...

  6. #6

  7. #7
    och ingen kan vara seriös. det här skulle ju kunna bli skit coolt men ni som inte har någon kreativitet och fantasi kan ju vara tysta. tänk att kunna få rök utan att börna sönder hjulet hela tiden. och Linus varför gå man äns in på denna tråd när det står rök maskin. och sedan tycker att det var bara helt dumt i huvudet. om det fungerar kommer ni tycka det blir skit Coolt.

  8. #8

  9. #9

  10. #10
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Haha äh men lycka till
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  11. #11
    Citat Ursprungligen postat av dogge1122 Visa inlägg
    och ingen kan vara seriös. det här skulle ju kunna bli skit coolt men ni som inte har någon kreativitet och fantasi kan ju vara tysta. tänk att kunna få rök utan att börna sönder hjulet hela tiden. och Linus varför gå man äns in på denna tråd när det står rök maskin. och sedan tycker att det var bara helt dumt i huvudet. om det fungerar kommer ni tycka det blir skit Coolt.
    Disko!

  12. #12
    nej jag vill ha rök bara ska sätta en liten fläkt som blåser bak det när man står still.

  13. #13
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av dogge1122 Visa inlägg
    och ingen kan vara seriös. det här skulle ju kunna bli skit coolt men ni som inte har någon kreativitet och fantasi kan ju vara tysta. tänk att kunna få rök utan att börna sönder hjulet hela tiden. och Linus varför gå man äns in på denna tråd när det står rök maskin. och sedan tycker att det var bara helt dumt i huvudet. om det fungerar kommer ni tycka det blir skit Coolt.
    Din avsaknad av logik är jävligt underhållande så jag ångrar då inte att jag gick in i tråden.

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Din avsaknad av logik är jävligt underhållande så jag ångrar då inte att jag gick in i tråden.
    +1 !


    Har du oljepump så ställ upp den, annars kör du med typ 50% olja

  15. #15
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    hahaha hitler inspirerad?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  16. #16
    HAHAHAHAHA, sjukaste snubben idag. Creeds till dig baby.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  17. #17

  18. #18

  19. #19

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    786
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Det är som att ondgöra sig över att man inte kan micra mat i sadelboxen på moppen.
    Vadårå? vore grymt bra om man t.ex. Har handlat på willys och vill äta sin "billys pizza" direkt när man kommer ut? vore rätt bekvämt

  20. #20
    hahaha... asså, va?

  21. #21
    aa men asså jag hade tänkt bygga en nazist moppe typ som sprutar typ ut dödsgas och typ ett tyskt automatvapen på styret och sen kanske montera en hitler propaganda radio i sadelboxen, nån som kan hjälpa mig?
    Det är en Rommelwagen Nz50
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  22. #22
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Vi fattar efter cirka 20 post att vssa tycker de är kul..

    Tycker som frågetecken, Blir mycket lättare att bara hälla lite gammal olja som du ändå inte har nån användning av i röret. Sen lite partyljus och du har stans partymoppe Nr1!

  23. #23

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    det förklarar din läggning min lille fikus ^^
    Sa så duvet bara för att vara rolig

  24. #24

  25. #25

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jaa kanske det ^^

    eller inte ;D
    Nu blir jag ledsen KryddarN^^

  26. #26

  27. #27
    häll olja i avgasröret så ryker de, men de luktar riktigt räligt.
    e de inte lättare att köpa en rökmaskin å trycka ner i moppen? men tror endå inte att de kommer funka så bra ute eftersom de sällan e vindstilla.

  28. #28
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Stoppa ner torr is i varmvatten så får du rök, dock "tung rök" så den åker i baken direkt men vad gör det Annars kan du ta en skvätt diesel i insuget men om det är bra för motorn är ju en annan tia. Att köpa en rökmaskin är ju bara bökigt direkt, du måste ha en omvandlare som omvandlar 12V till 230V och där brände du redan upp 500 spänn, sen en rökmaskin för 450kr - 600kr ungefär. Tar plats och blir tråkigt direkt. Vill du ha rök, ta torr is och vatten.
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Har du skruvat på flonkidonkskruven?
    fulcola.se

  29. #29
    men efter som en rök maskin fungerar så att rök vätskan sprutas på ett varmt element och blir rök. det är därför jag vill testa om det blir samma ifekt när man häller det på avgas systemet. och sedan blir rök. efter som jag vill att någon annan som kanske har rökvätska hemma och kunde prova. efter som det är ganska onödigt att köpa en dunk och sedan ta en mat sked ur den och sedan ha den stå någon stans om det inte fungerar.

  30. #30
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Citat Ursprungligen postat av dogge1122 Visa inlägg
    men efter som en rök maskin fungerar så att rök vätskan sprutas på ett varmt element och blir rök. det är därför jag vill testa om det blir samma ifekt när man häller det på avgas systemet. och sedan blir rök. efter som jag vill att någon annan som kanske har rökvätska hemma och kunde prova. efter som det är ganska onödigt att köpa en dunk och sedan ta en mat sked ur den och sedan ha den stå någon stans om det inte fungerar.
    Dock så blir det avlagringar i rökmaskiner som måste borsta bort efter ett par timmars körande, så det kommer liksom bränna fast på avgasröret. Avgasröret på en moppe blir bra mycket varmare än ett element i en rökmaskin.
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Har du skruvat på flonkidonkskruven?
    fulcola.se

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in