1. #1

    Cdi box, hjälp snabbt! hur man kopplar.

    Tjenare! jag har nu köpt mig en stylepro cdibox (ostrypt) som jag nu ska koppla in till min malaguti centro med original cdi:n Ducati med spole. jag måste antagligen behålla spolen. eftersom att stylepron ej har tändspole inbyggt?? så hur ska jag ta mig hands här får ni lite bilder på hur det ser ut nu.
    :


    på stylepro cdin sitter det sladdar: vit/röd svart/röd en orange en svart och vitsvart
    sen på org cdin/tändspolen sitter det vit, röd, grön, svartvit. och den svart/vita är till tändningslåset.
    hur ska jag ta mig till hands.. vad ska in i vart?
    tacksam för svar mvh micke

  2. #2
    ingen som vet? måste verkligen fixa det..

  3. #3
    menar ni allvar? ingen som kan?

  4. #4
    e du säker på att cdin e till för din moped?
    i vanliga fall ska de ju kopplas precis likadant då cdin e likadan som orginalet.
    forshaga shoppern med pneumatik och liggande minarelli
    www.moppenet.nu/showthread.php/4469
    till salu!

  5. #5
    ja jag köpte den på twostroke.se och klickade in på min moped "malaguti centro" sen tändning och där låg denna stylepro cdi box så den borde ju passa på min haha

  6. #6
    Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Norrtälje
    Inlägg
    1 283
    Det är väl bara att prov koppla! Du märker ju om du kopplat rätt!

  7. #7
    vad står där på original cdin?
    forshaga shoppern med pneumatik och liggande minarelli
    www.moppenet.nu/showthread.php/4469
    till salu!

  8. #8
    jag prata med twostroke.se .. och dem sa att jag behövde en cdibox med inbyggd tändning så det blir till att skicka tbx skiten.. -.-

  9. #9
    misstänkte de men du har ju ducati tändning, de e de på furia/drac osv. så de kan ju inte va allt för svårt att hitta en ostrypt cdi/tändspole begagnad för att komma undan lite billigare
    forshaga shoppern med pneumatik och liggande minarelli
    www.moppenet.nu/showthread.php/4469
    till salu!

  10. #10
    nej jag vet har hittat en ostrypt som tillhörde min kompis ska se ifall jag kan få den för ett billigt pris

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in