kunniga om hastighet

hur fort går en beta rk6 med urpluggat rör och portad cylinder ?

Reg.datum
    Mar 2006
    Den går nog 110km/h.

150 om du drevar den .

skämta inte !!! gör högst 100, skulle tippa på 95+!!!!!

Antar att du syftar på org rör och cylinder? Hastigheten beror ju helt på vilken drevning du använder dig av, men tror inte att du tar dig över 90 iaf.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Antar att du syftar på org rör och cylinder? Hastigheten beror ju helt på vilken drevning du använder dig av, men tror inte att du tar dig över 90 iaf.
    +1, jag tror dock på ca 70-80 som mange skrev

Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    skämta inte !!! gör högst 100, skulle tippa på 95+!!!!!
    Du säger skämta inte och sen säger du en hastighet jag skulle skriva om jag skämtade

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    aa men han kanske inte va så seriös med det där skämta inte
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Ganska kul att yttra sig om hastighet ens när man inte vet hur pass portad den är.

Citat Ursprungligen postat av Lange Visa inlägg
    Ganska kul att yttra sig om hastighet ens när man inte vet hur pass portad den är.
    Jo men tror inte att han portat skiten ur en std cylinder när han skall köra med org röret

ne men ja har 14/56 drevning.. 70-80 gör en moppe med BARA urpluggat rör ?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av andreas_beta Visa inlägg
    ne men ja har 14/56 drevning.. 70-80 gör en moppe med BARA urpluggat rör ?
    De flesta portningar på originalcyldrar gör ungefär 3-5 km+ vad jag hört..

att porta en originalcylinder utan att byta till ett bättre rör kommer inte gör väldigt mycket då jag har mina aningar om att röret är avstämt för en oportad originalcylinder.
    råder dig hellre att inskaffa ett bättre rör innan du portar, kommer ge mycket mer!

om du ändå vill porta så hopas jag du ska göra det seriöst och inte bara bonnaportning vilket är en fil i avgasporten.

ONT: med lite tur och hemlängtan så runt 90

MVH

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in