Sidan 2 av 15 Första 123412 ... Sista

Ämne: Tatuering

  1. #31

  2. #32

  3. #33
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    somsagt, min var en impulsgrej, är inte helt nöjd med min självklart! ska skugga och rätta ut linjer samtidigt som den ska fyllas i
    lär dig ta kritik för fan
    fuck you själv.

  4. #34
    Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg/ rydebäck
    Inlägg
    328
    gör väll inget hur ekans tatuering ser ut om han ska rätta till den. för den är ju kaptabel till det. end of story.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

  5. #35
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    jo men alla är vi olika ? jag var smart nog att undvika vivacity när ja körde moppe, om vi nu ska vara otrevliga mot varann
    Dagens argument!
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Har du skruvat på flonkidonkskruven?
    fulcola.se

  6. #36

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    jag tål ju kritik? :S lägger motargument bara?
    sämsta argumenten nånsin .. -.-
    fuck you själv.

  8. #38
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Tänkte visa mina tatueringar, är uppe i 2 nu och fler ska det bli!!






    __

    Kan även bli en vanlig på handleden som alla andra har snart. Har en polare som tatuerar och han är sjukt duktig!
    Senast redigerat av JOSSYY den 2010-11-02 klockan 18:17.

  9. #39
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Dem var riktigt fina
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  10. #40

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    jag tål ju kritik? :S lägger motargument bara?
    Det gör ju ju inte alls. Dina motargument är totalt kassa, och du pratar bort den med att "den är inte seriöst gjord". Smart gjort att göra en gadd som inte är seriös. Kul att gå runt med den hela livet sen.

  12. #42
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Vart är den första placerad?
    rätt säker på att det är på revbenen

  13. #43

  14. #44
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Vart är den första placerad?
    Precis som en har svarat, Revbenen! Värsta jag gjort men fan så skönt
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Dem var riktigt fina
    Tackar
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    rätt säker på att det är på revbenen



    sen förhelvete ni som håller på mot Ekan!! Vafan, han har sagt att den är gjord oseriöst av en brud som inte ens är utbildad, FINE..de är hans grej. Varför ska man då sitta och tracka på honom för det? Han vet själv vad han har gjort och HAN vill fixa den så den blir snyggare.
    Klart som fan att han sitter och motargumenterar med låga argument eftersom alla klagar på hans tatuering som han själv vet om inte är så jävla snygg och har så jääääävla skarpa linjer..

    Orkar inte med att det ska vara som det va på andra forumet att alla ska sitta och tracka ner på varanda för att man gör vissa grejer på sitt eget sätt och kanske t.o.m vet om att det inte är så bra gjort..helvete människor. Ni blir äldre och äldre med tiden och ni har fan inte lärt er någonting..
    Senast redigerat av JOSSYY den 2010-11-02 klockan 16:27.

  15. #45
    Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    sen förhelvete ni som håller på mot Ekan!! Vafan, han har sagt att den är gjord oseriöst av en brud som inte ens är utbildad, FINE..de är hans grej. Varför ska man då sitta och tracka på honom för det? Han vet själv vad han har gjort och HAN vill fixa den så den blir snyggare.
    Klart som fan att han sitter och motargumenterar med låga argument eftersom alla klagar på hans tatuering som han själv vet om inte är så jävla snygg och har så jääääävla skarpa linjer..

    Orkar inte med att det ska vara som det va på andra forumet att alla ska sitta och tracka ner på varanda för att man gör vissa grejer på sitt eget sätt och kanske t.o.m vet om att det inte är så bra gjort..helvete människor. Ni blir äldre och äldre med tiden och ni har fan inte lärt er någonting..
    +1 ...

  16. #46
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Revbenen... Lär kännas lite

  17. #47
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Vart är den första placerad?
    Låt mig ge dig en ledtråd. Det gröna du ser på bilden är en BH

    EDIT: fail .. lite sen

    En halvtaskig bild på min när den vart ny .. är nästan 3 veckor nu

  18. #48
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Revbenen... Lär kännas lite
    ohja, de va en jävla smärta, först och främst låg jag helt skrevt och va tvungen att sträcka på mig. Sen fick jag inte andas (oftast brukar man säga att personen ska ta det lugnt och andas när det gör ont, det fungerade inte riktigt i detta fallet). Skuggningen va dock värst då kändes det som att alla ben i kroppen vibrerade. Men det va najs som fan lär nog vänta ett tag innan jag gör åp revbenen igen, dock blir det en till snart på handleden om någon vecka typ

    Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Låt mig ge dig en ledtråd. Det gröna du ser på bilden är en BH

    EDIT: fail .. lite sen
    du är alltid sen gubben hihi

  19. #49

  20. #50
    funderar på att taattuera in en psalm.. som kommer bli en form av ett kors.. alltså ska texten formas som ett kors på innerarmen... vad tror ni om det ?.

    och nej.. jag är inte kristen osv.. bara att jag tycker det e sjukt snyggt med text i skrivstil

  21. #51
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    funderar på att taattuera in en psalm.. som kommer bli en form av ett kors.. alltså ska texten formas som ett kors på innerarmen... vad tror ni om det ?.

    och nej.. jag är inte kristen osv.. bara att jag tycker det e sjukt snyggt med text i skrivstil
    Om du inte är kristen så är det bara ofantligt löjligt och du kommer att ångra dig.

  22. #52

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Om du inte är kristen så är det bara ofantligt löjligt och du kommer att ångra dig.
    men ändå.. tänk dig ett sjukt bra citat från bibeln.... då det finns bra osv.. och bildar ett kors.. tcker det är rätt snyggt.. då får man 2 tattos i en om man säger så

  24. #54
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    men ändå.. tänk dig ett sjukt bra citat från bibeln.... då det finns bra osv.. och bildar ett kors.. tcker det är rätt snyggt.. då får man 2 tattos i en om man säger så
    Gör som du vill, en tatuering behöver inte betyda ett piss.

  25. #55
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Gör som du vill, en tatuering behöver inte betyda ett piss.
    sant .. själv tycker jag de e snyggt... och sen går det alltid bygga ut . känner en kompis som har

    "only god can judge me" och vad betyder det igentligen .vad jag vet e han inte kristen .. asså över drivet.. och rätt många som har den tatton.. gjorde för de e snyggt =)

  26. #56

  27. #57
    käss mobilbild, men min senaste iallafall, gjorde med bambu! ingen maskin här inte : )

    fuck you själv.

  28. #58
    [QUOTE=becca_roxxie;102878]käss mobilbild, men min senaste iallafall, gjorde med bambu! ingen maskin här inte : )

    "bild"

    Ser ut som att du har typ mulle ben, att du har mycket hår på dom men snygg tatuering.

  29. #59

  30. #60
    Mina 3





    Den med hjärtat är inte klar.. fortsätter när jag och min kompis orkar

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in