Ämne: Bromslyse
-
2010-10-24, 00:11 #1Medlem
- Reg.datum
- Oct 2010
- Ort
- n
- Inlägg
- 41
Bromslyse
Tjenare, jag måste fixa bromslyse på moppen... det är en mt5, baklyset funkar annars, hur gör jag för att fixa bromslyse med?
-
2010-10-24, 01:44 #2
kan inte mt5, men går det två sladdar till bromsen? finns det tre sladdar vid baklampan? annars lär du få köpa en bromsljuskontakt och koppla in vid bromsen/bromsarna
-
2010-10-24, 11:07 #3
-
2010-10-24, 11:27 #4
Mina sladdar från styret gick av så kan va samma på din:¨)
--->
---> 
Ursprungligen postat av engert
God hjul pårej!
Svara med citat

