Sidan 13 av 14 Första ... 311121314 Sista

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Namn:  hope-solo.jpg
Visningar: 725
Storlek:  54,1 KB
    Marry me Hope i'm solo
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    om vi ska prata amerikanska idrottskvinnor föredrar jag helt klart den här tösen

Polaren såg henne i Åre idag(antar att hon vann som vanligt), och la upp en bild på facebook. Ingen dålig tjej!
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    om vi ska prata amerikanska idrottskvinnor föredrar jag helt klart den här tösen

Påminner grymt om min personliga tränare på Sportlife som är från Kanada :o

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    hon har ju minst sagt ett ganska generiskt nordamerikanskt utseende, men snygg är hon

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    värst vad märkvärdigt ordet "generisk" var då

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Marry me Hope i'm solo
    Ja, tur att alla har olika smak åtminstone.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    håller med, tycker hon ser ut som en man :S
    Haha, +1

Jenna Renee, fitness modell m.m
    Kan ju självklart inte alla namn på rak ärm, men hon e fan rätt vacker

Glo på andra bilder då, röv har hon fan.
    Photoshopad till tusen? Hehe, nice try

Edit
    happy?

gb, om du tror att hon inte är photoshoppad på de där bilderna är du sorgligt naiv, i stort ett alla fotomodeller photoshoppas till perfektion, även de h&m-modeller du ser på reklamen på stan. inget att bli arg över.

eller här

*bild*
    Men snälla, du verkar ju inte fatta begreppet VACKER, men jag är inte i någon position till att försöka korrigera vad du tycker
    Man kan ju som alla vet, inte sortera kvinnor/män i en slags ful-snygg skala(inte heller med den där rasistiska attityden jag märkt från din sida här på forumet).

Alla bilder är ju inte photoshopade på henne, sen som du bör veta så PSas alla bilder som publiceras genom t.ex magazin m.m genom lightning,touch up etc etc.

Sluta vara sådan tjurgris
    Senast redigerat av webbe den 2012-03-10 klockan 10:29.

Jo, jag märkte att dem var PSade, men återigen så kan jag inte alla namn på rak ärm.. Inte så att jag skriver upp
    ''Ååh, detta var mig en snygg jäkel! De noterar jag! D''.

Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Men snälla, du verkar ju inte fatta begreppet VACKER, men jag är inte i någon position till att försöka korrigera vad du tycker
    Man kan ju som alla vet, inte sortera kvinnor/män i en slags ful-snygg skala(inte heller med den där rasistiska attityden jag märkt från din sida här på forumet).

Alla bilder är ju inte photoshopade på henne, sen som du bör veta så PSas alla bilder som publiceras genom t.ex magazin m.m genom lightning,touch up etc etc.

Sluta vara sådan tjurgris
    frågan är ju då om det är hon som är vacker eller den photoshoppade varianten av henne...

jo jag har som du märker full koll på att i stort sett alla fotomodeller photoshoppas för att se perfekta ut, ingen nyhet för mig, men när du svarar med ett sarkastiskt "nice try" så verkar det ju snarare som att du INTE tror att hon är photoshoppad på de där bilderna, vilket är otroligt naivt.

som du märker länkar jag främst bilder på tjejer som inte är photoshoppade porrstjärnor, eftersom sånt är extremt avtändande enligt mig. sånt brukar gillas främst bland porrskadade tonårspojkar. själv föredrar jag tjejer som är snygga utan photoshop.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    ja, precis som här

eller här

gb, om du tror att hon inte är photoshoppad på de där bilderna är du sorgligt naiv, i stort ett alla fotomodeller photoshoppas till perfektion, även de h&m-modeller du ser på reklamen på stan. inget att bli arg över.
    Poooooooooontuuuuuuuuuuuuuus, trippelpost? Det här förtjänar nästan en varning!

Sen tycker jag att ni ska hålla er till att posta vackra damer, inte några sexiga underklädesmodeller. Det är stor skillnad på sexig och vacker.

Edit:

frågan är ju då om det är hon som är vacker eller den photoshoppade varianten av henne...

jo jag har som du märker full koll på att i stort sett alla fotomodeller photoshoppas för att se perfekta ut, ingen nyhet för mig, men när du svarar med ett sarkastiskt "nice try" så verkar det ju snarare som att du INTE tror att hon är photoshoppad på de där bilderna, vilket är otroligt naivt.

som du märker länkar jag främst bilder på tjejer som inte är photoshoppade porrstjärnor, eftersom sånt är extremt avtändande enligt mig. sånt brukar gillas främst bland porrskadade tonårspojkar. själv föredrar jag tjejer som är snygga utan photoshop.
    är det här hon? det verkar så.

hon såg ju i ärlighetens namn inte alls bra ut utan photoshop... hon var till och med rätt ful... men det är ju bara vad jag tycker
    En dubbel också?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Eller så postar vi ingenting alls, då slipper vi bli varnade varannan sekund.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Eller så postar vi ingenting alls, då slipper vi bli varnade varannan sekund.
    Vad menar du nu? Jag sa min åsikt, det finns inga regler på vilka personer som får bli postade här eller inte, det är er personliga åsikt (sålänge det är en mänsklig, d.v.s. inget djur och det är en tjej).

Jag ville mest skriva min åsikt samtidigt som jag sade till Pontus, jag varnade inte ens för dubbel- och trippelpost.

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Vad menar du nu? Jag sa min åsikt, det finns inga regler på vilka personer som får bli postade här eller inte, det är er personliga åsikt (sålänge det är en mänsklig, d.v.s. inget djur och det är en tjej).
    var går gränsen; räknas en kvinnlig schimpans som kvinna?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    var går gränsen; räknas en kvinnlig schimpans som kvinna?
    Människa, oavsett hudfärg eller ursprung. Du vet mycket väl att vi räknar "negrar" som människor och schimpanser som schimpanser, okej?

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Människa, oavsett hudfärg eller ursprung. Du vet mycket väl att vi räknar "negrar" som människor och schimpanser som schimpanser, okej?
    ok tänkte eftersom det står "fruntimmer" i första posten, det behöver väl inte begränsa sig till människor eller?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in