Portning Halland

Finns det någon här på forumet som bor i Halland och kan porta en barikit 74cc?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av erkan94 Visa inlägg
    Finns det någon här på forumet som bor i Halland och kan porta en barikit 74cc?
    Vet att det ev. inte ger dig svar på din fråga men skicka den till någon som kan som t.ex emil123. Annars vet jag inte.

Skicka den till Emil123 eller Kilhage
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    hahah eehm okej varför just i halland? och varför ska du just skicka den dit?
    han bor nog där.. och vill inte riskera att skicka sin cylinder

Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    han bor nog där.. och vill inte riskera att skicka sin cylinder
    Haha ja det stämmer men har snackat med emil123 och jag tror han har portat din cylinder va?

Citat Ursprungligen postat av erkan94 Visa inlägg
    Haha ja det stämmer men har snackat med emil123 och jag tror han har portat din cylinder va?
    yes. stämmer att han porta min... men tog sitt lilla tag.. men fick iallfall sjuka grejor tillbaks

Emil portade min PR och det blev jag riktigt nöjd med vill jag lova Det tog 2 veckor från dagen jag skicka cyllen tills den kom tillbaka.

Emil gör bra jobb och priserna är inte så dåliga heller..

Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Emil gör bra jobb och priserna är inte så dåliga heller..
    jävligt sant

Reg.datum
    Apr 2008
    Har också gjort affärer med Emil123, inte dålig effekt jag fick i moppen må ja lova.

Vad har du för moped?
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Emil är att rekommendera om man har gott om tid innan hojjen ska vara klar..
    Han brukar ta sin lilla tid på sig innan sakerna är klara, men det blir alltid bra när han gör något!
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Vad gör man när man portar? Börjar bli lite sugen att skicka min original cylle till emil123, Fast jag vet ju inte vad man gör, bara att det blir effekt skillnad
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Citat Ursprungligen postat av Huttibari Visa inlägg
    Vad gör man när man portar? Börjar bli lite sugen att skicka min original cylle till emil123, Fast jag vet ju inte vad man gör, bara att det blir effekt skillnad
    Man förändrar/förstorar Portarna i Cylindern .

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    insuget då? brukar inte det kallas att borra upp cylinder isf?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in