Trådad visning
-
2010-11-01, 13:58 #1N1
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Onsala
- Inlägg
- 870
Blå koppling, hårdare tryckfjäder?
Skulle byta kopplingsfjädrar igår och såg då att kopplingsklockan var delvis blå. Detta betyder ju att det har blivit väldigt varmt så nu till min fråga, är detta normalt eller är det kopplingen som slirar? Kör bara med effektrör zx-r (4.3g),dragen v-ring och större munstycke så hådare tryckfjäder ska väl egentlingen inte behövas?
Tacksam för svar !


Svara med citat