1. #1

    Aprilia/Speedfight Låter konstigt.

    Hej, Jag har en Aprilia/speedfight 03 LC Motor. Med stage 6 racing Cylinder och 21mm fögasare och Hebo Multivariator Next geni. De är så att när jag kör moppen kan de bbli så att den kommer konstiga ljud från den när man åker ibland händer de inte men de kommer förr eller senare om man står stilla och sen accelirerar ivägg sen efter man har gjort de kan de bli att de kommer konstiga ljud från moppen och den sacktas ner då men jag vet inte vad de är jaag tror att de har någoting med Munstyckeen i förgasaren att göra sitter 110 på just nu men kom med förslag är ni snälla behöver hjälp!.

    Video Finns här hur den låter de hör man i typ slutet låter skit konstigt


  2. #2
    har du skruvat något på luftskruven?

  3. #3
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    ställt in nålen/ skruvat på luftskruven? kanske t.o.m behöver nytt lågfartsmunstycke?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    ställt in nålen/ skruvat på luftskruven? kanske t.o.m behöver nytt lågfartsmunstycke?
    Joo jag har skruvat på luft skruven. Ställt in nålen har jag ochså gjort.. Aa kanse ska nog beställa nåra stycken sånna och kolla om de blir nå bättre
    Citat Ursprungligen postat av jojjztah Visa inlägg
    har du skruvat något på luftskruven?
    Japp de har ja.

  5. #5
    Kolla stiftet vettja! tändstiftet då
    Svart = För mycket bensin,
    Oboy brunt = grrr, vi gillart (Y)
    år det vita hållet = Motsattsen till svart

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in