Hybridvisning

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Audi S3 by: ArvidsZon

Här är en audi jag gjorde för nån vecka sen.

ORG:

Modd #1:

Modd #2:

Snyggt!
    Inte mycket att klaga på förutom att avgasröret på Bild 3 ser lite overkligt ut, men annars var de väldigt snyggt gjort

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Snyggt!
    Inte mycket att klaga på förutom att avgasröret på Bild 3 ser lite overkligt ut, men annars var de väldigt snyggt gjort
    Avgasröret syns på inte på någon av bilderna.? eller menar du luftintaget han gjort på skärmkanten? eller heter det så

Skit snygg modd tycker jag hittar inga fel alls.

Avgasröret syns på inte på någon av bilderna.? eller menar du luftintaget han gjort på skärmkanten? eller heter det så

Skit snygg modd tycker jag hittar inga fel alls.
    IRL så skulle det där kallas wastegateutsläpp, släpper ut övertryck (avgaser) vid en viss mängd laddtryck för att turbon inte ska skena. Däremot går det inte riktigt ihop med realiteten då grenrör samt turboplacering är på motorns baksida. Bör sitta på höger sida långt bak på framskärmen för att verkligen stämma.

Gillar däremot PS-modden, den är snygg och välgjord men däremot så är det några utav detaljerna som förbryllar. Inte för att de är dåliga, utan för att de fyller en felaktig funktion på bilen (om man ska vara realistisk).
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    IRL så skulle det där kallas wastegateutsläpp, släpper ut övertryck (avgaser) vid en viss mängd laddtryck för att turbon inte ska skena. Däremot går det inte riktigt ihop med realiteten då grenrör samt turboplacering är på motorns baksida. Bör sitta på höger sida långt bak på framskärmen för att verkligen stämma.

Gillar däremot PS-modden, den är snygg och välgjord men däremot så är det några utav detaljerna som förbryllar. Inte för att de är dåliga, utan för att de fyller en felaktig funktion på bilen (om man ska vara realistisk).

Såg när jag kollade på bilden i högupplöst att det var ett rör. Såg ut som ett hål innan

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg

Det låg en passat på blocket för några månader sen som hade sin "Wastegate" precis där jag placerade min

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    coola idéer ser bra ut tycker jag

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ser kanon ut, dock ser jag att du "glömde" montera det högra framlyset grabben

Eller det kanske du inte har fått hem än? hehe.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Ser kanon ut, dock ser jag att du "glömde" montera det högra framlyset grabben

Eller det kanske du inte har fått hem än? hehe.
    Har ju tagit bort lysena helt om du inte ser det?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in