Sidan 20 av 20 Första ... 10181920
  1. #571

  2. #572
    Svartsjuka

  3. #573
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Hade en lärare som sa "observera" hela tiden, blev lite tjatigt efter ett tag..
    Och min fordonslärare, han säger "Va?" HELA JÄVLA TIDEN när han är sur över nåt, man får lust att klappa till han när han säger de 3-4ggr i samma mening!
    tycker du han säger de mycket? va?



    Ont:samma som simon, lärarjäveln !
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  4. #574
    Min lärare sa alltid, "Kaste nu ett ordentligt köttöga på det här"

    om vi skulle komma ihåg något^^

  5. #575
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    när nånting blir bra i verkstan säger min lärare jämt, ''fy ***** kalas ''
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  6. #576
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    alla äckliga småfjortisar på facebook som söker bekräftelse " gilla om jag är de minsta söt, jag har aldrig rökt, haft sex osvosv gilla om du inte tror mig "
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #577
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    alla äckliga småfjortisar på facebook som söker bekräftelse " gilla om jag är de minsta söt, jag har aldrig rökt, haft sex osvosv gilla om du inte tror mig "
    Mm jo det är rätt fullt med sådant
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  8. #578
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    alla äckliga småfjortisar på facebook som söker bekräftelse " gilla om jag är de minsta söt, jag har aldrig rökt, haft sex osvosv gilla om du inte tror mig "
    1++++!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  9. #579
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    En gammal lärare jag hade sa alltid att nånting var "fiffigt"... Höll på att trycka ner en penna i halsen på honom vissa gånger
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  10. #580
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Hade en lärare som sa "observera" hela tiden, blev lite tjatigt efter ett tag..
    Och min fordonslärare, han säger "Va?" HELA JÄVLA TIDEN när han är sur över nåt, man får lust att klappa till han när han säger de 3-4ggr i samma mening!
    Haha, sjukt jobbigt är det

  11. #581
    När folk säger att rieju är skit.

  12. #582
    Människor som alltid tror dom har rätt.. Men i själva verket har dom oftast fel !

  13. #583
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    alla äckliga småfjortisar på facebook som söker bekräftelse " gilla om jag är de minsta söt, jag har aldrig rökt, haft sex osvosv gilla om du inte tror mig "
    Sluta prenumerera på dom då, jag prenumererar nog inte ens på hälften av mina 550 vänner

    OnT, stör mig på folk som tror dom är bättre än andra och därför kan dom tex gå före i matkön. Blir så jävla lack, speciellt om de är invandrare...

  14. #584
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Människor som alltid tror dom har rätt.. Men i själva verket har dom oftast fel !
    Min bror till exempel -.- Han går mig på nerverna med sitt "Alltid ha rätt"

  15. #585
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    En tjej i min klass som envisas med att säga 'hanses' istället för 'hans'' och säger man emot så dampar hon loss. Given up

  16. #586
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Sluta prenumerera på dom då, jag prenumererar nog inte ens på hälften av mina 550 vänner

    OnT, stör mig på folk som tror dom är bättre än andra och därför kan dom tex gå före i matkön. Blir så jävla lack, speciellt om de är invandrare...
    hur gör man det?:o
    mjo håller med så jävla mycket, speciellt när man ska gå på bussen, då kommer såna här tjocka negrer med burka och lakan över huvudet och grejer och trycker sig förbi i kön..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  17. #587
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hur gör man det?:o
    mjo håller med så jävla mycket, speciellt när man ska gå på bussen, då kommer såna här tjocka negrer med burka och lakan över huvudet och grejer och trycker sig förbi i kön..
    Pilen uppe till höger om inlägget, tryck så får du upp en liten meny, längst ner - Sluta prenumerera på uppdateringar från *namn* - DONE

  18. #588
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Pilen uppe till höger om inlägget, tryck så får du upp en liten meny, längst ner - Sluta prenumerera på uppdateringar från *namn* - DONE
    tack
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  19. #589

    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Skogen
    Inlägg
    103
    Att jag varit avstängd helt utan anledning ett ganska bra tag tills nu...

  20. #590
    Heidekens avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Malmköping
    Inlägg
    785
    Att det alltid buggar när man ska ladda upp bilder från datorn hit. Går med länk men inte från datorn

  21. #591

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    min svenskalärare. värsta jävla kärringfan ever.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in