Sidan 11 av 20 Första ... 910111213 ... Sista
  1. #301
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Du får börja umgås med father så ska jag lära dig hur du blundar med öronen.
    lär mig att blunda med öronen!
    så jag slipper höra på när folk smaskar när dom äter
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #302

  3. #303
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Grattis! Det är ganska skönt, man slipper höra ointressanta saker osv.. och att man alltid blir lika älskad när man säger "vad sa du, jag blundade med öronen".
    haha ja
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  4. #304
    En sak jag stör mig på SJUUUUUKT mkt är när man har ett projektarbete i skolan, sen hamnar man i en grupp som suger !!! Slutar med att man själv sitter och gör jobbet medans alla andra har lekstuga, alla får samma betyg

  5. #305
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    En sak jag stör mig på SJUUUUUKT mkt är när man har ett projektarbete i skolan, sen hamnar man i en grupp som suger !!! Slutar med att man själv sitter och gör jobbet medans alla andra har lekstuga, alla får samma betyg
    Tycker inte om grupparbete då, bättre man får välja själv.
    F.d. Almsarn

  6. #306
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Jag stör mig på skitsnackstråden, har man ett så stort behov av att posta var 2a minut så kan man göra kissie sälskap och bli bloggerska.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #307
    folk som spammar ens youtube inkorg med sketna videos och sedan blockerar en från att kommentera för att man säger åt dom att sluta spamma
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  8. #308
    gillar inte "kompisar" som ska dryga och misstolka allt man säger och gör..

  9. #309
    Att jag inte kunde få åka på skolkortet nu på lovet. Gjorde att jag är civiliserat handikappad i och med att jag bor ute på landet, jag har ingen moped som fungerar, ingen cykel, inga pengar och mamma är borta med bilen.

    Fy fan vad irriterande det är
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  10. #310
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    En sak jag stör mig på SJUUUUUKT mkt är när man har ett projektarbete i skolan, sen hamnar man i en grupp som suger !!! Slutar med att man själv sitter och gör jobbet medans alla andra har lekstuga, alla får samma betyg
    Håller med, har det problemet just nu och funtar på att säga till han jag jobbar med att han får göra en egen redovisning för att han inte har gjort ett skit ändå.
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jag stör mig på skitsnackstråden, har man ett så stort behov av att posta var 2a minut så kan man göra kissie sälskap och bli bloggerska.
    Nu har du säkert gjort 5 inlägg om det här, vad spelar det för roll om den tråden finns? Ingen tvingar dig att kolla i den precis

  11. #311
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    ralley.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  12. #312
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Håller med, har det problemet just nu och funtar på att säga till han jag jobbar med att han får göra en egen redovisning för att han inte har gjort ett skit ändå.

    Nu har du säkert gjort 5 inlägg om det här, vad spelar det för roll om den tråden finns? Ingen tvingar dig att kolla i den precis
    Förstår inte vad vi har övriga trådar som dagens Win och Fail, samt att jag inte förstår idén med tråden, att 12or ska sitta och säga vad de gjorde förra minuten, hur varmt/kallt det är osv.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #313
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Förstår inte vad vi har övriga trådar som dagens Win och Fail, samt att jag inte förstår idén med tråden, att 12or ska sitta och säga vad de gjorde förra minuten, hur varmt/kallt det är osv.
    Men vad spelar det för roll för dig? Du behöver ju inte kolla i dom trådarna..?

  14. #314
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Håller med, har det problemet just nu och funtar på att säga till han jag jobbar med att han får göra en egen redovisning för att han inte har gjort ett skit ändå.
    Jag sitter och jobbar och tjatar som en lärare på att alla ska jobba,men ingen gör nått och man blir kallad pluggis....

  15. #315
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Jag sitter och jobbar och tjatar som en lärare på att alla ska jobba,men ingen gör nått och man blir kallad pluggis....
    så var det för mig med i ett grupparbete, jobbade själv, berättade för läraren och fick mvg för att jag gjorde det bra, och ensam !
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  16. #316
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Jag sitter och jobbar och tjatar som en lärare på att alla ska jobba,men ingen gör nått och man blir kallad pluggis....
    Skit i dem, så får ni se vem det blir roligast för när ni får era betyg. Bara att ta bort deras namn från uppgiften.

  17. #317
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Skit i dem, så får ni se vem det blir roligast för när ni får era betyg. Bara att ta bort deras namn från uppgiften.
    Ta bort deras namn kan jag inte göra, däremot så ser nog läraren vem som jobbar osv. Men det är sjuuuuukt störande..

  18. #318
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Anchull Visa inlägg
    Ta bort deras namn kan jag inte göra, däremot så ser nog läraren vem som jobbar osv. Men det är sjuuuuukt störande..
    Förstår hur du menar, men se det till din fördel och bli inte en av "dom".

  19. #319
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    ralley.
    Ja, för att du har ju så bra anledning till detta. Du säger till Lövbiffen "Om du varit mer aktiv", ska du säga. Du är typ aldrig Online sedan kommer du in och leker tyrann.
    Säger som Edde " sluta rövslicka och skaffa dig en egen åsikt".
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  20. #320

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Personer som inte kan släppa gamla konflikter utan bara drar upp samma saker om och om igen.

    Personer som inte kan hålla en trevlig attityd mot andra på forumet , varför kommer ni ens in ? Ni kan ju vara inne som gäst och kolla på projekt om ni vill.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  21. #321
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Personer som inte kan släppa gamla konflikter utan bara drar upp samma saker om och om igen.

    Personer som inte kan hålla en trevlig attityd mot andra på forumet , varför kommer ni ens in ? Ni kan ju vara inne som gäst och kolla på projekt om ni vill.
    Antar att detta är riktat mot mig. Anledningen till att jag drog upp det var att jag loggade in på Moppenet.NU precis NU.

    Vem vill kolla på projekt? Sjukt ointressant och tråkigt.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  22. #322

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Antar att detta är riktat mot mig. Anledningen till att jag drog upp det var att jag loggade in på Moppenet.NU precis NU.

    Vem vill kolla på projekt? Sjukt ointressant och tråkigt.
    Roligare att reta upp folk och sen bli sur för att dom klagar tillbaks ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  23. #323
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Men vad spelar det för roll för dig? Du behöver ju inte kolla i dom trådarna..?
    Nej du har rätt i att jag ej behöver kolla i skittråden men varför startar medlemar(som tycks blivit medlem för lätt) nya trådar när det finns befintliga som fungerar mycket bättre?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #324
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Nej du har rätt i att jag ej behöver kolla i skittråden men varför startar medlemar(som tycks blivit medlem för lätt) nya trådar när det finns befintliga som fungerar mycket bättre?
    Det är en bra fråga det, finns mycket onödiga trådar. Men Skitsnacktråden tycker jag helt klart är nödvändig, där kan man snacka lite skit utan att gå OT i någon annan tråd, eller spamma med massa PM och gästboksinlägg. Händer att det spårar lite ibland, men det är för det mesta bara kul

  25. #325
    Underligt nog stör jag mig en del på folk som stavar fel och har en konstig meningsuppbyggnad.

  26. #326
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Underligt nog stör jag mig en del på folk som stavar fel och har en konstig meningsuppbyggnad.
    Är jag en av dem? Känns som att vissa av mina inlägg blir mindre bra

  27. #327
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Underligt nog stör jag mig en del på folk som stavar fel och har en konstig meningsuppbyggnad.
    Haha, +1.

  28. #328
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Det är en bra fråga det, finns mycket onödiga trådar. Men Skitsnacktråden tycker jag helt klart är nödvändig, där kan man snacka lite skit utan att gå OT i någon annan tråd, eller spamma med massa PM och gästboksinlägg. Händer att det spårar lite ibland, men det är för det mesta bara kul
    Visst vi kan ha EN sån tråd men när en kille startar en tråd om choklad och en om hur glad han är för sitt am-kort,detta utan att moderatorerna bryr sig om att varna,säga till eller banna. I de fallen tycker jag att det gått för långt.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  29. #329
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Är jag en av dem? Känns som att vissa av mina inlägg blir mindre bra
    Haha, här var man snabb att ta till sig Bara för att förtydliga lite: här på forumet bryr jag mig inte så mycket om det egentligen, utan det är mer när man gör ett arbete i skolan och så

  30. #330
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Antar att detta är riktat mot mig. Anledningen till att jag drog upp det var att jag loggade in på Moppenet.NU precis NU.

    Vem vill kolla på projekt? Sjukt ointressant och tråkigt.
    Nej , allt är inte riktat på dig. Finns många andra som också har en tråkig attityd.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in