Sidan 1 av 18 12311 ... Sista

Hybridvisning

  1. #1

    Vad stör du dig på?

    Tråd där ni kan skriva av er ilska !

    stör ni er på tanten på andra sidan gatan?
    kanske att polisen är ilskna som attans på mopeder?
    att snö är kallt?

    spelar ingen roll vad, bara skriv det ni stör er på och varför!






    Jag vill börja med att jag stör mig på envisa människor som hatar saker dem inte provat eller har några bevis på att så här är det inte.
    brukar alltid ge mig när folk börjar argumentera emot mig trots att dem inte har några bevis, bara för att få tyst på dem.
    tex: "aldrig att din moppe gjorde 100!"
    har dem ens provat den eller en lika dan? tror inte det!

    stör mig även på fuckos som tycker allt tnt elox blir skitsnyggt på en moppe för jag tycker själv det är grymt fult och slöseri med pengar. 200 spänn på en kick när man kan köpa sprayburk och lacka själv och få mycket bättre resultat..


    MVH
    Elias
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

    Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

  2. #2

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Fjunisar som gör värdelösa trådar.

  3. #3

  4. #4
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Fjunisar som gör värdelösa trådar.
    Stämmer säkert om många trådar, tror dock detta kan bli roligt.

    Ont: En sak som jag ärligt talat stör mig på är folk som inte kan stava, visst vissa har bra ursäkter så som dyselexi (stavning ) o.s.v men annars, många har ursäkter som att de inte orkar och det stör jag mig på.

  5. #5

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Fjunisar som gör värdelösa trådar.
    Stör mig på idioter som är 5-10 år äldre än alla på ett moppeforum och tjafsar om att det bara är små omogna människor på forumet.

  6. #6
    Självklart ska man säga sin åsikt oavsett om den är positiv eller negativ, men ifrån dig har jag ENBART sett negativa saker, gnäll osv. Visst finns det slöa svenskar också som inte gör rätt för sig, men dem åker iaf inte till något annat land och gör brott. Och vi har ju inge behov av flera invandrare? Varför skulle vi behöva mer av dem? Finns tillräckligt som inte gör något annat än att punda runt på dagarna. Dem som däremot gör något som genererar i något positivt är en helt annan femma!

    Han sa att vi inte behöver ta hit mer invandrare. Något som han dock inte sa var att vi ska utvisa de som redan är här
    Precis! Dock kan dem som inte gör någon nytta alls åka hem igen.

    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Det vi har brist på arbetare i Sverige är de högre jobben, finns väldigt få lågavlönade jobb och speciellt inte där jag bor. För att du vet väl att det finns många svenskar som inte har någon vidare utbildning? Man ser ju redan här på forumet vilka som kanske blir nåt och andra som verkligen inte kommer bli något alls.
    +1

    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Stör mig på idioter som är 5-10 år äldre än alla på ett moppeforum och tjafsar om att det bara är små omogna människor på forumet.
    Håller med där, men det har varit oerhört mycket dåliga trådar på sistone och oseriösa personer på detta forum, klart dem som varit medlemmar här ett bra tag då blir sura.

  7. #7

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Håller med där, men det har varit oerhört mycket dåliga trådar på sistone och oseriösa personer på detta forum, klart dem som varit medlemmar här ett bra tag då blir sura.
    Jo men om det är nån som ska mogna så är det ju dom som är 25+ som hänger på moppenet fortfarande.
    Visst, man kan tycka att mopeder är roligt. Men jag har inte sett en enda bild på Svaniis moped.

  8. #8

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Stör mig på idioter som är 5-10 år äldre än alla på ett moppeforum och tjafsar om att det bara är små omogna människor på forumet.
    Någon som känner sig träffad? Fäll en tår.

  9. #9
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Någon som känner sig träffad? Fäll en tår.
    Fula människor som är några år yngre som är skitballa över internet men sen när man går fram till dem på riktigt blir dem skiträdda
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  10. #10

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Någon som känner sig träffad? Fäll en tår.
    Nej verkligen inte. Tycker bara att du har en grymt dålig attityd mot dom som är mindre.

  11. #11

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Nej verkligen inte. Tycker bara att du har en grymt dålig attityd mot dom som är mindre.
    Haha mindre, då skulle jag nog behöva vara arg på alla här inne. Yngre kanske du menar. Men om man är mentalt handikappad, då lär man ju få höra det också?

  12. #12

  13. #13

  14. #14
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    hatar att sova, stör mig på att man måste det!
    word på den, suger ju stenhårt!

  15. #15
    Att alla typ är emot SKODA. Skoda vinner ett flertal tester över Audi, volvo subaru mm. Men dom är ändå skit?
    Men efter dom har test kört en bil från Skoda så säger dom inte så mycket efter!
    Och detta vet jag eftersom Morsan och hennes sambo har köpt en skoda superb och jag lovar, det är bland det skönaste jag har åkt satan vilket plats det finns och inte nog med det benutrym är fan gigantiskt som att åka en limousine.
    Så varför betala sånt jävla överpris för t.ex bmw,audi volvo som kostar runt 400-500 full utrustad när du får en Skoda som vinner över dem i olika tester och som kostar nästan hälften så mycket?
    Bild på bilen http://automotorsport.se/bigpix/2007...b_fram_big.jpg
    Senast redigerat av Åkerlund den 2010-11-05 klockan 00:35.

  16. #16

  17. #17
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Att alla typ är emot SKODA. Skoda vinner ett flertal tester över Audi, volvo subaru mm. Men dom är ändå skit?
    Men efter dom har test kört en bil från Skoda så säger dom inte så mycket efter!
    Och detta vet jag eftersom Morsan och hennes sambo har köpt en skoda superb och jag lovar, det är bland det skönaste jag har åkt satan vilket plats det finns och inte nog med det benutrym är fan gigantiskt som att åka en limousine.
    Så varför betala sånt jävla överpris för t.ex bmw,audi volvo som kostar runt 400-500 full utrustad när du får en Skoda som vinner över dem i olika tester och som kostar nästan hälften så mycket?
    Bild på bilen http://automotorsport.se/bigpix/2007...b_fram_big.jpg
    Det är fortfarande skoda !

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av Fastback Visa inlägg
    Det är fortfarande skoda !
    och? det sitter typ 70 procent vw delar i dem idag o dem bilarna klagar ju ingen på
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  19. #19

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    +1 skoda är riktigt bra bilar faktist. Farsan har en octavia rs 09 med dsg låda. Trevlig bil på alla sätt! finns inget negativt!
    finns alltid något negativt på alla bilar, småsaker man inte direkt tänker på.

    typ som morsans sprillans nya jobbbilar (2010) skodor, spolarvätska rinner bara rakt ut, på nästan alla.

    Fab fel säkert men ändå.

  21. #21
    Just nu stör jag mig på alla jävla blöjraggare som brötar omkring med raka rör. :@

  22. #22
    stör mej på folk som dömer och hatar folk efter deras klädstil , typ epa killar hatar de som klär sig halv bratigt och tvärtom..

  23. #23
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    stör mej på folk som dömer och hatar folk efter deras klädstil , typ epa killar hatar de som klär sig halv bratigt och tvärtom..
    Men man tycker väl ändå att det ska vara lite stil till vardags, man vill väll inte se ut som en riktig bonde när man är ute bland folk? aja det är vad jag tycker.

  24. #24
    Citat Ursprungligen postat av Åkerlund Visa inlägg
    Men man tycker väl ändå att det ska vara lite stil till vardags, man vill väll inte se ut som en riktig bonde när man är ute bland folk? aja det är vad jag tycker.
    nää en del kanske inte vill det, men bara för att endel vill det så blir det typ som att de inte respekteras och bara total ignoreras . jag har/är mellan båda två, alltså har perioder vilka jag är med så klär mej väl lite mitt emellan (dock inte mjukis på skolan/stan osv)

  25. #25
    Folk som hatar utan att tänka på vad faktiskt hat är. I övrigt all form av förtryck, mobbning, utpressning, våld, förnedring, diskriminering osv utan någon egentlig anledning.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  26. #26
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Folk som hatar utan att tänka på vad faktiskt hat är. I övrigt all form av förtryck, mobbning, utpressning, våld, förnedring, diskriminering osv utan någon egentlig anledning.
    +1

    Stör mig också på folk som tex hatar en person som dom aldrig ens har träffat :o Hat är för mig ett starkt uttryck som man inte bara säger sådär.

  27. #27

  28. #28
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Fåglar, speciellt fiskmåsar, skrikmåsar, kajor och kanadagäss.
    Vidriga, smutsiga, äckliga, högljudda, aggressiva, fula varelser. Helt random har det kommit en jävla massa fiskmåsar och kanadagäss till det området jag bor i (bor vid en å som rinner genom stan) och fiskmåsarna/skrikmåsarna hörs DYGNET runt, så galet irriterande så det finns inte. Och dessa jävla kanadagäss attackerar mig även om jag inte gjort dom ett jävla skit, bara går förbi och bryr mig inte om dom ändå ska dom springa emot mig och skrika.

    Snart blir det till att leta rätt på en gammal hagelbrakare och gå lös, förbannade sjukdomsspridande vidunder!!!

    Och folk som inte betalar tillbaks när någon lånat dom pengar.

    haha +11111111 !

  29. #29
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Fåglar, speciellt fiskmåsar, skrikmåsar, kajor och kanadagäss.
    Vidriga, smutsiga, äckliga, högljudda, aggressiva, fula varelser. Helt random har det kommit en jävla massa fiskmåsar och kanadagäss till det området jag bor i (bor vid en å som rinner genom stan) och fiskmåsarna/skrikmåsarna hörs DYGNET runt, så galet irriterande så det finns inte. Och dessa jävla kanadagäss attackerar mig även om jag inte gjort dom ett jävla skit, bara går förbi och bryr mig inte om dom ändå ska dom springa emot mig och skrika.

    Snart blir det till att leta rätt på en gammal hagelbrakare och gå lös, förbannade sjukdomsspridande vidunder!!!

    Och folk som inte betalar tillbaks när någon lånat dom pengar.
    det finns bara ETT sätt att bil av med dom !
    ladda luftgeväret/paintball/jaktbössan och skjut ner jävlarna!
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  30. #30

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in