ja men vad konstigt, men ärligt, om du inte står ut med att det luktar rök i 2 s så råder jag dig att söka vård. du luktar säkert 2-takt själv för den delen
Haha, you got me!
Men när nån polare som röker mycket kommer och sätter sig brevid så luktar de inte så gott, annars kan man stå ut med det.
Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay