Sidan 4 av 20 Första ... 2345614 ... Sista
    N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Mikey Visa inlägg
    Tror du jag var på matchen? Finns något som kallas massmedia.
    Det gör jag inte. Dock så säger jag att Hammarby Hockey alltid varit bra och Bajen är på väg tillbaks. Snabbt.
    Haha är du sjuk eller? Bajen har fler supportrar än Djurgårn och både Gnagets och Bajen läktarkultur äger sönder Djurgårdens. Och om du inte tycker Bajens tifon är bra så kan du väl kolla på Hammarby-Helsingborg på Lördag och återkomma med en ursäkt sen
    Haha ohh herregud! Massmedia? Har du hört talas om att dom överdriver, den där bilden är fan inte tagen 5 min innan matchen var slut, och den saken är jag jävligt säker på.. Och jag kollar gärna på bajens tifo efter matchen.. Tifot kommer säkert vara fint och det hoppas jag eftersom att det är cupfinal! Men det får vi trots allt se efter matchen

mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag myttar inte. Bilden förklarar allt. Men vad jag menar är att era supportrar, era sånger, er klack är nybörjare och suger rent utsagt. Och ni är utnämnda till Sveriges medgångssupportrar #1. Det kan ni inte förneka. Visst, Fabriken har gjort ett par sköna tifon men det är fortfarande en pajas gruppering som borde ha lagt ned för länge sen och som har skämt bort sig.

Visst, det går ganska dåligt i fotbollen just nu. Om man nu kan kalla finalist i Svenska cupen mot Helsingborg är dåligt. Men Bajen Bandy, Handboll och hockey är riktigt bra. Innan vi gick i konkurs i hockeyn var vi ruskigt bra och hade tagit hem ett antal guld. Och Bajen Hockey startade igen 08 och varje år sen dess har vi vunnit raka och enkla segrar i serien och är spikrakt på väg uppåt.

Vem fan är du?
    Så att komma och säga att en klubb är kass för att de kom 2a i finalen inom ishockey (högsta ligan snackar vi om i detta fall) bevisar alltså att klubben är kass?

Tror, eller iaf hoppas att du kan erkänna att Djurgården är en mer framgångsrik idrotts förening när man jämför den gentemot Hammarby.

Nog med vinklande åsikter nu.
    Godnatt.

...
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

http://thenextproject.tumblr.com/

N.Lovets avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av mackans Visa inlägg
    Så att komma och säga att en klubb är kass för att de kom 2a i finalen inom ishockey (högsta ligan snackar vi om i detta fall) bevisar alltså att klubben är kass?

Tror, eller iaf hoppas att du kan erkänna att Djurgården är en mer framgångsrik idrotts förening när man jämför den gentemot Hammarby.

Nog med vinklande åsikter nu.
    Godnatt.

...
    Mycket fint talat! Sov gott

Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    snö och kyla!

Hur mycket dom gnäller nere i söder om S.k snöstorm..

haha roligt att dom typ spammar om snöoväder^^..

när någon stör eller när det laggar när man spelar

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg

Snöstorm är det iaf, låter som att huset håller på att blåsa bort..

Just efter 12-tiden täckte snön på vägarna här och alla sörlänningar som inte kan hantera underlaget lägger sig på mäktiga 50 blås på 90-sträckorna och vinglar fram och tillbaks samtidigt som 740-grabbarna sladdar omkring helt okontrollerat, låg bakom en som snurrade i en större rondell idag..

http://ekuriren.se/nyheter/sormland/...r-rapporterats
    - Det är halt på vägarna - ordentligt halt, säger Åke Lundborg

Det är inte halt, det är precis så halkigt som det ska vara i nysnön, perfekt sladdarföre
    Don´t make excuses, make horsepower!

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Hallåja.. aa nu just stör ja mig väldit mycke på två små pojkar.. här kmr "storyn". Varje morron sitter ja i bussen påväg till skolan, det är ca 30 km till skolan. Min busstur går genom många små byar, och i den "största" byn finns en lågstadie skola, ca 100 elever i den kanske ?.. nåja, men just före dendär skolan så är det varenda morgon två små pojkar som är påväg cyklandes till skolan, och dom har ALLTID hjälmarna på styret.. ja menar va e de för vits o släpa me hjälmarna om man inte har på dem ? ;o. "När ja va liten" så hade ja nästan alltid på mig cykelhjälmen.. kompisarna fick tycka vad dom ville .. mamma sade ju att ja MÅSTE . Tror ja försöker få fram en poäng här kanske ? .. typ att man alltid ska spänna fast moped/cykel hjälmen.. inte ha den "ovanpå" huvvet, som ja ibland ser vissa har när de lek kör, när skolan slutat vid 3 tiden -.-. Så ja stör väl mig egentligen på folk som inte tar "säkerheten" .. seriöst? .. aja tack för mig, får se om nån fattar mitt sluddrande .

Att jag inte kan plugga...

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg

tro fan att man klagar när det blir en dm snö här nere, inställda tåg och sena bussar hela tiden.
    att dem inte kan lära sig och göra något åt saken, speciellt miljöpartister som vill folk ska åka mer tåg och buss. tror inte politikerna hade överlevt här ute på landet, par minuter sent tåg och man får vänta på bussen en halvtimme och sedan gå ett par km bara för att komma till skolan !

just därför jag vill ha igång min mopperäser så jag kan börja köra till skolan igen

Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Hallåja.. aa nu just stör ja mig väldit mycke på två små pojkar.. här kmr "storyn". Varje morron sitter ja i bussen påväg till skolan, det är ca 30 km till skolan. Min busstur går genom många små byar, och i den "största" byn finns en lågstadie skola, ca 100 elever i den kanske ?.. nåja, men just före dendär skolan så är det varenda morgon två små pojkar som är påväg cyklandes till skolan, och dom har ALLTID hjälmarna på styret.. ja menar va e de för vits o släpa me hjälmarna om man inte har på dem ? ;o. "När ja va liten" så hade ja nästan alltid på mig cykelhjälmen.. kompisarna fick tycka vad dom ville .. mamma sade ju att ja MÅSTE . Tror ja försöker få fram en poäng här kanske ? .. typ att man alltid ska spänna fast moped/cykel hjälmen.. inte ha den "ovanpå" huvvet, som ja ibland ser vissa har när de lek kör, när skolan slutat vid 3 tiden -.-. Så ja stör väl mig egentligen på folk som inte tar "säkerheten" .. seriöst? .. aja tack för mig, får se om nån fattar mitt sluddrande .
    tyckte lika dant när jag var lite yngre och gör det fortfarande lite, hjälm och andra skyddsmedel var för töntar.
    har dock börjat mogna lite nu och tar säkerheten lite mer på allvar, vill trots allt inte sitta i rullstol halva livet
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Stör mig på folk som spenderar livet på att störa sig på andra
    Citat Ursprungligen postat av speedfightmanne Visa inlägg
    en sketen red revolution som är oseriöst portad av mig och patrik vi tyckte bara det var kul och förstöra massa äckliga/billiga moppedelar
    Precis som du förstörde din 2fast ?

Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    När jag var liten så cyklade jag fett mycket brukade nästan aldrig ha hjälm. Men har alltid hjälm när jag åker moppe.
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

var bara tvungen
    Citat Ursprungligen postat av speedfightmanne Visa inlägg
    en sketen red revolution som är oseriöst portad av mig och patrik vi tyckte bara det var kul och förstöra massa äckliga/billiga moppedelar
    Precis som du förstörde din 2fast ?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    en klassiker! Morsan tvingade mig till cykelhjälm och jag går med på det så fort jag trampar iväg från huset tar jag av mig den och hänger den på styret eller dumpar den i skogen eftersom det va töntigt o ha cykelhjälm, dom som använde det var de som var utstötta.

Ont, stör mig på allt i världen!
    De har vi märkt på dina kommentarer
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Ni har ingenting, förutom hyfsad fotboll. Eran läktarkultur är rakt åt helvete. Fabriken liksom. Dom borde egentligen vara nedlagda men nej, dom envisas med att fortsätta fast deras banderoll har blivit tagen ett antal gånger. Dom har gått över gränsen med inbrott på Tifo grejer osv. Riktig pajas gruppering. Och ni är alla medgångssupportrar. Kolla på bilderna från AIK - DIF där ni förlorade, det va mer än 5 minuter kvar av matchen och i princip alla hade gått. Bajen står alltid kvar OAVSETT och tackar sina spelare och sjunger hela matchen ut, och även efter.

"bild"

Kvar är endast banderoller och skyltar med texten "Vi lever för det här" och "Alltid Oavsett". Pinsamma Djurgårn!
    1: Du är rätt misslyckad på att välja rätt bild. Kollar man på vänstra sidan ser man städare = Matchen är slut och allt ska städas upp.
    2: Man ser på högra sidan att folk håller på att gå, vilket leder återigen till att matchen är slut. Tror knappast att nån betalar för en match som dom sedan går under tiden matchen spelas, slöseri med pengar.

Ont: Stör mig oerhört mycket på folk som fuskar på spela och sen hånar en för att man dör. Allt bevisar ju att dom är mentalt störda och borde gå på typ
    <" http://www.kolmardenbehandling.se/page.asp?id=1 ">.

Som nån annan skrev. När man är "hooligan" och springer runt med SI-kläder så spelar inte sporten i sig nån roll. Bara så ohehört patetiskt. Liksom dra till Polen eller nåt om ni tror att ni har nånting att hämta..
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Folk i andra Stockholmslag med ett mindervärdeskomplex som bara lyser igenom.

Folk som mailar på annonser och prutar o inte ens har pengar.

Citat Ursprungligen postat av Daniel | Dc3R Visa inlägg
    Folk som skriver "".
    hatar den fula jäveln!
    ont: hatar dubbelmoral

Skrikiga ungjävlar på bussen som ändå är typ 10-11 år och åker buss för första gången och ställer sig upp en halvtimme innan hållplatsen och skriker typ " kolla Berit det är lysen i bussen" så agda 75 får hjärtattack längst fram

Isak96
    Gäst
    Att godis e så jävla gott....

Citat Ursprungligen postat av isak96 Visa inlägg
    att godis e så jävla gott....
    +1 :d

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    08or som tror sig äga världen bara för de bor i huvudstaden.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    08or som tror sig äga världen bara för de bor i huvudstaden.
    Kanske för att vi gör det, hihihi

Stör mig också på såna

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in