Sidan 12 av 20 Första ... 21011121314 ... Sista
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Ja, för att du har ju så bra anledning till detta. Du säger till Lövbiffen "Om du varit mer aktiv", ska du säga. Du är typ aldrig Online sedan kommer du in och leker tyrann.
    Säger som Edde " sluta rövslicka och skaffa dig en egen åsikt".
    Jag känner igen honom sedan förra Moppenet. Jag är inne varje dag... Jag slickar inte röv. Som jag har sagt tidigare, är bara allmänt trött på din stöddiga attityd och att du alltid ska börja tjaffsa om allt. Lägg ner nu.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Hahahah,
    Haha, när avslutar man en mening med komma-tecken?
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Sen stavar du fel på " i alla fall" själv. Ojojoj.
    Inte felstavat. Det är särskrivet
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    om en person är så dum så måste man tycka synd om de, dvs jag visar medlidande för dem
    whut?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    särskrivit
    Haha, sen när började man skriva kommatecken med bindestreck?

Särskrivet.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Småungar som sitter och buar på basketen, nog för att dom buar åt motståndrna, men ÄNDÅ! det är JOBBIGT och framför allt STÖRANDE!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    var uppe i backen med en polare idag, och kan säga såhär. JAG HATAR SMÅBARN!
    man åker till hoppbacken, tänker" nu åker jag ", så kollar man upp, kommer psykfallen och åker störtlopp, och sen åker dom upp för hoppen, och plogar ner.
    plogar bort all snö så det bara blir is i landningarna, fan vad jag stör mig på såna som inte hoppar men ska åka i hoppbacken ändå!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    man åker till hoppbacken, tänker" nu åker jag ", så kollar man upp, kommer psykfallen och åker störtlopp, och sen åker dom upp för hoppen, och plogar ner.
    plogar bort all snö så det bara blir is i landningarna, fan vad jag stör mig på såna som inte hoppar men ska åka i hoppbacken ändå!
    Spöa småglinen? Ta snowboarden o dra till dom i ryggen?
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Spöa småglinen? Ta snowboarden o dra till dom i ryggen?
    aah, jävla p12or som inte har något där å göra. stryk ska dom ha!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Reg.datum
    Jun 2010
    När alla på Facebook innan Solsidan hetsar om att "Äntligen är snart Solsidan" "Höjdpunkten i veckan" osv. och sedan efteråt citerar de roligaste citaten av Ove som sagts under episoden.
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

Folk som mobbar personer som inte har de lätt, var nyss inne på facebook där en kille hade kommenterat en kompis status(min kompis har dyslexi och här även någon slags syndrom) såhär löd kommentaren, "man kan inte förvänta sig att "namet" ska stava rätt, de är ett under att han kan prata ju!"

fy fan va less jag blir på dessa äckliga kaxiga p12or som sitter och mobbar personer........ och han blir mobbad varje dag av nästan alla han möter, fy fan, alla är lika mkt värda

En rak höger ska de äckliga fega kräken ha !!!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag stör mig på "Alla kvinnors dag". Har rivit sönder två tidningar idag (dumdristigt I know) bara för att artiklarna i dem har varit de mest idiotiska jag sett på länge. Allt möjligt skit om att tjejer ska skita i oss killar i precis allting och att vi killar är värdelösa o.s.v. Stör mig egentligen på hela samhällets syn på typ "Varannan kvinna" i jobben och att man ska tjäna lika mycket, no matter what. Det kvittar om mannen är 10 gånger mer kompetent än kvinnan och jobbar dubbelt så hårt så är det diskriminering. Jag är helt för att män, kvinnor, invandrare och you name it-folk med vilken läggning som helst, kön som helst och etnicitet ska tjäna lika mycket om det jobbar lika hårt och är lika kompetenta. Sen att det börjar bli just att man "måste" ha kvinnor för annars är man diskriminerande gör så att man anställer kvinnor med sämre erfarenhet (inte för att det avgör skickligheten), sämre utbildning och kanske sämre personlighet bara för att de är just kvinnor. Misstolka mig inte och säg att jag säger att kvinnor är mer lågutbildade för de är de verkligen inte. Men självklart finns det även lågutbildade.

Mycket text men har småsurat hela dagen. Sen dock tack vare det Frågetecken så fick jag lite skoj i alla fall.

Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Från facebook:

"På tisdag den 8/3 är det alla kvinnors dag. Posta detta på din status om du också är stolt över dina 364 dagar"

Sen stör jag mig även på folk som verkar väldigt välutbildade, kan skriva många "fina ord", använda kolon, komma etc. vid rätt ställe men ändå inte börja en mening med en stor bokstav. Även de personer som måste ha typ 5 frågetecken eller utropstecken eller som sätter ett mellanslag mellan tecknet och sista ordet i meningen. Ja jag vet att vissa har dyselexi och har problem, det accepterar jag. Dock stör jag mig på folk med ursäkten "Jag orkar inte" eller "FucK svennska !!!....??".

Jag är inte ett svenska-geni själv och sätter säkert bindessträck vid fel ställe men det är de grova felen jag stör mig på.

//Webbe

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag stör mig på "Alla kvinnors dag". Har rivit sönder två tidningar idag (dumdristigt I know) bara för att artiklarna i dem har varit de mest idiotiska jag sett på länge. Allt möjligt skit om att tjejer ska skita i oss killar i precis allting och att vi killar är värdelösa o.s.v. Stör mig egentligen på hela samhällets syn på typ "Varannan kvinna" i jobben och att man ska tjäna lika mycket, no matter what. Det kvittar om mannen är 10 gånger mer kompetent än kvinnan och jobbar dubbelt så hårt så är det diskriminering. Jag är helt för att män, kvinnor, invandrare och you name it-folk med vilken läggning som helst, kön som helst och etnicitet ska tjäna lika mycket om det jobbar lika hårt och är lika kompetenta. Sen att det börjar bli just att man "måste" ha kvinnor för annars är man diskriminerande gör så att man anställer kvinnor med sämre erfarenhet (inte för att det avgör skickligheten), sämre utbildning och kanske sämre personlighet bara för att de är just kvinnor. Misstolka mig inte och säg att jag säger att kvinnor är mer lågutbildade för de är de verkligen inte. Men självklart finns det även lågutbildade.

Mycket text men har småsurat hela dagen. Sen dock tack vare det Frågetecken så fick jag lite skoj i alla fall.

Sen stör jag mig även på folk som verkar väldigt välutbildade, kan skriva många "fina ord", använda kolon, komma etc. vid rätt ställe men ändå inte börja en mening med en stor bokstav. Även de personer som måste ha typ 5 frågetecken eller utropstecken eller som sätter ett mellanslag mellan tecknet och sista ordet i meningen. Ja jag vet att vissa har dyselexi och har problem, det accepterar jag. Dock stör jag mig på folk med ursäkten "Jag orkar inte" eller "FucK svennska !!!....??".

Jag är inte ett svenska-geni själv och sätter säkert bindessträck vid fel ställe men det är de grova felen jag stör mig på.

//Webbe
    Bry dig inte om feminister, det enda det kan göra åt "diskrimineringen" är att bränna pengar".
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg

Inte felstavat. Det är särskrivet

whut?
    Ursprungligen postat av mh furia
    om en person är så dum så måste man tycka synd om de, dvs jag visar medlidande för dem

hahaha förstår du inte?

Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    Word, va tvungen att slänga mig undan för 2st p12or körde störtlopp över hoppen när jag åkte bräda senast.

jag stör mig som fan på små 97'or som alltid vill ha skjuts! står typ inte ut längre !!!!
    bruuhäään! säg walla???!

Citat Ursprungligen postat av vivacity Visa inlägg
    jag stör mig som fan på små 97'or som alltid vill ha skjuts! står typ inte ut längre !!!!
    97or hahahahah

*Tjuriga jävla busschaufförer som är gamla och luktar skit.
    *Fjortisar
    *Såna som försöker lägga sköna kommentarer på varenda facebookstatus och tror att dom är supercool.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Folk som röker i busskurerna och vid tågstationer luktar seriöst röv!
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Eller folk som har vart ute och rökt, och sen går in i tex skolan, luktar inte speciellt gott!
    +1!
    Most stickpeople are black

Eller folk som har vart ute och rökt, och sen går in i tex skolan, luktar inte speciellt gott!
    haha, lukta inte på dom då

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Lukten sprider ju sig i hela jävla skolan. Lite svårt att inte känna av det.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Hahah, FlexBiel hade ett bra svar.
    Lukten sprider ju sig i hela jävla skolan. Lite svårt att inte känna av det.
    Precis, de stinker verkligen.
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

det behöver man ju faktiskt inte göra, räcker ju med att sitta i samma lokal för att tvingas känna stanken. likt en löpeld så sprider sig också röklukten till alla lokaler i hela huset via ventilationen, jobbigt.

kom igen för fan, hur kan ni vara så känsliga. min erfarenhet är att man måste vara närmre än en meter från rökaren för att känna lukten. iofs, om det kommer 20 nyrökta personer i en klump kan det nog kännas men vafan...

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    kom igen för fan, hur kan ni vara så känsliga. min erfarenhet är att man måste vara närmre än en meter från rökaren för att känna lukten. iofs, om det kommer 20 nyrökta personer i en klump kan det nog kännas men vafan...
    Dock är det oftast runt 10 pers det handlar om. Som när man skall in till skolan och det står 10-20 äckliga rökande fjortisar vid ingången.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Dock är det oftast runt 10 pers det handlar om. Som när man skall in till skolan och det står 10-20 äckliga rökande fjortisar vid ingången.
    ja det är klart att det luktar NÄR dom röker, jag förstår bara inte hur lukten kan "sprida sig över hela skolan" när man har släckt ciggen och är inomhus...

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    ja det är klart att det luktar NÄR dom röker, jag förstår bara inte hur lukten kan "sprida sig över hela skolan" när man har släckt ciggen och är inomhus...
    Det sprider sig ej över hela skolan. Men när många personer röker OFTA och sen går direkt in så luktar det inte särskilt bra

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det sprider sig ej över hela skolan.
    enligt flexbiel och siiiiiiiiiiimoooooooooooon gör det det, vilket naturligtvis inte är sant

Inte i hela skolan, men de räcker med att dom går förbi så luktar det.
    ja men vad konstigt, men ärligt, om du inte står ut med att det luktar rök i 2 s så råder jag dig att söka vård. du luktar säkert 2-takt själv för den delen

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in