Sidan 2 av 2 Första 12

Ämne: Skidor!

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    såg att vattenfall har släppt en app till android och iphone som mäter fallhöjd, medelhastighet osv den blir riktigt intressant i vinter, har alltid undrat hur fort man faktiskt åker när det känns riktigt snabbt
    Vad heter den ?:p kan vara rätt kul att kolla när man är i alperna
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Åka vasaloppet var mitt projektmål.. Så ska det även bli. Tränat i tre år nu med varannan dag löpning och rullskidor, nu blir det även skidor på snö snart hoppas jag

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    king of the slope
    Haha, reklamen för den va på tv nyss :p

Sålde alla mina skidpar (5 st) för inte så länge sedan och de är dags att inhandla nya snart tror jag. Blir nog 1-3 turer till Åre, åker minst 1 gång om året dit som mest har jag varit där 9 gnger under en säsong (Bor i Götebööörg) Mamma/pappa skall nog ner till Ischgle i år igen och kanske Chamonix så får se om jag följer med men ut i backen skall jag allt !

Skickade iväg farsan till alpingaraget i sthlm idag för att montera min marker griffon schizo bindningar på völkl gotama 11/12 årsmodell. Ska bli skapligt kul att köra på dem i vinter. Full Rocker är det om ni vet vad det är Brukar bli runt 5 veckor på snö för mig totalt även fast jag bor i Stockholm med stuga i Vemdalen Dock blir premiären först till jul då jag brutit nyckelbenet
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Skickade iväg farsan till alpingaraget i sthlm idag för att montera min marker griffon schizo bindningar på völkl gotama 11/12 årsmodell. Ska bli skapligt kul att köra på dem i vinter. Full Rocker är det om ni vet vad det är Brukar bli runt 5 veckor på snö för mig totalt även fast jag bor i Stockholm med stuga i Vemdalen Dock blir premiären först till jul då jag brutit nyckelbenet
    mysiga skidor och mysiga bindingar har marker jag med :p tror inte du komer missa så mycket innan jul, ingen snö i sälen eller riksgränsen

Reg.datum
    Mar 2011
    Bumpar upp denna tråd nu, nån som ska upp till nm eller följa det över nätet ?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in