Ämne: Aeroxannons.

  1. #1

    Aeroxannons.

    tjaa, länkade nyss den här moppen som ajg ska kolla på nästa helg till en polare http://www.blocket.se/stockholm/Yama....htm?ca=11&w=1 .
    hans reaktion var, har du inte läst om den på mnf? och att den haft lika många ägare som en polsk ****..
    så jag undrar om någon vet något om den och vart och kollat på den och har något att säga?

  2. #2

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Det är ett stage 6 pro replica som sitter på. Ej ett R1200.
    Så man kan ju undra hur seriös ägaren är och hur allt det andra stämmer.
    tyckte det också at det kändes som det.. tack skriv på vad ni vet om den! jävligt tacksam för svar så man inte går och köer en sönderskruvad fuckoped.

  4. #4
    Södertälje...

    Säger väl endel?
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Södertälje...

    Säger väl endel?
    haha sant, men seriöst nu! någon som vet om den är en gammal polsk ****?

  6. #6
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Dock svenskt namn, så det är 50/50
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  7. #7
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Jag har sett projektet på TSR, den är bra ihopsatt Mest köpestyling dock och det är ett stage6 sport rör
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  8. #8
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Jag har sett projektet på TSR, den är bra ihopsatt Mest köpestyling dock och det är ett stage6 sport rör
    okej låter bra ska stunta med den men ska väl försöka fixa lite skydd så den inte blir en rullande rishög men setupen kanske inte är så bra för stunt? kanske köpa ett annat rör?

  9. #9
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av bondeN Visa inlägg
    okej låter bra ska stunta med den men ska väl försöka fixa lite skydd så den inte blir en rullande rishög men setupen kanske inte är så bra för stunt? kanske köpa ett annat rör?
    Kör på en 21mm förgasare och yasuni R så borde det gå bättre att stunta
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  10. #10
    Hör med någon annan i närheten av han bor, borde la veta om den är körd som en polsk **** eller som ett glid åk

  11. #11
    okej men nu har jag fet beslutsångest... har en till med i bilden nu, så 2 stycken aeroxar och vet inte vilken jag ska välja.. den ska stuntas med, men även om den andra är finare i skicket så hade jag tänkt att bygga skyyd liknandes rok bagoros bland annat har. men frågan är vilken man ska köpa? http://www.blocket.se/vi/30160444.htm http://www.blocket.se/vi/27623578.htm för den första för 13. hjälp tack!

  12. #12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in