Ämne: piaggio zip går knaaas
Trådad visning
-
2010-11-06, 22:38 #1
piaggio zip går knaaas
tjenare har en piaggio zip 02a 2taktare!
när man startar den så går den skit bra ända tills man stannar o ska köra igen så gasar man så går den upp i ca 15km/h så låter det som om den får för mkt bensin men det får den inte har redan kollat :S:S
,den har stått sedan 05! men har bytt förgasare undrar om ngn har haft samma problem som jag..
VÄLDIGT TACKSAM FÖR SVAR !



Svara med citat