Sidan 27 av 27 Första ... 17252627
  1. #781
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Han var inte ensam om att ha moped som lät!
    Vissa måste ju bokstavligt köra utan ull över huvudtaget, en kille som åkte framför mig hade exakt samma rör som jag, hans lät som en flock ilskna getingar :S
    Jag som tyckte din lät mkt

    Blev ju rätt lyckad träff om man bortser från polistjafset som gjorde norrort försenat(?) till sveavägen och att söderort inte ens dök upp där..
    Rätt fint cruise från sveavägen, vad jag såg var det oftast 2 och 2!
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  2. #782

  3. #783
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    ut och jaga ***** istället så du blir lite glad nån gång
    Glad är jag alltid, Kenny Bräck.

  4. #784
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  5. #785
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Lirka ihop Subarudödaren nu!
    Kommer hända sjuka grejer på Frihamnen om två veckor.

  6. #786
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Jag som tyckte din lät mkt

    Blev ju rätt lyckad träff om man bortser från polistjafset som gjorde norrort försenat(?) till sveavägen och att söderort inte ens dök upp där..
    Rätt fint cruise från sveavägen, vad jag såg var det oftast 2 och 2!
    Ja cruiset från Sveavägen var helt okej.. Dock så skulle folk hålla på och tränga sig så då blev det 2, 1, 2, 1, 1, 2 etc så man fick byta plats lite då och då.. Och så den förbannade gubbjäveln i grön Volvo som svängde ut och prejade sig in i ledet när vi gjorde plats för att han skulle kunna byta till filen bredvid oss så att vi kunde få åka fritt.. Slutade med att 50 sura mopedister körde om honom vid första bästa tillfälle

  7. #787

  8. #788
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Va de när jag och du körde förbi han?
    Haha ja, när vi blev först i ledet i några sekunder!

  9. #789

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Jag körde om rätt många när sidovagnsmotorcykeln stannade vid rödljuset och många stannade bakom honom också.

    Står ju i reglerna att man inte ska stanna om resten av cruiset fortsätter förbi. Men dom flesta åkte efter mig tror jag.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  10. #790
    Tjenare!
    måste säga att de var kul att åka dit och köra lite, fan inte åkt moppe på månader/år.
    Missade ju förra frihamnen eller när vi kom dit var det ingendär Jag vann iallafall ett vad som landade mig en meny hos dasys på 100kr.
    Ser fram emot filmen och maraton!
    Puuuwwwww2wwwwssss!!

    :Justfan, glömde säga att de va inte lika kul påväg hem. fick stanna vid bergwaldhallen och göra rent förgasarn, stanna vid strandvägen, gå till slussen, göra rent förgasaren, göra rent förgasaren vid medborgarplatsen, göra rent förgasaren på skanstullsbron och sen kunde jag åka helavägen hem
    Senast redigerat av Cadillac den 2011-05-15 klockan 19:32.
    Riding on the wind
    with my fs1

  11. #791
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Jag körde om rätt många när sidovagnsmotorcykeln stannade vid rödljuset och många stannade bakom honom också.

    Står ju i reglerna att man inte ska stanna om resten av cruiset fortsätter förbi. Men dom flesta åkte efter mig tror jag.
    Bara för att det står i reglerna så betyder det ju automatiskt inte att man inte kan använda sunt förnuft också.

  12. #792

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Bara för att det står i reglerna så betyder det ju automatiskt inte att man inte kan använda sunt förnuft också.
    Det var bara gult när han stannade
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  13. #793

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Harlem sweden
    Inlägg
    32
    kände mig inte så värst välkommen..

  14. #794
    Citat Ursprungligen postat av falken Visa inlägg
    kände mig inte så värst välkommen..
    k bry elle?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  15. #795
    Citat Ursprungligen postat av falken Visa inlägg
    kände mig inte så värst välkommen..
    Hur menar du nu?
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  16. #796
    När kommer filmer / bilder upp ?

  17. #797
    Citat Ursprungligen postat av frreij Visa inlägg
    När kommer filmer / bilder upp ?
    Bilder kommer ikväll i bildtråden, Rilles film kommer imorgon.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  18. #798
    Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg
    Bilder kommer ikväll i bildtråden, Rilles film kommer imorgon.
    Gött! Ser fram emot att se om man finns med på någon bild.

  19. #799
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Cadillac Visa inlägg
    Tjenare!
    måste säga att de var kul att åka dit och köra lite, fan inte åkt moppe på månader/år.
    Missade ju förra frihamnen eller när vi kom dit var det ingendär Jag vann iallafall ett vad som landade mig en meny hos dasys på 100kr.
    Ser fram emot filmen och maraton!
    Puuuwwwww2wwwwssss!!

    :Justfan, glömde säga att de va inte lika kul påväg hem. fick stanna vid bergwaldhallen och göra rent förgasarn, stanna vid strandvägen, gå till slussen, göra rent förgasaren, göra rent förgasaren vid medborgarplatsen, göra rent förgasaren på skanstullsbron och sen kunde jag åka helavägen hem
    Din ciao med badsnake röret? Isf lyckades du dra min polare, han med sachsen(?)

    Märkte att du kunde dra bakhjul rätt fint på rakan där Visst var det du jag körde förbi vid skanstull efter någon frihamnen träff förra året?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  20. #800

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Din ciao med badsnake röret? Isf lyckades du dra min polare, han med sachsen(?)

    Märkte att du kunde dra bakhjul rätt fint på rakan där Visst var det du jag körde förbi vid skanstull efter någon frihamnen träff förra året?
    Han med blå ciaoen med badsnake är sellle
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  21. #801
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Han med blå ciaoen med badsnake är sellle
    Märkte det typ direkt efter jag skrev det men orkade inte ändra :hmm: vet iaf att jag mötte han vid skanstull efter ett frihamnen meet förra året!
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in