Ursprungligen postat av ozcaarl Missade det, men kan inte se att att ni stannar nånstans i närheten av nacka? Cruise från Söderort som hålls av hobbyapan: Samling Shell @ Huddinge C: 09:45 Avgång Shell @ Huddinge C: 09:55 STOPP #1 Statoil Farsta: 10:20 Avgång Stopp #1: 10:30 STOPP #2 Skogskyrkogården: 10:45 Avgång Stopp #2: 10:55 Stopp Sveavägen: 11:30-11:40
Ursprungligen postat av JK91 Cruise från Söderort som hålls av hobbyapan: Samling Shell @ Huddinge C: 09:45 Avgång Shell @ Huddinge C: 09:55 STOPP #1 Statoil Farsta: 10:20 Avgång Stopp #1: 10:30 STOPP #2 Skogskyrkogården: 10:45 Avgång Stopp #2: 10:55 Stopp Sveavägen: 11:30-11:40 Syftar du på skogskyrkogården nu eller? Är en ganska bra bit dit har jag för mig, men det ordnar sig säkert.
Ursprungligen postat av ozcaarl Syftar du på skogskyrkogården nu eller? Är en ganska bra bit dit har jag för mig, men det ordnar sig säkert. aa det är nog närmast för dej.....
Ursprungligen postat av JK91 aa det är nog närmast för dej..... Antagligen, har dock ingen aning hur man kommer dit, hoppas att någon av kompisarna som ska med vet det
Ursprungligen postat av ozcaarl Antagligen, har dock ingen aning hur man kommer dit, hoppas att någon av kompisarna som ska med vet det köp en gps XD nää skojade kolla eniro lättast så
Ursprungligen postat av JK91 köp en gps XD nää skojade kolla eniro lättast så Jo det är sant, kan ju ladda ner någon på iPhonen.
Ursprungligen postat av ozcaarl Jo det är sant, kan ju ladda ner någon på iPhonen. Kostar ju skjortan
Hajjpern Stuntroxxen Derbin
Forumets regler