Sidan 2 av 5 Första 1234 ... Sista
  1. #31

  2. #32
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    4.29
    Jerry kommer med bästa citatet i världen
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #33
    DETTA ÄR SJUKT! Vissa av personen blir man ju fan äcklad av, inte okej!

  4. #34

    Reg.datum
    Apr 2008
    Ort
    Nära havet
    Inlägg
    1 075
    Daniel Paris vinner enligt fb.
    '' philip - säger: är helt sjukt, tror jag spräckte förhuden innan''

  5. #35
    Det vidrigaste är ju inte programmet i sig...

    Det vidrigaste är ju att pinkel0l skryter med att han är med i TV på sin blogg *spyr i en påse*

    Vart är Sverige påväg?

    //SD
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

  6. #36
    Daniel, vilken jävla stjärna! haha ut med han förfan!

  7. #37

  8. #38
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Satan, kläder för 14000

    EDIT: 17000
    Senast redigerat av Holmqvist den 2010-11-10 klockan 10:39.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Satan, kläder för 14000

    EDIT: 17000
    standard

    förövrigt, bortskämda? på vilket sätt? de får bo i en luffig liten lägenhet med sina föräldrar och föräldrarna tvättar?

    välkommen till min ö, där barnen får egna våningar och Range Rovers, samt tjänstefolk som utför hemmasysslorna. där kan vi prata bortskämda

  10. #40

  11. #41
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Jag vet inte riktigt hur du tänker, men att bli bortskämd har egentligen ingenting med materialism att göra utan ligger mer på en psykisk nivå. Man kan bli bortskämd utan att för den sakens skull få mängder med saker.

    Brats är en egen subkultur och har ingenting att göra med om man är bortskämd eller ej.

    Programmet verkar mer handla om barn som utnyttjar varenda möjlighet utav sina föräldrar trots att föräldrarna själva får lida utav det.
    Var lär du dig allting? Du verkar kunna fan allt asså
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  12. #42

  13. #43
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Var lär du dig allting? Du verkar kunna fan allt asså
    Han... bara vet

  14. #44

  15. #45
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    jag hade aldrig pallat o bo en natt där tror jag...
    hade blivit skogstokig, han daniel e han gay eller?
    Haha svår fråga
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  16. #46

  17. #47
    Honom, vivarn, du hatar honom.

  18. #48

  19. #49
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Mest störande av dom alla, hatar han fan, ush!
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Honom, vivarn, du hatar honom.
    Sånt kan vi inte här i Kalmar

    Hör ni när det ska vara honom? Jag tycker nämligen det låter helt rätt att säga han nästan över allt.

  20. #50

  21. #51
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Mest störande av dom alla, hatar han fan, ush!
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Håller med där! Men hon låter dock helt fel. Hatar hon går ju inte! Hatar henne, javisst! Hatar han, javisst!
    Precis, endast "hatar han" går Lustigt det där...

  22. #52

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Jag vet inte riktigt hur du tänker, men att bli bortskämd har egentligen ingenting med materialism att göra utan ligger mer på en psykisk nivå. Man kan bli bortskämd utan att för den sakens skull få mängder med saker.

    Brats är en egen subkultur och har ingenting att göra med om man är bortskämd eller ej.

    Programmet verkar mer handla om barn som utnyttjar varenda möjlighet utav sina föräldrar trots att föräldrarna själva får lida utav det.
    Där har du fel. Bortskämd har mycket med materialism att göra, om man ska leta efter de ultimata bortskämda barnen. Kollar man på det där programmet och ska anse att varje ungdom som växer upp så är bortskämt så har de många säsonger framför sig att göra, för såna finns det många av idag, däribland jag.

    Så därför anser jag att det vore roligare om de verkligt bortskämda var med, istället för de som bara har föräldrar som hjälper de med vissa saker...

    Ang. brats så är det en helt annan sak än det jag pratar om.

    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Var lär du dig allting? Du verkar kunna fan allt asså
    wikipedia

  24. #54
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Detta är helt klart det sjukaste programmet jag sett. Att människorna inte fattar..
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  25. #55

  26. #56

  27. #57
    Wikipedia säger vi.

    Där har du fel. Bortskämd har mycket med materialism att göra, om man ska leta efter de ultimata bortskämda barnen. Kollar man på det där programmet och ska anse att varje ungdom som växer upp så är bortskämt så har de många säsonger framför sig att göra, för såna finns det många av idag, däribland jag.

    Så därför anser jag att det vore roligare om de verkligt bortskämda var med, istället för de som bara har föräldrar som hjälper de med vissa saker...

    Ang. brats så är det en helt annan sak än det jag pratar om.
    Att få saker är ju endast en del utav det totala när det gäller att vara bortskämd. Att vara bortskämd innehåller desto mer vardagssaker, som att slippa enkla vardagssysslor som ens föräldrar istället får ta hand om. Man kan vara fattig och ytterst bortskämd med, så att enbart hänvisa till att rika är bortskämda är att vinkla hela frågan fel.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  28. #58
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Wikipedia säger vi.



    Att få saker är ju endast en del utav det totala när det gäller att vara bortskämd. Att vara bortskämd innehåller desto mer vardagssaker, som att slippa enkla vardagssysslor som ens föräldrar istället får ta hand om. Man kan vara fattig och ytterst bortskämd med, så att enbart hänvisa till att rika är bortskämda är att vinkla hela frågan fel.
    Som sagt, jag anser att det hade varit roligare att se de som är ultimat bortskämda. Sen att man är "bortskämd" för att ens föräldrar tvättar åt en är en helt annan grej.

  29. #59
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Sånt kan vi inte här i Kalmar

    Hör ni när det ska vara honom? Jag tycker nämligen det låter helt rätt att säga han nästan över allt.
    Du är inte härifrån (Sverige) eller? Men kan hålla med dig om att det låter rätt att säga han överallt men man hör ändå tydligt när det skall vara honom.

    edit:
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Som sagt, jag anser att det hade varit roligare att se de som är ultimat bortskämda. Sen att man är "bortskämd" för att ens föräldrar tvättar åt en är en helt annan grej.
    Du kan ju inte påstå att de är bortskämda. Jag får i alla fall uppfattningen om att de inte lyft ett finger i hela sitt liv. Men sedan att JP sa i Paradise Hotell att han jobbat sig till varenda krona och att hans mor inte hjälpt honom någonting låter lite skumt. Tycker det verkar lite som att de blir tillsagda att de ska börja cykla osv när de jobbar.
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    sötis, du skulle ha lagt av en jävla brakskit då hade du fått en extra knuff så hade du kört under 7sek

  30. #60
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av 4gg3 Visa inlägg
    Du är inte härifrån (Sverige) eller? Men kan hålla med dig om att det låter rätt att säga han överallt men man hör ändå tydligt när det skall vara honom.

    edit:

    Du kan ju inte påstå att de är bortskämda. Jag får i alla fall uppfattningen om att de inte lyft ett finger i hela sitt liv. Men sedan att JP sa i Paradise Hotell att han jobbat sig till varenda krona och att hans mor inte hjälpt honom någonting låter lite skumt. Tycker det verkar lite som att de blir tillsagda att de ska börja cykla osv när de jobbar.
    Jodå har bott här hela mitt liv. Då är det bara en lokal grej då.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in