Sidan 3 av 5 Första 12345 Sista
  1. #61

  2. #62
    El0l vill du laga min dammsugare med eller

  3. #63

  4. #64

  5. #65
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Tim-Joel låg i samma säng som Karolina?
    ojsan

  6. #66

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm, Danderyd
    Inlägg
    338
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Att få saker är ju endast en del utav det totala när det gäller att vara bortskämd. Att vara bortskämd innehåller desto mer vardagssaker, som att slippa enkla vardagssysslor som ens föräldrar istället får ta hand om. Man kan vara fattig och ytterst bortskämd med, så att enbart hänvisa till att rika är bortskämda är att vinkla hela frågan fel.
    +1
    Riktigt j*vla true.

    Bara för att man råkar bo i ett visst område eller att ens föräldrar råkar tjäna några kronor mer än snittet betyder absolut inte att barnen automatiskt blir bortskämda. Dessvärre, i praktiken, blir det ofta så i det moderna samhället vi lever i, där man är så slö att man anlitar någon att göra "skitgörat", istället för att lägga pengarna på något roligare och samtidigt lära ut hur man klarar sig på egen hand, utan en förmögenhet.

  7. #67
    Citat Ursprungligen postat av 94vikcha Visa inlägg
    +1
    Riktigt j*vla true.

    Bara för att man råkar bo i ett visst område eller att ens föräldrar råkar tjäna några kronor mer än snittet betyder absolut inte att barnen automatiskt blir bortskämda. Dessvärre, i praktiken, blir det ofta så i det moderna samhället vi lever i, där man är så slö att man anlitar någon att göra "skitgörat", istället för att lägga pengarna på något roligare och samtidigt lära ut hur man klarar sig på egen hand, utan en förmögenhet.
    Fast läs en gång till vad han skrev.

    Att vara bortskämd innehåller desto mer vardagssaker, som att slippa enkla vardagssysslor som ens föräldrar istället får ta hand om.
    Vill dock betala för att få såna tjänster utförda så ser jag inget fel med det. Man prioriterar och den där liknelsen du gjorde där funkar liksom inte.

    Få och Betala för är två olika saker.

  8. #68

  9. #69
    [FS]s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Stenungsund
    Inlägg
    125
    ledsen att förstöra ert program men det hela är uppgjort stod på förstasidan i tidningen för någon vecka sen att det var uppgjort och att deltagarna gick på manus, allstå dom får betalt xD

  10. #70
    Jo jag har vetat att de e uppgjort innan dom började med reklamen för händer att man är med J-P ibland !

  11. #71

  12. #72
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    Butiks killen: Ska du ställa upp flaskorna med plast på??
    Bögen: nej? jag kollar bara så dom får plats
    Butiks killen: Bra då.
    Bögen: TACK

    hahah tycker det lätt fett kul med hans röst också

  13. #73
    Jag vill bara påpeka att ingenting i programmet är uppgjor och vi har aldrig gått efter ett manus

  14. #74

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Pinkel0l Visa inlägg
    Jag vill bara påpeka att ingenting i programmet är uppgjor och vi har aldrig gått efter ett manus
    Vrf låg du i samma säng som Karolina?

  15. #75

  16. #76
    Citat Ursprungligen postat av Pinkel0l Visa inlägg
    Jag vill bara påpeka att ingenting i programmet är uppgjor och vi har aldrig gått efter ett manus
    Glömde du ironitaggarna eller? ^^
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  17. #77
    Citat Ursprungligen postat av Pinkel0l Visa inlägg
    Jag vill bara påpeka att ingenting i programmet är uppgjor och vi har aldrig gått efter ett manus
    Tror dig fan! I så fall så är ni jävligt bra skådespelare! Inte som i typ andra avenyn där man hör att det är direkt ur manus

  18. #78
    tror också på han, men dock äre inte omöjligt att J-P säger att allt är en bluff och att han spelar bara för att få uppmärksamhet, först paradise och nu detta så varför inte mer

  19. #79

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    tonajt
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  20. #80

  21. #81

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av frågetecken Visa inlägg
    tid?
    20.00 ? :o
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  22. #82

  23. #83

  24. #84

  25. #85

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg


    är inte det jerry? kolla på filmen

    Jo, De är Jerry

  26. #86

  27. #87

  28. #88

  29. #89

  30. #90

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Hur fan fick du reda på det ? XD Dom sa de alldeles nyss

    Tänkte precis skriva det
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in