Ämne: växla am6 utan koppling
Trådad visning
-
2010-11-11, 22:11 #1Medlem
- Reg.datum
- Oct 2010
- Ort
- Obbola
- Inlägg
- 26
växla am6 utan koppling
tja, min kopplingsvajer har gott av och jag har inte hunnit köpa en ny.

jag behöver köra en kort sträcka i morgon och jag undrar om växellådan är byggd på ungefär samma sätt som på en cross. dvs att det inte tar så mycket skada om man kör lite utan koppling.
tacksam för snabba svar.


Svara med citat