Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    Tjena, ja har hört att de sitter ett annat vevparti i aerox 09:as
    Variator!! Men nu till frågan passar inte en t.ex en multi/speedcotrol variator på den veven utan att behöva modda massa??
    tror inte dom ska passa då det är andra splines (stavning?) det står ju också på twostroke "variator till och med 2007". har även testat monterat en multivar på min kompis 09:a då det inte passade ett dugg

Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    Finns det ingen trim variator som passar då? Men en malossi 70cc sport passar vell?
    nej tyvärr tror inte det... men en 70cc cylinder ska nog passa ja om du den står under "Aerox"
    edit: http://www.twostroke.se/product.asp?product=7803

Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    jag kunde använda trim variator på min aerox 08a. Vet inte hur det är på 09an. men låter skumt om det inte skulle passa!?
    Nja skumt vetefan? För dom har tydligen bytt ut splinesen, vilket jag anser inte va så smart. Fast om dom inte vill att man ska trimma är den ju en bra sak i sig

Citat Ursprungligen postat av engert Visa inlägg
    Nja skumt vetefan? För dom har tydligen bytt ut splinesen, vilket jag anser inte va så smart. Fast om dom inte vill att man ska trimma är den ju en bra sak i sig
    Vänta ett litet tag så kommer malossi, polini, motoforce, tnt whatever att snappa upp måtten och tillverka variatorer till dem också
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in